All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Hanhijnn begynte å følge Å få svarte bilmatter
-
Man får leid tepperenser/våtsuger som får gamle biler til å se ut som nye igjen. Vår 14 år gamle Leaf så ut som ny når vi solgte den. Nye eier var strålende fornøyd.
-
Flaut at gothic 1 remake ikke er på lista.
-
Ja, det satt inn nådestøtet for meg. Synes det er dumt at Skoda har beveget seg så langt bort fra budsjett-klassen og nå priser seg svært høyt, til og med høyere enn f.eks EV9 som nå er på kampanje. Vi har foreløpig en relativt ny Enyaq som vi godt kan ha i noen år til, måtte finne fram "kjipe, kjedelige meg" og bare si nei til selgeren, for at dette koster mer enn det smaker. Nei, hvis det hadde blitt bilskifte så hadde det nok blitt til en PV5, synd med lav rekkevidde og manglende AWD/7 og 6 seter. Det hadde vært kult.
-
Shit. Bare å beklage, må har Trump visst beviser for at politiske aktivister HAR sabotert bassenget, her fra et bilde fotografert av en drone:
-
Satt pris for Grand Theft Auto VI
flamethower1234 svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
-
Etter å ha skumlest tråden kjapt så har jeg litt blandede tanker. Det som først slår meg er hvorfor så "kravstor"? Det å være fleksibel på jobb er noe de aller fleste vinner på, det å være behjelpelig og være til nytte der det trengs. Du hadde mulighet til å gå opp i lønn, samtidig at du kunne søkt på jobber hvis det hadde vært relevant (som det nå er). Det å tviholde på sin stilling og si nei til all endring er sjelden lurt og vil bite deg bak før eller siden (som det nå igjen gjør). Samtidig skjønner jeg din side at du ønsker å jobbe med det du ble ansatt til, det var jo tross alt derfor du søkte på jobben. Jeg antyder at du har en slags forståelse for at de ulike ingeniørstillingene er i et slags hierarki, der du synes du blir "mindre verdt". Dette er også en farlig holdning å ha generelt. Nå har du prøvd din måte og du har fått resultatet. Er du i en fagforening, så ta kontakt med tillitsvalgt. Hadde det vært meg i din situasjon, så hadde jeg godtatt stillingsendringen og sittet stille i båten, samt søkt på jobber. Du har ingenting å vinne på å fortsatt være vrang, det blir bare raskere oppsigelse. Du har fått en ny sjanse i samme firma, noe flere ikke får. Det er ikke meningen å høres kald ut, men her har du kjørt firmaet hardt og nå møter du samme motstand.
-
Det hadde vært en helt klar dealbreaker for meg.
-
Eg bruker ikkje aktivitetsstrøm sjølv, men du kan filtrere den til å vise dei kategoriane du vil ha. Det er ein trykkejobb sidan forumet har ganske mange kategorier, men når du først har valgt alle du vil sjå, og ikkje valgt kategoriar som er uinteressant, så lagrer du og det er ferdig for godt. Ikkje vel “Lekeplassen” så vil teljetrådane aldri dukke opp i din strøm. For dei som bruker “Siste innlegg” er det omvendt filtrering sv ein aktivitetsstrøm. Under “Innstillinger” i toppen velger du kategorier du vil ignorere i staden for dei du vil sjå.
- 6 svar
-
- 2
-
-
Satt pris for Grand Theft Auto VI
Zeph svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Poenger er i så fall å spare nokre kroner. -
Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags
""" svarte på Onyx sitt emne i TV-serier og -programmer
Den kommer vel ut natt til/tidlig søndag eller noe sånt. Men du skrev jo at "Hele From sesongen er ute", og det synes vi var en rar ting å si da siste episode i sesong 4 ikke har kommet enda. Var ikke noe mer enn det. - I dag
-
Syns du det er blidt for mye fotball nå på TV'en nå?
Vokteren svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Sport og idrett
Godt forslag. Nordmenn flest bruker altfor mye tid foran skjermen allerede.- 18 svar
-
- 1
-
-
Fikk Reels oppskriften fra garasjetid-mannen. To matteklyper, såpe felg og dekkrens fra gloss Factory, drill og kost, spyle av. Tørke. Tilslutt vinyl rubber care fra gloss Factory 1 minutt ventetid og da med tørr klut.
-
Hank the tank på tribunen!
-
Nok en versjon er installert. 2026.54. Feilmeldingen om batteri er der fortsatt…
-
Syns du det er blidt for mye fotball nå på TV'en nå?
obygda svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Sport og idrett
Hvor kom den fra?- 18 svar
-
- 1
-
-
Hvilken sang hører du på nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Nipoe sitt emne i Lekeplassen
Nå hører vi to på: Julia - The Beatles.❤️❤️❤️❤️ -
Banner SprengeMobil, for vi ønsker deg også en god natt.
-
Telletråden - hvor langt klarer vi å telle?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Sondre sitt emne i Lekeplassen
149 168 -
Nedtelling fra 100.000
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på VH97 sitt emne i Lekeplassen
27 697- 72 303 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Nytt ord fra siste bokstav-leken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Ogalaton sitt emne i Lekeplassen
Luksushotell
