Gå til innhold

Windows 7-eskene offentliggjøres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med tilgjengelighet av W7 RTM for nedlasting for storkunder? Det skulle vel bli tilgjengelig i dag!

 

10-13 Juli er det signoff fra teamene på RTM koden til Windows 7 så tidligst 13 juli vil den være tilgjengelig for storkunder etter det jeg har lest.

 

Kan ikke helt forstå hva som er så spennnede med noen esker.

Endret av plex-
Lenke til kommentar
I følge rykter skal bestbuy.com selge rimelig oppgradering fra Vista til Win7 fra i morgen.

 

From June 26 to July 11, Best Buy will be pre-selling Windows 7 on its website. The Home Premium Upgrade pre-sell will be $49.99 and the Professional Upgrade will be $99.99.

 

http://www.tomshardware.com/news/best-buy-...rades,8020.html

 

Noen som vet om det er mulig å oppgradere fra ulovlig vista til win7? =)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal disse være så digre og klumpete? Har ikke Microsoft oppdaget de praktiske og format-riktige DVD coverne de siste 10 årene?

 

Ellers er det totalt uinteressert for min del hvordan disse eskene ser ut, men det er jo merkelig at de ikke kan lage fornuftige størrelser på dem. Kanskje det er for å gjenspeile uttrykket Bloatware? "This piece of software is so bloody bloated we need a very bloated box to emphasize it!"

 

 

EDIT:

Forøvrig var vel siste på ryktefronten at Ultimate ikke skulle komme i RTM?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

bIsk0p:

Ah, så du mener at de burde laget ekstra markedsføringsmateriale til butikkene i tillegg til at de lagde slanke fornuftige størrelser på DVD coveret? Beklager, men den hensikten blir for dum og dårlig ;).

 

"Gunnar, løp ut og hent flere Win7 bokser på lageret, de jævla boksene tar så stor hylleplass at vi må fylle på annenhver dag for å ha plass til andre varer."

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
I følge rykter skal bestbuy.com selge rimelig oppgradering fra Vista til Win7 fra i morgen.

From June 26 to July 11, Best Buy will be pre-selling Windows 7 on its website. The Home Premium Upgrade pre-sell will be $49.99 and the Professional Upgrade will be $99.99.

 

http://www.tomshardware.com/news/best-buy-...rades,8020.html

Litt mer nøyktig er det ikke snakk om salg men forhåndssalg. Man får altså lov til å betale penger lenge før man får levert produktet. Det kan jo være en god idé dersom man frykter at lagrene tømmes så raskt på lanseringsdagen at man ikke får tak i sitt eksemplar.

 

Hvorfor skal disse være så digre og klumpete? Har ikke Microsoft oppdaget de praktiske og format-riktige DVD coverne de siste 10 årene?

Eller ennå bedre: slim CD-cover.

5_2mm_Slim_CD_Case__White__Black_or_Clear_Base_.jpg

 

Hvem pokker bryr seg hvordan esken til et operativsystem ser ut?

Si det!

25.06.09: Her er den nye Windows 7-emballasjen

26.06.09: Her er den nye Intel prosessor-emballasjen

27.06.09: Her er den nye Asus hovedkort-emballasjen

28.06.09: Her er det nye papiret på dropsene fra Microplex

29.06.09: Her er den nye 100-spindelboksen til Verbatim DVD-R

...

Lenke til kommentar

Du får lese hva du vil. Men MS er avhengig av at dette produktet faktisk blir en suksess! Da vil god profilering i butikk være en viktig komponent for å oppnå dette. Og disse boksene er ikke så ekstremt store faktisk. Det er vel litt crika like store som to DVD covere på siden av hverandre og tar seg veldig mye bedre ut.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Theo; En linje for mye i sig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Oppgraderingspakken kan tilby oppgradering fra Xp også? In that case blir det vesentlig billigere for meg å oppgradere, ettersom jeg allerede har retail xp.

Lenke til kommentar

Må bare hive meg på eskebølgen. Tulleartikkel på laveste itavisen nivå.

 

Jeg vil heller ha hw.no som oppdateres en gang annenhver dag enn at Benediktsson skal sitte og kopiere søppel hver time.

 

Ikke meningen å være harsk her, men så lenge vi sier i fra om ting vi ikke liker (vi som faktisk kommer til denne for siden for god _hardware_ informasjon, ikke spam på norsk.), så er det vel lov å håpe at noen tar til vettet snart.

 

Men, så lenge nye artikler betyr nye klikk og flere bannervisninger. Penger styrer alt, også hw.no :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...