Gå til innhold

Her gjør Microsoft narr av PlayStation 4s mangel på bakoverkompatibilitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor i klippet gjør egentlig Microsoft narr av Sony?

 

Det står i saken. :)

 

«Selskapets video har dog et lite stikk til Sony.

 

– Så hvor mye koster dette, spør den ene verten.

 

– Ingenting! Hvorfor skulle du betale for noe du allerede eier, svarer den andre oppgitt.»

 

Dette, sammen med formatet som ligner veldig på det formatet Sony hadde på 2013-videoen sin (Step One, etterfulgt av en veldig enkelt prosess), gjør at det er liten tvil om dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde ikke sett snutten om spilldeling før, var faktisk ganske morsom :p

 

Ellers er det klart at bakoverkompabilitet er en fin feature jeg gjerne skulle hatt på PS4. Samtidig tror jeg det ville blitt brukt veldig lite for min del, da jeg tross alt har spilt de spillene jeg ville spille på PS3, og fortsatt har den stående. Skulle jeg derimot kjøpt meg en Xbox One nå hadde det nok vært større sjanse for at funksjonen ble brukt, da det er lenge siden jeg hadde en 360, og derfor har gått glipp av et par spill. 

 

Blir spennende å se hvor stor innvirkning det får, men mye tyder vell på at den ikke er så stor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvor i klippet gjør egentlig Microsoft narr av Sony?

Det står i saken. :)

 

«Selskapets video har dog et lite stikk til Sony.

 

– Så hvor mye koster dette, spør den ene verten.

 

– Ingenting! Hvorfor skulle du betale for noe du allerede eier, svarer den andre oppgitt.»

 

Dette, sammen med formatet som ligner veldig på det formatet Sony hadde på 2013-videoen sin (Step One, etterfulgt av en veldig enkelt prosess), gjør at det er liten tvil om dette.

 

Ja, det står i saken, men i videoklippet ser ikke jeg noe til at MS gjør narr av Sony på noen måte.

Er det ikke noe som heter la tvilen komme til gode? Du gjør jo det motsatte.

Lenke til kommentar

Statistisk sett er det vel kanskje ikke lenge til så og si samtlige gjenværende X360 har RROD? :p

Første gen pleier å ha mer barnesykdommer en de som kommer etterhvert. Det er mange som hyler høyt når det blir noe feil, og det kan fort skape et inntrykk av at en fenomen er mer massivt enn det egentlig er, men generelt har PS3 mindre feil enn 360. Wii er faktisk best med god margin.

 

http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_Xbox360_PS3_Wii_Reliability_0809.pdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser att en nevner att man må betale for å spiller GEOW på nytt men når sant skal sies så er vell spillet også med en oppjustering av grafikken en orginalen og det er det samme Sony gjør med feks Uncharted serien som har kommet ut på PS4 med oppjustert grafikk.

 

Forskjellen mellom MS og Sony kommer først til syne ved att hos Sony må man betale en gang til for ett spill uten oppjusteringer av grafikk mens dette er gratis hos Microsoft enda de fleste spill som er bakoverkompatilble er XBLA spill

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser att en nevner att man må betale for å spiller GEOW på nytt men når sant skal sies så er vell spillet også med en oppjustering av grafikken en orginalen og det er det samme Sony gjør med feks Uncharted serien som har kommet ut på PS4 med oppjustert grafikk.

 

Forskjellen mellom MS og Sony kommer først til syne ved att hos Sony må man betale en gang til for ett spill uten oppjusteringer av grafikk mens dette er gratis hos Microsoft enda de fleste spill som er bakoverkompatilble er XBLA spill

Satte den på spissen. Men i retrospektiv burde jeg kanskje ikke ha forhastet kjøpet å heller ha ventet på dette, da jeg har en 360 kopi liggende. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...