Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glede seg til CoD? Er som å si en liker Bieber musikk. At det selger betyr faktisk svært lite, og å starte artikkelen med CoD mister hele troverdigheten til denne artikkelen..

 

Eg måtte lese kommentarfeltet for å få en troverdig titt i hva november har å by på.

Jeg gleder meg til CoD. Å spille co-op på campaign og ikke minst zombies! :) Jeg og 3 venner er veldig klare på fredag. Multiplayer er mer... meh.

Endret av teezman
Lenke til kommentar

Hald deg fast, dette blir ein hard månad for lommeboka di.

 

 

 

Eh nei.

 

Å bruke penger på disse spillene dere nevner er som å dra på Justin Bieber-konsert. Omtrent like mye valuta for pengene også.

 

Her er forøvrig enda et sparetips til Gamer fra meg. Send en mail til alle AAA-utgiverne der ute og be dem om å anbefale spill som kommer ut. Ender opp med nøyaktig samme lista, og fansen blir fornøyde.

 

Det skal sies at det er vanskelig å vite hvilke spill som kommer ut bortsett fra AAA-spill, men hvis poenget er å si hvilke spill dere gleder dere til, så bruk heller noen flere linjer på de 2-3 spillene dere faktisk gleder dere til i stedet for å høres ut som markedsavdelingen til de forskjellige store utgiverne. Nekter å tro at selv Gamer (ja jeg vet det er mye uvitenhet og dårlig smak der, men det får da være grenser) gleder seg til ny Call of Duty og Ass Creed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...