Gå til innhold

HBO i trøbbel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med referanse til serien "My name is Earl", så er det vel Karma som kommer med høye kneløft og biter HBO skikkelig i ræva.

Ville jo absolutt vært en fordel for HBO om folk bandt seg til 12 mnd, slik at de hadde 11 mnd ekstra på seg til å faktisk lage ett system som fungerer.

Glad de bandittene ikke har fått så mye som kastrovansk rubenikkel fra meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke har likt framgangsmåten deres, så syns jeg ikke de fortjener en dårlig start.

Men nå som de bruker så lang tid kan det tenkes at de mister kunder som velger andre tjenester.

 

De var åpenbart veldig dårlig forberedt og således fortjener de i høyeste grad den dårlige starten. Du stiller ikke til Styrkeprøven etter to treningsturer på ti mil hver.

Lenke til kommentar

De var åpenbart veldig dårlig forberedt og således fortjener de i høyeste grad den dårlige starten. Du stiller ikke til Styrkeprøven etter to treningsturer på ti mil hver.

Man skulle tro de var ganske godt forberedt når de har en lignende tjeneste i USA.

 

Og der hadde de stengt de nordiske Facebook-sidene. Det var visst dårlig reklame.

De er åpen nå...

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva det er de styrer med. Forstår at HBO har on-demand tjenester i USA og Frankrike, skulle tro det var enkleste sak i verden å åpne disse tjenestene for oss i Norden? Har hørt at HBO Nordic av en eller annen grunn utvikler alt på nytt? Hvorfor i himmelens navn gjør de det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...