Gå til innhold

Store nyheter for Diablo III (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Haha! Ha, hahahahahahhahaha! Er hva jeg sier.

 

Fler enn meg som husker at det ble snakket om at 60 levls var for lite? Blizzard nekta, og nå se hva de gjør ;)

 

Ja det ble gjort mye feil, personlig kom jeg meg til 59 men rett før diablo på hell innså jeg at alt som ventet meg var gold farming for AH gear. Eller rett og slett drepe ting, sånn at jeg kan drepe ting fortere, så jeg kan... wath?

Tok meg vel 2-3 uker og ikke rørt siden. (skal sies at det funker utmerket som bnet chat nå som jeg slutta WoW.)

 

Virker for meg at det er et punkt der spillutviklere blir for store, og mange kokker gir mye søl.

Se bare på alle indie spillene som kommer ut, mange laget av 1-4 personer og har mye mer sjel lagt i seg.

Hadde det mer gøy med legend of grimrock =D

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diablo 3 syntes jeg var knallbra. Jeg orker ikke å sitte med det i 200 timer til, siden jeg nå er en voksen mann med begrenset fritid og toleranse for repitisjon, men jeg var skikkelig begeistret den måneden jeg spilte det. Jeg spilte diablo 1 og 2 ut og inn som tenåring, og jeg har INGEN forståelse av at diablo 3 er dårligere enn dem.

Lenke til kommentar

Kan jo vere greit å påpeike at det ikkje er snakk om 100 nye levels tilsvarande dei 60 første. Ein får magic find, gold find og stats, men skills blir ikkje sterkare slik som med normale levels. Meininga er at ein alltid skal få noko igjen for å spele, sjølv om ein ikkje finn bra items eller kanskje tapar pengar på å måtte reparere gear.

 

Merkeleg korleis mykje av kritikken mot D3 går på at ein blir tvungen til å grinde og "spele det same om igjen". Er ikkje det det Diablo-serien handlar om?

Lenke til kommentar

Så utrolig generøst av Blizzard, de kunne jo tatt seg betalt for dette. Spillet er rett og slett søppel. Grinde samme levels, om og om igjen, var nok til at jeg sluttet å spille D3 etter kun 4 dager. Blizzard betydde en gang i tiden kvalitet, og da tenker jeg ikke på WoW, som også er og altid vil være søppel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

D3 prosjektet er en merkelig affære, et SP konsept voldtatt av MMO funksjonalitet, en slags underholdningshybrid. De vingla jo også frem og tilbake under utviklingen, tilsynelatende uten en bestemt kurs. Kanskje derfor landingen ble sånn omtrent midt imellom alle steder.

 

Og mere krem gjør ikke en brent biff bedre, selv ikke en stor posjon fersk krem. Hverken for de som liker søtsaker eller de med smak for godt kjøtt.

Lenke til kommentar

Mange som klager her, klager på mye som ikke henger på greip, seriøst, du synes grind er kjedelig i et grindespill?

 

Mine negative anmerkninger:

- Grafikk, ja, denne suger noe helt hinsides. Når man skal grinde og kose seg, er det morsomt med skikkelig eyecandy på toppen av dette.

- Auction House, fy faen dette tok kaken, makan til dritt skal man lete langt etter, trenger ikke komme med saklige argumenter for at alle skal forstå min lidelse.

 

- Items og alt det de fikser i denne patchen. Fortsatt ikke godt nok til at eg gidder dette mer, selv om det er morsomt med grind grind. Er rett og slett for mange andre gode spill ute å går, som at på til er gratis (gta, supcom, alien swarms for å nevne gratisspill).

 

 

+ Eg digger lyden i spillet, og atmosfæren, dette var veldig bra.

Lenke til kommentar

Så utrolig generøst av Blizzard, de kunne jo tatt seg betalt for dette. Spillet er rett og slett søppel. Grinde samme levels, om og om igjen, var nok til at jeg sluttet å spille D3 etter kun 4 dager. Blizzard betydde en gang i tiden kvalitet, og da tenker jeg ikke på WoW, som også er og altid vil være søppel.

 

Veldig streng kritikk mot WoW, Ja, det er søppel idag, og har hvert det en stund. Men på Release og omtrent 1 år etter var det fortsatt det beste spillet jeg noen gang har spilt... og gud vite jeg har spilt mye i min tid.

 

Synest også kritikken diablo 3 får er litt hard. Spiller det fortsatt, men da jeg ikke har like mye fritid som jeg engang hadde er jeg fortsatt bare i starten av Akt 4 Inferno. Fortsatt ikke lei, men tror ikke jeg kommer til å spille mye lenger etter jeg har tatt diablo i inferno, men det får tiden vise!

 

Men for all del, det er mye som kan forbedres i d3.

Lenke til kommentar

Selv av den lille betaen skjønte jeg at spille kom til å bli en skuffelse.

Alltid online + auction house etc, så valgte fortsatt all presse å gi spillet skyhøy score (9/10 av gamer.no) nå, noen måneder senere ler folk av spillet.

 

Bra og kritisk spill presse vi har.

 

Sant. Forøvrig virker som gamer.nos redaksjon ikke har høyere ambisjoner på nyhetssiden enn å oversette pressemeldinger fra de store spillutviklerne, litt trist er det jo. Antakelig er dette en kombinasjon av manglende aktivt redaktørskap og at gode skribenter er dyrere og ikke nødvendigvis gir mange flere "treff" (eller større inntekter).

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som forundrer meg her er hvorfor det er så mange som har kjøpt spillet med antakelser om at det skal være bra, for så å bli veldig skuffet. Hvor er kritiker brillene? Og hvorfor ikke prøve spillet før man kjøper det, høre på hva andre sier, muligens lese anmeldelser (om de var til å stole på), se filmer av det, lese info, etc..

 

Jeg ble skuffet allerede 2 år før spillet ble lansert, og fikk bekreftelse på at spillet ikke sto til nr. 1 og 2 kort tid etter utgivelsen. Jeg har fortsatt ingen planer om kjøpe spillet.

 

Angående saken, hvor mye morsommere blir et spill bare med ekstra erfaringsnivåer?

Endret av reyh
Lenke til kommentar

En ting er garantert! Dette spillet blir ikke like lukrativt som Wow og blir neppe et spill som kommer til å gi Blizzard gode inntekter over lang tid.

Det kan også være at det er mange spillere som etter å ha spillt D3 ikke kommer til å spille D4 eller eventuelle "expansion packs" som kommer pga måten kundene har blitt behandlet på.

Lenke til kommentar

Spillet var langt fra så dårlig som mange skal ha det til (sikkert mange som var for unge for d2 og ventet noe wow greier), men fokus på ah ødela alt sammen for min del. Kommer nok ikke til å ta det opp igjen.

Sitter med det motsatte inntrykket. De som husker D2 syntes ikke dette var i nærheten... Tvert imot er det for mye som minner om WoW, deriblant AH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...