Gå til innhold

Store nyheter for Diablo III (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske uintresant før man får mer content, har enda ikke gidda å spille gjennom spillet så mange ganger som trengs for å komme til 60.

 

Og forøvrig så var kommentarene til Jay Wilson og gjengen var vanvittig respektløst og frekke, den eneste grunnen til at de har verdens raskeste solgte spill er nettop David Brevik..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Hva sier du til hundre nye figurnivåer?

 

Jeg sier: meh.

 

Jeg spilte gjennom normal og halvveis gjennom nightmare (eller hva det nå heter etter normal). Så konkluderte jeg med at jeg faktisk har en grei bunke spill jeg synes er morsomme å spille, så jeg avinstallerte Diablo III og har ikke angret.

 

Diablo III kan ikke sammenlignes med de første. Vel, det kan, men det kommer ikke heldig ut. Og AH har det meste av skylden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette hjelper sikkert noe men virker som en kjapp løsning på problemet. Nå er det farme gold -> AH. Finner ikke en dritt som er verdt noe eller kan brukes til noe, da blir det utrolig kjedelig i lengden synes jeg selv om det er morro og spille sammen med venner men uten og få noe for det blir det mindre og mindre tid i spillet for våres del.

Lenke til kommentar

Med mindre Blizzard får ut fingeren og gir ut mer innhold og variasjon så blir det nok mange som slutter å spille fort.

Har enda ikke satt igang med Diablo 3 og antar jeg ikke kommer til å gjøre det selv om jeg elsket 1 & 2. Jeg hater personlig at det er et krav om å være tilkoblet netttet.

Lenke til kommentar

Dette kommer ikke til å få meg til å ta opp igjen spillet ihvertfall. Spillte til ca midt på akt 2 på nightmare før det ble stopp. Det at en må være koblet til nettet tærte på hele opplevelsen og syntes item drop'ene var dårlig balansert. Syntes og level progression var gjort alt for rask slik at en konstant levler opp ca like fort uansett.

 

I motsetning til Diablo 2 hvor det er en bragd å maxe karakteren sin er det her gjort på null komma niks i forhold. Spillet føltes også veldig kort og slutten var liksom bare "okei, spill igjennoms pillet på nytt igjen now please"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fyfaen jeg ble skuffa over hvor kort Diablo3 var , og det forventes at man skal like dette korte innholdet i det uendelige ? Hvilken inkompetent gjeng har overtatt denne spillserien ? Gamlegjengen bak 1 og 2 er nå snart ute med Torchlight 2 , til halve prisen. Blizzard har blitt for store til å lage gode spill. Diablo 3 var ren skjær møk og 10-årets mest skuffende hype.Hvmen tror Blizzard at vi er ? 16 åringer som møter Diablo for første gang ? Gir de faen i oss som har levd en stund ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Hva sier du til hundre nye figurnivåer?"

- nei takk?

 

Sorry Blizzard men Diablo 3 setts i skyggen av storebrødrene Diablo og Diablo 2:LOD

Det er for mange mangler, muligheter for variasjon og ikke minst et crafting system som er helt retardert. Spillet har ikke den samme replay-valuen som de foregående spillene og jeg fant meg fort lei og fyrte opp Diablo 2 i stedet - som jeg faktisk syntes er et bedre spill.

 

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte på irc til en gjeng som har spilt d2 endel år, og nå d3.

Jeg føler meg for å levle/grinde/booste 3-4 characters i d2 til 90 igjen, og farme gear der, enn å logge meg inn igjen i d3.

 

Vet ikke hva det er med gameplay osv der, men drepte min spillelyst maks etter jeg drepte diablo og starter på nightmare.

Prøvde å starte ny character også, uten at det hjalp det spor.

 

Jeg føler denne oppdateringen blir for lite for sent.

Og de mer eller mindre fjerner mf ifra å bety noe når man blir høy nok lvl.

Er så mye som ble feil med D3. De var så redde for å lage en D2.1, at de nå har klart å legge spillserien død.

 

Så får vi bare håpe Torchlight II klarer å levere noe av magien ifra d2, så kanskje vi kan se en bedre utvikling innen den serien i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...