Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden


Anbefalte innlegg

Tror jeg vil beholde det nye, men det er noen ting som de fikse.

 

Når du er inne på "Friends" på dashbordet, og det er folk i en gruppe, så vises ofte navnene på de du ikke har på vennelisten først, noe som tvinger deg til å vente for å se hvem på vennelisten som er i det gruppen. Eller så kan du klikke deg inn på gruppen for å se hvem som er der, men det kan ta lang tid før navnene vises. Merkelig nok prioriteres avatarene før brukernavnene.

 

Og når du endelig klarer å finne den personen du leter etter, og skal sende han eller hun en melding, så må du på nytt finne denne personen i en annen liste. Fordi, når du trykker på en spesifikk person på listen der, så er ikke det godt nok. Microsoft-folkene tror du er en idiot, så de ber deg dobbeltsjekke at du har valgt riktig person.

 

Marketplace må også gjøres noe med. Når jeg klikker meg inn på "New Arrivals", så vil jeg hoppe direkte til den eller de mest interessante titlene, også sjekke alt nytt innhold på en gang som tilhører denne tittelen. Dette er fy-fy. Her skal du klikke deg att og fram på 4 forskjellige kategorier for å finne alt snasket fra den ene tittelen du er ute etter. Jippi! Så heldige vi er som har det ryddig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...