Gå til innhold

Samsung kan lansere ny smartklokke i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å ta det litt med ro, sette seg ned og raffinere ting og faktisk komme med et solid produkt? Herrejesus..

 

Dette er grunnen til at jeg har sluttet å kjøpe samsung sine telefoner! Det er lattelig at toppmodellen du kjøpte "i går, blir erstattet av en ny i morgen" satt litt på spissen. Dette forplanter seg tydeligvis også til smartklokker.

Lenke til kommentar

 

Hva med å ta det litt med ro, sette seg ned og raffinere ting og faktisk komme med et solid produkt? Herrejesus..

 

Dette er grunnen til at jeg har sluttet å kjøpe samsung sine telefoner! Det er lattelig at toppmodellen du kjøpte "i går, blir erstattet av en ny i morgen" satt litt på spissen. Dette forplanter seg tydeligvis også til smartklokker.

De slipper da ikke smarttelefoner noe oftere enn andre selskaper? Hver eneste Note-oppfølger har blitt sluppet ett år senere enn forrige, det samme med de vanlige Galaxy S-telefonene.

Det er smartklokker de slipper så ofte. Men det er mulig de har jobbet med denne siden før de slapp ut Gear 2 fordi den skal slippes sammen med Note 4, akkurat som Galaxy Gear og Note 3.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hva med å ta det litt med ro, sette seg ned og raffinere ting og faktisk komme med et solid produkt? Herrejesus..

Dette er grunnen til at jeg har sluttet å kjøpe samsung sine telefoner! Det er lattelig at toppmodellen du kjøpte "i går, blir erstattet av en ny i morgen" satt litt på spissen. Dette forplanter seg tydeligvis også til smartklokker.

 

 

Så toppmodellen du kjøpte i går er ikke lengre bra hvis det kommer en ny modell? Litt vel opptatt av å vise til andre du har toppmodellen kanskje?

Hva med å ta det litt med ro, sette seg ned og raffinere ting og faktisk komme med et solid produkt? Herrejesus..

 

Ikke alle som liker ha det samme designet i flere år på rad på produktene de kjøper vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller det egentlig noen rolle om de velger gi ut en ny modell vær gang de forbedrer noe, eller om de venter et år til de har forbedret mye? Slipper man forholde seg til valg om man skal kjøpe en modell som begynner bli ut-datert, eller om man skal vente 6 mnd på neste.

Eneste problemet jeg ser med det er for folk som absolutt alltid må ha det nyeste hele tiden.

Endret av esoteric
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De slipper jo flere utgaver av en spesifikk mobil konstant?
S5 med 8 core, 4 core, eller S5-A eller hva det nå heter med forbedret skjerm, ca 2 måneder etter S5 lanseringa?
Dette er jo mye oftere enn andre produsenter som htc, apple, LG.

Nå skal de starte med klokker også ja, er som om de spyr ut masse produkter de ikke har sett over. Kanskje kan de prøve å oppdatere deres nåværende mobiler istedenfor ?

"Så toppmodellen du kjøpte i går er ikke lengre bra hvis det kommer en ny modell? Litt vel opptatt av å vise til andre du har toppmodellen kanskje?" + "Spiller det egentlig noen rolle om de velger gi ut en ny modell vær gang de forbedrer noe, eller om de venter et år til de har forbedret mye?"

 

Selvfølgelig må man jo være obs på at man har toppmodellen når man kjøper samsung, siden topmodellen er nesten det eneste de gidder å oppdatere?

Endret av SweetDollarTee
Lenke til kommentar

At tidligere modeller går fort i glemmenoken er ett generellt Android problem desverre. Apple er veldig flinke på det motsatte. Ja, en eldre modell vil nok ikke takle siste iOS like godt som toppmodellen, naturlig nok. Men man har da ihvertfall offisiell støtte og kan avgjøre selv om man vil oppdatere :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig må man jo være obs på at man har toppmodellen når man kjøper samsung, siden topmodellen er nesten det eneste de gidder å oppdatere?

Du mener vel oppgradere, ikke oppdatere. Finnes det noen produsenter av egne Android-variant-telefoner som er flinkere enn Samsung med oppdateringer?

 

*OS oppgraderinger* avhenger jo også av hardware, modeller som har god nok (og kompatibel nok) maskinvare slik som f.eks. alle S4 medlemmene (mini, mega, active, s4, s4+) har fått *OS oppgraderinger*, de svakeste og billigste modellene får maintenance-releases i lang tid etter lansering.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig må man jo være obs på at man har toppmodellen når man kjøper samsung, siden topmodellen er nesten det eneste de gidder å oppdatere?

Du mener vel oppgradere, ikke oppdatere. Finnes det noen produsenter av egne Android-variant-telefoner som er flinkere enn Samsung med oppdateringer?

 

*OS oppgraderinger* avhenger jo også av hardware, modeller som har god nok (og kompatibel nok) maskinvare slik som f.eks. alle S4 medlemmene (mini, mega, active, s4, s4+) har fått *OS oppgraderinger*, de svakeste og billigste modellene får maintenance-releases i lang tid etter lansering.

 

Av erfaring synes jeg HTC er mye bedre enn samsung med oppdateringer.

Lenke til kommentar

Av erfaring synes jeg HTC er mye bedre enn samsung med oppdateringer.

 

Hva er ditt eksempel fra HTC? Min erfaring er en HTC One S, fikk en eneste upgrade.

Et eksempel jeg fant i farta for toppmodeller fra 2012-2013

 

Model - Release - Supplied With - current version

Galaxy S4 April 2013 4.2.2 > 4.4.2

Galaxy S3 May 2012 4.0.4 > 4.4.2 (LTE versjonen, 4.3 for 3G versjonen)

Galaxy Note 2 August 2012 4.1.1 > 4.4.2

 

HTC One March 2013 4.1.2 > 4.4.2

HTC One X April 2012 4.0.3 > 4.2.2

HTC One S April 2012 4.0.3 > 4.1.1

Endret av mandela
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å ta det litt med ro, sette seg ned og raffinere ting og faktisk komme med et solid produkt? Herrejesus..

 

Hvorfor er det nødvendigvis det rette? Det er alltid slik når det er mye produktutvikling og ett ganske nytt marked, vil du ikke kjøpe før det er mer modent er det vel bare å vente?

 

AtW

Lenke til kommentar

Dette er ikke en nyhet! Smartklokke er teit! Det er Omega som gjelder :)

Delvis enig, mye fint fra Omega, Planet Ocean f.eks, men også fra andre som PD og Tag Heuer. Men der det er fine dressklokker så er smartklokker praktiske i hverdagen. Disse glorete greiene fra Sony og Samsung med to dager batteritid og en svær fargeskjerm utgår med høye kneløft, men f.eks Pebble Steel og kommende Moto 360 er noe helt annet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...