Gå til innhold

Høyresiden lyver for åpent kamera


Anbefalte innlegg

I dette klippet eksponeres høyresiden hvor Kaitlin Bennett & Liberty Hangout lyver for åpent kamera. Ikke nok med det. Hun lyver igjen. Vi er svært kritiske til en del av høyresiden som framstår åpenbart som kontrollert og ikke har befolknings interesse i tankene. Dette gjelder Ben Shapiro, Alex Jones og Jordan Peterson om man skal trekke fram tre konkrete eksempler. Har noen en formening om hvem som finansierer disse personene og hvorfor det blir forsøkt ta kontroll over opposisjonen?

 

Glimrende analysert av kanalen som publiserte innslaget.

 

Varighet 14m07s

 

https://www.youtube.com/watch?v=WPpNWg4cqWo

Endret av AnArv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ben Shapiro er en storløgner ja. Han er flink til å høres ut som han vet hva han snakker om og som om han har fakta med seg, men han farer bare med ren løgn og svindel. Han tjener gode penger på dette, da han har søkkrike høyreekstreme som bruker ham som talerør.

 

Alex Jones er bare tilbakestående.

 

Jordan Peterson er vel mer en patetisk, forvirret gammel tulling.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ben Shapiro er en storløgner ja. Han er flink til å høres ut som han vet hva han snakker om og som om han har fakta med seg, men han farer bare med ren løgn og svindel. Han tjener gode penger på dette, da han har søkkrike høyreekstreme som bruker ham som talerør.

 

Alex Jones er bare tilbakestående.

 

Jordan Peterson er vel mer en patetisk, forvirret gammel tulling.

Ben Shapiro er typen som vil stoppe ved ingenting for og nå sine mål. Fantastisk veltalende og smart, men har dessverre religions skyggelappene på seg.

 

Alex Jones, har bare sett bilde av han men aner ingenting om karen enn at han er en tulling.

 

Jordan Peterson, hmm. Er en kar som vil godt og står for det han mener, virker litt forvirret angående religion men.

Så vidt jeg vet hører han ikke til ventre eller høyre, han sender slag dit de hører hjemme. Om det er venstre eller høyre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ronald Reagan fjernet i løpet av sin presidentperiode det såkalt "fair and balanced-act" fra amerikansk medielov med spesiell tanke på dette. 

 

ytre høyre følte at de ikke kom frem med sine "synspunkter" som en følge av at amerikanske medielov krevde at mediene i landet skulle ha en basis i rettferdig behandlig av uttalelser og synspunkter. fjerningen av loven gjorde at ytre høyre nå kunne danne sine egne medier hvor de slapp å forholde seg til den tidligere loven som satte begrensninger i hvor mye propagande de kunne komme med.

 

veldig synd, men slik det er. vi i Norge bør være takknemlige for at vi blant annet har allmenn kringkasting. og vi bør være aktsomme overfor ytre høyre som ønsker å forandre på norske lover og åpne medieplattformer som Resett og document.no

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ben Shapiro er en storløgner ja. Han er flink til å høres ut som han vet hva han snakker om og som om han har fakta med seg, men han farer bare med ren løgn og svindel. Han tjener gode penger på dette, da han har søkkrike høyreekstreme som bruker ham som talerør.

 

Alex Jones er bare tilbakestående.

 

Jordan Peterson er vel mer en patetisk, forvirret gammel tulling.

Her er vi helt enige! Kryss i taket :)

 

Shaprio er intelligent og god til å snakke for seg. I tillegg er han veldig godt forberedt slik at man kan vanskelig vippe han helt av pinnen.

 

Alex Jones er faktisk Bill Hicks. Dette er noe jeg betegner som fakta da uttalelsen ble gitt av William Cooper.

