Gå til innhold

Her vil Facebook vil la bedrifter kjøpe seg inn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjener de ikke nok på facebook allerede? Hvorfor gjøre en fin tjeneste om til noe forbanna dritt?

 

Skudd i egen fot - Check!

Jeg klarte ikke å finne en kilde på det nå, men om jeg husker rett går de i underskudd, men siden de er verdt såpass mye så går det rundt allikevel. De har enda ikke klart å utnytte brukerbasen sin ordentlig visstnok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Skulle dette skje, så går jeg 100% over til Google+, det er helt sikkert.

 

Virker som Facebook er så desperate etter å tjene (enda mer) penger på modellen sin, at jeg ville ikke bli overrasket skulle det komme en "yearly subscription fee" snart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tjener de ikke nok på facebook allerede? Hvorfor gjøre en fin tjeneste om til noe forbanna dritt? Skudd i egen fot - Check!

 

Velkommen til verden min venn. Har man først begynt å tjene penger, hvorfor ikke prøve å tjene mer?

 

Sett deg inn i hans situasjon... Mer gidder jeg nesten ikke å si, for da kan kommentaren min bli stygg. Noe som ikke moderatorene liker. ;)

Lenke til kommentar

Hva som irriterer meg med den nye meldingsmetoden, er at meldinger ifra folk som IKKE er venner med deg, ikke kommer opp med meldingsikon.

Og du kan heller ikke slå av denne filtreringen, eller skille på om det er folk eller bedrifter.

Jeg gikk glipp av et par meldinger tidligere i måneden, pga jeg ikke hadde fått med meg at de ble filtrert bort uten at jeg fikk noen informasjon om det.

 

For de som ønsker en mer clean frontpage, bruk FBpurity http://www.fbpurity.com/

Kan man skjule reklame, likes, og ca hva enn man ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...