Gå til innhold

Fotodugnad #8: Analog uke I


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En litt morsom sak. I påmeldingstråden har jeg nå sett 4 brukere som er registrert i dag. Ser ut som denne utfordringen kan trekke nye brukere og det er jo aldri negativt. Håper de forblir aktive selv etter at utfordringen er over.
Jeg har merket meg det samme, og jeg har sett at minst én av brukerne har postet litt utenom påmeldingstråden også...
Lenke til kommentar

Jeg bare lurte på en liten ting.

 

Skal bestille kameraet nå, og det hadde jo vert gøy å bestille noen ekstra filmer så jeg kan leke litt med kameraet før og etter utfordringen, men vil jeg da måtte betale full pris på frakt osv?

 

Edit: Orket ikke lete etter film på siden dems, så bestilte bare kamera. Får håpe de rekker å poste det i dag.

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar
Bra utfordring :p Mulig jeg må ha det inn med t-skje, men når ca får man kameraet? og må man levere det tilbake når filmen fremkalles?

<teskjemodus>

Man får kameraet til odel og eie. Det trenger ikke leveres tilbake.

</teskjemodus>

Når det gjelder når man får kameraet så skriver Japanphoto i en annen tråd at de har sendt ut 44stk i dag og fremdeles har 77 ordre på det de ikke har rukket å ekspedere. De må prioritere vanlige kunder også. De regner med å sende ut en del i morgen også. Så man skal få det i god tid før utfordringen starter.

Lenke til kommentar
Når det gjelder når man får kameraet så skriver Japanphoto i en annen tråd at de har sendt ut 44stk i dag og fremdeles har 77 ordre på det de ikke har rukket å ekspedere. De må prioritere vanlige kunder også. De regner med å sende ut en del i morgen også. Så man skal få det i god tid før utfordringen starter.
Det var litt av en pågang. Det er vel ikke såpass med påmeldinger enda?

 

Edit: 68 påmeldte gitt, og øker fort. Tror det er fler enn meg som vil benytte sjansen til å teste ut analogt.

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar

Nei, men det kan jo tenkes at enkelte venter til de har kameraet før de skriver i påmeldingstråden. Sånn at de vet de får det liksom. Og så er det alltid noen som skal utnytte slike tilbud. Det er ikke til å unngå.

 

edit: 66 påmeldte i skrivende stund

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Ny bruker jeg også, gitt. Kunne jo ikke la vær å bli med på en så flott utfordring til en så strålende pris!

Jeg er i år elev på en kunstskole hvor jeg har tilgang til et mørkerom, og har lenge vurdert å kjøpe meg et analogt SLR. Det er noe eget med film :) Dette var tuppet i ræva jeg trengte, jeg kommer garantert til å lære mye :)

Jeg krysser fingrene for et bra resultat!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...