Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hald deg fast, dette blir ein hard månad for lommeboka di.

 

 

 

Eh nei.

 

Å bruke penger på disse spillene dere nevner er som å dra på Justin Bieber-konsert. Omtrent like mye valuta for pengene også.

 

Her er forøvrig enda et sparetips til Gamer fra meg. Send en mail til alle AAA-utgiverne der ute og be dem om å anbefale spill som kommer ut. Ender opp med nøyaktig samme lista, og fansen blir fornøyde.

 

Det skal sies at det er vanskelig å vite hvilke spill som kommer ut bortsett fra AAA-spill, men hvis poenget er å si hvilke spill dere gleder dere til, så bruk heller noen flere linjer på de 2-3 spillene dere faktisk gleder dere til i stedet for å høres ut som markedsavdelingen til de forskjellige store utgiverne. Nekter å tro at selv Gamer (ja jeg vet det er mye uvitenhet og dårlig smak der, men det får da være grenser) gleder seg til ny Call of Duty og Ass Creed.

Så legg til i kommentar feltet andre spill som kommer som gått glipp av?

 

Legg fra deg fedora og vær heller produktiv :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hald deg fast, dette blir ein hard månad for lommeboka di.

 

 

 

Eh nei.

 

Å bruke penger på disse spillene dere nevner er som å dra på Justin Bieber-konsert. Omtrent like mye valuta for pengene også.

 

Her er forøvrig enda et sparetips til Gamer fra meg. Send en mail til alle AAA-utgiverne der ute og be dem om å anbefale spill som kommer ut. Ender opp med nøyaktig samme lista, og fansen blir fornøyde.

 

Det skal sies at det er vanskelig å vite hvilke spill som kommer ut bortsett fra AAA-spill, men hvis poenget er å si hvilke spill dere gleder dere til, så bruk heller noen flere linjer på de 2-3 spillene dere faktisk gleder dere til i stedet for å høres ut som markedsavdelingen til de forskjellige store utgiverne. Nekter å tro at selv Gamer (ja jeg vet det er mye uvitenhet og dårlig smak der, men det får da være grenser) gleder seg til ny Call of Duty og Ass Creed.

 

 

Jeg vet i alle fall at at han som skrev artikkelen (Øystein Furevik) ikke liker CoD, så jeg regner med han bet tenna sammen og tenkte på lønningsposen mens han skrev det første avsnittet.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Fallout4 men kunne gitt oss pc spillere litt mer love ang grafikk. Omgivelsene ser nokså bra ut,men folka og hunden bla ser rimelig last gen ut.

Ikke ta det ille opp, men trenger vi denne diskusjonen hver bidige gang vi får et multiplattformspill? Ja, hadde de laget et spill kun for PC kunne de ha dratt systemkravene opp i skyene, men de må holde det moderat pga konsollene. Det er mange grunner til hvorfor, men enten man liker det eller ikke er det realiteten. Vi får aldri en PC-versjon som er suverent overlegen konsollversjonene.

Lenke til kommentar

Er ikke så mye resurser som skal til for og gi pc spillere litt mer bang for the bucks da. Som high res textures og litt ekstra grafikk instillinger. At alt skal kun lages etter hva en konsoll skal klare og gi pc spillere det samme er egentlig latskap,griskhet og litt likegyldighet ovenfor pc spillere i mine øyne. Hadde utviklere gitt det lille ekstra til oss pc spillere hadde de garantert solgt enda flere kopier av spillet og tjent langt mer en det.

Lenke til kommentar

Det blir mer jobb å lage en PC-versjon som har drastisk bedre ytelsespotensiale enn konsollversjonene, enn å lage en versjon av spillet som kan portes til alle plattformer med mindre arbeid.

 

Jeg er enig i at det ikke er ideelt, men som med alt annet i spillbransjen så ofres kvalitet (til en viss grad) for å spare penger.

Lenke til kommentar

Hard West, 4 November.

 

Turn based Western spill med overnaturlige elementer. Kan ligne litt på Xcom.

Det har blitt utsatt til den 18. november:

 

We announced the November 4th release date for the game less than 2 weeks ago. And we could totally keep it. The thing is, in the meantime we found some points where the game experience could really be improved. A lot of that insight came from your feedback and from streamers and media posting their gameplay. We could easily patch that in post-launch but in the end we've decided to push the launch back a little bit and release Hard West in the best shape possible, with all the little things included.

Endret av Icenor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...