Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Noen som har litt tips for Israel? Generelt hele Israel, men primært området Haifa. Har sett på tur ned dit, og hvis vi først skal dit skal vi ihvertfall til Jerusalem og Nasaret. Ønsker oss ikke inn til Tel Aviv, da tipsene vi har fått hittil hinter mot en turistby, med et litt for kjent natteliv.

Hvordan er situasjonen hvis du ønsker deg til Jordan? Er f.eks ikke langt fra Jerusalem til Dødesjøen og evt. Amman (ihvertfall på kartet...)

Til info: Gaza holder vi oss selvfølgelig unna...

Endret av snowik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Israel? Ville holdt meg unna landet what so ever.

 

Vent et par århundre.

Om det er sikkerhet du tenker på så er vel Israel nå vel så trygt som de fleste europeiske storbyer.

 

Har ikke tenkt starte en diskusjon om politikk her, men om det er politikk du tenker på så har de gjort mye rart, men det er den eneste demokratiske rettsstaten i regionen. Mange andre land har gjort verre ting, men de får ikke samme kritikk eller samme oppfordringer til boycott.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Har flere venner og bekjente som bor i Tel Aviv og studerer. En av de studerer journalisme og reiser derfor til skarpere områder også. Israel er trygt på nivå med Europa. Det sagt bør man selvfølgelig tenke seg om når man gjør ting.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Denne måneden går turen til Graz med blandt annet besøk av Arnolds hjem som er gjort om til museum og en tur til Bad Blumau hvor Hundertwasser har designet et utrolig spahotell. Så er det en tur til Kanazawa hvor jeg skal se gammel kultur og bo på Onsen-hotell. Det blir også en tur innom Tokyo og jeg skal se om det blir tid til å besøke Nikko.

 

post-18989-0-87593600-1495559463_thumb.jpg

 

Etter dette er 15 andre turer allerede booket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Denne måneden går turen til Graz med blandt annet besøk av Arnolds hjem som er gjort om til museum og en tur til Bad Blumau hvor Hundertwasser har designet et utrolig spahotell. Så er det en tur til Kanazawa hvor jeg skal se gammel kultur og bo på Onsen-hotell. Det blir også en tur innom Tokyo og jeg skal se om det blir tid til å besøke Nikko.

 

attachicon.gifbad blumau.jpg

 

Etter dette er 15 andre turer allerede booket.

Arnold should be the one giving immigration interviews "Who's your daddy and what does he do?"
Svar 509  
 
lol :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Jeg skal til Malaga om en måned :)

Kondolerer, straffearbeid?  :tease:

 

Neida, men fikk litt nok av Malaga når jeg var der. Skal du dit for sol og varme er det seff ingen problem!  :)

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra en langhelg i Gdansk/Sopot, som var veldig behagelig :)

Hvordan var byen? Bodde du litt utenfor sentrum, eller i sentrum? Skal dit neste uke på klassetur, så er litt spent siden jeg ikke har vært der før. Vi skal bo litt utenfor sentrum, men har skjønt det slik at det er små avstander og du kommer deg lett rundt med buss/trikk? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...