Gå til innhold

Aliens: Colonial Marines er ferdigutviklet (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig skeptisk til dette spillet. Jeg liker Aliens-universet, men spillet ser ganske døvt ut. Masse korridorer og set-piece moments, med lite frihet og gjenspillbarhet - og dermed veldig liten COOP-verdi. Hva er poenget med COOP når det bare er slengt på som en ettertanke, og ikke utgjør noen forskjell i forhold til når du spiller alene?

 

Jeg håper spillet viser at jeg tar feil. Jeg ønsker at det skal bli bra. Men ut fra alt jeg har sett av spillet så langt, så kan jeg ikke si meg selv særlig imponert. Det ser ut som et standard FPS med elementer fra Alien-filmene slengt inn. Og det kan vel egentlig hvem som helst med en lisens gjøre.

Lenke til kommentar

Dette må da bli en sikker vinner på Wii U, av helt åpenbare grunner. Med mindre de roter det helt og holdent til rent teknisk.

 

dem rota til mikke mus spillet og andre spill har kuttet innhold osv... hvis dette er trenden så har jeg ikke mye håp for dette...

 

tror det blir bra på andre platformer, i værtfall ingel player delen. mp er jeg ikke helt overbevist ennda...

 

blir nok å vente med kjøp og la prisen falle litt...

Lenke til kommentar

Sulaco i bane rundt LV426?

Mannskap??

Ummm...det var da bare 4 igjen på Sulaco når Aliens endte: Ripley, Bishop, Newt og Hicks. For det andre var Sulaco godt på vei mot Fiorina 'Fury' 161 når brannen brøt ut....

 

Høres ut som om de bæsjer på Alien-sagaen for å pøse ut ett Alien-spill til. Meh....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...