Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

man får en gratis kabel av MS hvis man har serie nr til en core/pro

og serie nr til en Elite.

men det tar frøltlig lang til å få den fra MS

man på ha en PAL versjonen av overførings DVD`en

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det sånn ca. umulig å finne active downloads?

Folk sier at det ligger sammen med Marketplace, men jeg finner det ikke :wallbash:

Trykk på Xbox Guide knappen (den i midten, men en stor x på). Så blar du deg helt til den fanen lengst mot venstre. Der finner du Active Downloads.. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk hjelp av Seeders og Laland :D

Takker dere for dere reddet dagen min, ble enda gladere å fyre opp 360en min og kan ha volum 10 uten og høre susen fra drevet.

 

Nice done MS!! Og lage en update som gjør Xbox 360 til enda bedre maskin!!

 

Takker for tilbudet Nird, men fikk fiksa det :)

Men hadde nok reist ja siden jeg har slektninger i Oslo som kan gi meg husly!! :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
En tilfeldighet at maskinen min virker å ta lengre tid å skru av? :hmm: gjorde iallefall det hos dama da vi spilte der. (Etter at den sluttet å skru seg på av seg selv etter at jeg slo den av, hjelp!).

 

Hadde du noe kobla i usb porten, typisk en kontroller eller noe?

Hvis jeg har en kontroll-lader kobla til så skrur ofte ikke xboxen seg helt av før etter 5 min.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke noen som har funnet et sted hvor det legges ut bilder av de forskjellige Themes'ene, litt sånn som DashboardThemes.com var før det ble lagt ned? Kikka på Gears 2 nå, og det alene har fem forskjellige themes. Da blir det litt vanskelig å velge... :roll:

 

du følger ikke så godt med du?

se på første post på denne siden.

Eh. Jo. Har allerede kikka igjennom den tråden to ganger. Men den er tjåka full at pisspreik, og bildene av de få themes'a som er der er stort sett dårlige mobilbilder. De viste f.eks. bare to av Gears 2 theme's, og han ene visste ikke en gang navnet på den han hadde lagt ut. Jeg lurte på om noen har funnet noe mer fyldig...?

Lenke til kommentar
Selv om man må ha xbox live, altså nett for å laste ned patchen. Man kan vel fortsatt spille 360en uten nett med den nye updaten.. Kanskje litt dumt spørsmål men jeg bekymrer meg.

 

Ja, du trenger ikke autosigne inn på live for å få den på hvis det er det du mener. Om du tar ut nettverkskabelene booter maskina fortsatt til NXE.

Lenke til kommentar
En tilfeldighet at maskinen min virker å ta lengre tid å skru av? :hmm: gjorde iallefall det hos dama da vi spilte der. (Etter at den sluttet å skru seg på av seg selv etter at jeg slo den av, hjelp!).

 

Hadde du noe kobla i usb porten, typisk en kontroller eller noe?

Hvis jeg har en kontroll-lader kobla til så skrur ofte ikke xboxen seg helt av før etter 5 min.

 

 

Nei.

Det pussige var også at når jeg og kjæresten spilte, så viste ikke maskina at kontrollene var pålogget (selv om de tydeligvis var det, dog de ble reconnected 2 ganger i løpet av 3-4 timer).

Det skjedde når vi var ferdige med å spille og jeg skulle skru av, og uansett hvordan jeg skrudde av Xboxen så skrudde den seg på igjen.

Bestemte meg for å røske ut stikk-kontakten like gjerne.

 

Prøvde igjen i morres før jeg dro på jobb, like treg til å avslutte seg (ikke så mye som 5 min dog), men heldigvis forble den avslått.

I suspect zeh gremlins!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...