Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
NIrd: Fordi 120GB hdd-en er raskere. Tror det er 7200 rpm mot 20GB versjonens 5400 rpm.

 

tviler på at 120gb er 7200rpm.

men det har noe å si at 20gb disken jeg hadde før var ganske gammel og aldri defragmentert, hdd blir tregere med tiden hvis man ikke kan ta vare på de, noe man ikke kan på en 360.

så man vill få litt bedre ytelse med en ny hdd.

Lenke til kommentar
NIrd: Fordi 120GB hdd-en er raskere. Tror det er 7200 rpm mot 20GB versjonens 5400 rpm.

 

tviler på at 120gb er 7200rpm.

men det har noe å si at 20gb disken jeg hadde før var ganske gammel og aldri defragmentert, hdd blir tregere med tiden hvis man ikke kan ta vare på de, noe man ikke kan på en 360.

så man vill få litt bedre ytelse med en ny hdd.

 

Men da er det pluselig waste å benytte seg av arcade-tilbudet til MS :S

Trur du det nytter å ringe MS og avnt. be om ny hdd?

Lenke til kommentar

betyr refurbished gjenbrukt eller noe?

at de selger reparerte prod. osv.?

 

Men står det noe sted under bestillingen at den faktisk er brukt? dette burde jo informeres om...

 

men det er jo mange som har benyttet seg av dette tilbudet, og sikkert mange som nå har tatt den i bruk. Men er det da noen fler som sliter med dette, eller er jeg den eneste? kanskje det da hjelper å legge inn spillet igjen, selv om jeg tviler på dette egentlig.

Lenke til kommentar
Har nå oppdatert min x360 og lagt race driver grid og nhl09 inn på hdd (20gb). Men den har begynt å hakke (lagge) mens jeg spiller. med noen minutters mellomrom så henger spillet seg fra 1-5 sec. utrolig irriterende. regner med at det har noe med at jeg spiller det fra hdd. men dette er jo noe ms har reklamert med og burde ikke være noe problem.

 

noen som har opplevd det samme? forslag til endringer som må gjøres?

 

Du kan jo prøve å fjerne gammel cache;

Tror jeg skal prøve det selv, har ikke gjort det enda, og har hatt Xbox'en i 1 år, så er vel på tide :p

Lenke til kommentar
Har nå oppdatert min x360 og lagt race driver grid og nhl09 inn på hdd (20gb). Men den har begynt å hakke (lagge) mens jeg spiller. med noen minutters mellomrom så henger spillet seg fra 1-5 sec. utrolig irriterende. regner med at det har noe med at jeg spiller det fra hdd. men dette er jo noe ms har reklamert med og burde ikke være noe problem.

 

noen som har opplevd det samme? forslag til endringer som må gjøres?

 

Du kan jo prøve å fjerne gammel cache;

Tror jeg skal prøve det selv, har ikke gjort det enda, og har hatt Xbox'en i 1 år, så er vel på tide :p

 

Vil man miste spill og lagrede spill på 1 player?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...