Gå til innhold

HBO i trøbbel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok HBO hadde tjent mye på å ikke gå ut med noe info i forkant i det hele tatt, så lenge de tydeligvis var langt fra klare til å lansere. De har ikke akkurat vært solide på PR-fronten de siste månedene.

 

Men; Det irriterer meg at folk klager over innholdet på tjenesten. Enkelte kommenterer om manglende serier som Walking Dead etc (på Facebook). At utvalget på en HBO-tjeneste i stor grad er begrenset til HBO sitt egenproduserte materiale burde vel ikke overraske noen? Virker som folk i Norden tror at man for 79,- pr mnd kan få tilgang til en enkelt tjeneste som har alt av serier dagen etter de er vist på TV i statene, uansett hvem som eier rettighetene. Helst også alle nye filmer omtrent før de lanseres på DVD/BD.

 

Lykke til i utopia.

Lenke til kommentar

Jeg mener fortsatt det er helt feil å sammenligne HBO og Netflix på innhold, men på lansering kan man sammenligne greit. Der har Netflix gjort jobben sin, mens HBO har et lite stykke igjen. Likevel har jeg ikke konkludert i hvorvidt jeg skal ha Netflix etter gratisperioden ut året.

 

Jeg er ganske overbevist om at jeg var blant de aller første til å registrere meg hos HBO, men siden har det vært ganske stille fra den kanten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...