 

Jordan Peterson jobbet faktisk i tre år for FN med å finpolere "manifestet" deres slik at det ble mer spiselig for folk. Den godeste Peterson er marxist-kommunist. Som en smart og veltalende herremann er han ikke lett a avsløre. Her kan dere finne argumentasjonen som bygger opp under dette. Sjelden man ser noen som faktisk hevder de er til høyre og egentlig er til venstre, klare holde besinnelsen slik han gjør. http://eng.recentr.com/2019/01/jordan-peterson-is-unfortunately-fake-not-your-substitute-daddy-and-not-here-to-help-you/

 

EDIT: Dere kan legge dere på minnet at alle tre er veldig vennlig innstilt ovenfor Israel.

 

Ikke vær så opptatt av høyre at dere blir helt blinde og dumme for når venstre sniker seg innpå dere bakfra. Begge sider har lyst til å bli hørt og vinne, og begge sider er overbevist om at de er på the rght side of history. 

 

Enig med deg! Litt av poenget mitt var at jeg fikk slått to fluer i en smekk her siden jeg ikke har noe til overs hvor noen av sidene. Samtidig fikk jeg vist hele forumet at mine TS som omhandler venstresiden eller kritikk av styresettet (regjering, banker, politi etc) blir kraftig sensurert slik at vi ikke kan diskutere fritt. Gjerne med begrunnelse i at TS er for dårlig ettersom det er linket til video eller annet nettsted. Derfor startet jeg denne identisk slik at man se om det var noen forskjell. Det kan man trygt si det var og dermed er mange spørsmål besvart. Er det noe jeg virkelig forakter er det tankepolitiet.

Endret av AnArv
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jommen har du mye rart som foregår oppi hodet ditt, men ikke bland herlige Bill Hicks inn i alt våset, vær så snill.

 

Kan ikke du for en gangs skyld sjekke ut dette for du hamrer av gårde på keyboardet? Du får meg jo til å le, men allikevel :)

Lenke til kommentar

Hva tror du Erna ville gjort i samme situasjon..?

Problemet er vel helst at han gikk linjen "har ikke hatt samtaler" -- i stedet for "Det har jeg ingen kommentar til."

Departementet og regjeringen visste garantert om de hemmelige samtalene.

---

Ångående tema -- så er det besynderlig.


Høyresiden har mange store personligheter innen politikk og samfunn som ikke har noen problemer med å lyge og føre sine fans bak lyset:


Trump
Sarah Huckaby Sanders
Ekstremt mange republikanske senatorer og senatorkandidater og høyesterettsdommere og advokater:
Guiliani, Cohen, Moore, Kavanaugh
Praktisk talt hele staben Trump ansatte ved det hvite hus og folk han har oppnevnt

Russia Today, Fox News, Breitbart, Shapiro, Alex Jones...

Jordan Peterson er ikke engang på totalt feil side av grensen som de overnevnte, han bare fokuserer på enkeltsaker og menns rettigheter uten å inkludere det større bilde og andre muligheter...


---


Så til poenget.


(Og jeg ignorerer alle trollene som sier NRK, Dagbladet, VG, Washington Post, CNN og MSNBC;
De er ikke like langt på venstresiden som New York Times er på høyresiden, men har alle høy faktuell rapportering på toppen av å formidle kjendisnyheter, argurknyheter, sportsnyheter, trend og mote.)

…hvor er venstresidens tullinger og propagandakanaler som formidler venstrevridde løgner -- motparten til tullingene som formidler høyrevridde løgner -- og hvorfor ser vi ikke dem i diskusjoner noen gang..?

Michael Moore er det eneste eksempelet jeg kommer på, men det er ingen over 20 som også evner å koble til internett som siterer ham i fullt alvorlig..?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tror du Erna ville gjort i samme situasjon..?

 

Problemet er vel helst at han gikk linjen "har ikke hatt samtaler" -- i stedet for "Det har jeg ingen kommentar til."

 

Departementet og regjeringen visste garantert om de hemmelige samtalene.

 

---

 

Ångående tema -- så er det besynderlig.

