Gå til innhold

Se det nye klippet fra Call of Duty: Infinite Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste en artikkel om en som var i salen hos Sony når dem viste den traileren. Folk var helt med og stemningen var topp. Så fant dem ut på slutten at det var Call of Duty og flere startet å sutre.

 

Sier litt om hvilke type folk dette er og ikke minst at Call of Duty er langt ifra "ferdig" som endel gang på gang skal ha det till. Forundrer meg ikke om Call of Duty blir det mest solgte spillet andre år på rad.

 

Hadde vært litt deilig å trykke det ned i halsen på disse sutrete folka som sitter fast i fortiden og som ikke klarer å få inn i nøtta at Call of Duty gikk videre for mange mange år siden. 

 

Det sagt...veldig heftig trailer. Jeg ble litt overasket at det faktisk var Call of Duty. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sett bære på jobb og resta på hode med et stort smil xD

 

I positiv eller negativ forstand?

Selv så har jeg falt av COD toget for mange år siden - Og IW ser ikke ut til å gi meg lyst til å kjøpe billett denne gangen heller.

 

Men hver sin smak for all del :)

Både positivt og negativt, På grunn av at eg kommer nokk tell og kjøp det på grunn av singleplayeren fordi det ser jo helt rått ut! Men det at det er i verdensrommet da går det jo ut helt ifra ka COD e vant med.

Lenke til kommentar

Leste en artikkel om en som var i salen hos Sony når dem viste den traileren. Folk var helt med og stemningen var topp. Så fant dem ut på slutten at det var Call of Duty og flere startet å sutre.

 

Sier litt om hvilke type folk dette er og ikke minst at Call of Duty er langt ifra "ferdig" som endel gang på gang skal ha det till. Forundrer meg ikke om Call of Duty blir det mest solgte spillet andre år på rad.

 

Hadde vært litt deilig å trykke det ned i halsen på disse sutrete folka som sitter fast i fortiden og som ikke klarer å få inn i nøtta at Call of Duty gikk videre for mange mange år siden. 

 

Det sagt...veldig heftig trailer. Jeg ble litt overasket at det faktisk var Call of Duty. 

 

Kong ukristisk to the rescue. Dette er jo ikke annet enn pinlig å se på når man sammenligner med BF1. At de gir med en remake av MW1 for å selge sier jo alt.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Leste en artikkel om en som var i salen hos Sony når dem viste den traileren. Folk var helt med og stemningen var topp. Så fant dem ut på slutten at det var Call of Duty og flere startet å sutre.

 

Sier litt om hvilke type folk dette er og ikke minst at Call of Duty er langt ifra "ferdig" som endel gang på gang skal ha det till. Forundrer meg ikke om Call of Duty blir det mest solgte spillet andre år på rad.

 

Hadde vært litt deilig å trykke det ned i halsen på disse sutrete folka som sitter fast i fortiden og som ikke klarer å få inn i nøtta at Call of Duty gikk videre for mange mange år siden. 

 

Det sagt...veldig heftig trailer. Jeg ble litt overasket at det faktisk var Call of Duty. 

 

Jeg tviler på at et eneste menneske ikke så det var call of duty. call of duty ser alltid ut som kall of duty. Uansett hvilket skin de putter på Tommy gunnnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At de gir med en remake av MW1 for å selge sier jo alt.

 

Vel, vel.. COD selger jo bedre enn alt annet, så noen må jo like det :)

 

Likte SP på forrige, men syns MP gikk alt for hurtig. Traileren ser heftig ut spør du meg, men regner med at det er BF på speed i MP i år også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...