 

 

Høyresiden har mange store personligheter innen politikk og samfunn som ikke har noen problemer med å lyge og føre sine fans bak lyset:

 

 

Trump

Sarah Huckaby Sanders

Ekstremt mange republikanske senatorer og senatorkandidater og høyesterettsdommere og advokater:

Guiliani, Cohen, Moore, Kavanaugh

Praktisk talt hele staben Trump ansatte ved det hvite hus og folk han har oppnevnt

 

Russia Today, Fox News, Breitbart, Shapiro, Alex Jones...

 

Jordan Peterson er ikke engang på totalt feil side av grensen som de overnevnte, han bare fokuserer på enkeltsaker og menns rettigheter uten å inkludere det større bilde og andre muligheter...

 

 

---

 

 

Så til poenget.

 

 

(Og jeg ignorerer alle trollene som sier NRK, Dagbladet, VG, Washington Post, CNN og MSNBC;

De er ikke like langt på venstresiden som New York Times er på høyresiden, men har alle høy faktuell rapportering på toppen av å formidle kjendisnyheter, argurknyheter, sportsnyheter, trend og mote.)

 

…hvor er venstresidens tullinger og propagandakanaler som formidler venstrevridde løgner -- motparten til tullingene som formidler høyrevridde løgner -- og hvorfor ser vi ikke dem i diskusjoner noen gang..?

 

Michael Moore er det eneste eksempelet jeg kommer på, men det er ingen over 20 som også evner å koble til internett som siterer ham i fullt alvorlig..?

De er der de, men driver med sitt eget spill, forpestingen av feminisme (feminisme har aldri handlet om likhet for kjønnene men rettferdighet for kvinner) er en av dem, sette folk opp mot hverandre. Vanlig divide and conquer. Heller du mot venstre? Som sagt, begge sider tror de er på den rette siden, og da er det lett å rettferdiggjøre skitne triks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke drittslenging, bare en stadfesting av fakta.

Du tror kanskje på dette selv, men å kalle noen "en patetisk, forvirret gammel tulling" uten noen argumenter er ren drittslenging. "Barnehageargumentasjon" av typen "jeg stadfester bare fakta" endrer ikke på det, og jeg tror egentlig du vet bedre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kun høyresiden som lyver ja. Venstresiden trenger man ikke være kritisk til siden de alltid snakker sant  :lol:

 

Hadde Støre hvert født inn i enn annen sosial setting, er jeg nok redd han hadde vært gangster Nr 1.

 

Nei, vi må få det mer transparent. Han har vært kompis med sønn til Gro Harlem, og var hennes "gullgutt" Og ble satt inn som rådgiver pga "nepotisme". Har mange venner høyt oppe i finans og næringslivet. Samt Stoltenberg som har har kjent i en årrekke.

 

Han er fra Oslos beste vestkant og hans famlie, og han er søkkrike.

 

Han sitter med en investering på 29 millioner i investering selskapet Femstø. Og ser ikke på seg om inhabil når han bevilger stats støtte til sine venner på millioner av kroner igjennom stiftelser.

 

Artig at folk tror vi er et demokrati, når man totalt styrer hvem folket kan velge. Så er det ikke et demokrati.

 

De som styrer landet er en stor vennegjeng.

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kun høyresiden som lyver ja. Venstresiden trenger man ikke være kritisk til siden de alltid snakker sant  :lol:

 

Jeg fniser litt hver gang jeg ser noen poste dette klippet her  :)

 

Tror du Støre hadde et samarbeid med Hamas som han holdt hemmelig for resten av regjeringen og sitt departement? Hva tror du grunnen var til at han ikke ønsket å ha dette sendt på TV?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hallo.

 

Har sett videoen til OP, men øøøh..hvor blir det av denne eksponeringen og løgner som det loves?

Om man skal ta dama for løgn, finnes det vel utallige utsagn man kan ta henne på, men videon til OP en akkurat like mye clickbait som videoene til Liberty Hangout.

 

Hva er så galt med Jordan Peterson foresten? Har ikke hørt så mye fra han, bortsett fra denne evige debatten om kjønn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...