Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, driver å setter opp Media Center på xboxen nå, og det går veldig greit, får sett bilder, streamet musikk og spilt av filmer som er .wmv.

problemet er at nesten alle filmene og seriene mine er i divx eller xvid, men når jeg prøver å spille de av, får jeg beskjed om at det mangler en codec, noen som vet hvordan jeg kan få lasta de ned til xboxen?

Lenke til kommentar
Heisann, driver å setter opp Media Center på xboxen nå, og det går veldig greit, får sett bilder, streamet musikk og spilt av filmer som er .wmv.

problemet er at nesten alle filmene og seriene mine er i divx eller xvid, men når jeg prøver å spille de av, får jeg beskjed om at det mangler en codec, noen som vet hvordan jeg kan få lasta de ned til xboxen?

 

Det går ikke an dessverre. (divx/xvid i media center)

 

Kris, skal komme opp automatisk når du slår på 360 med den minnepinne/kortet du setter inn i Xboxen.

 

EDIT: good work :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Heisann, driver å setter opp Media Center på xboxen nå, og det går veldig greit, får sett bilder, streamet musikk og spilt av filmer som er .wmv.

problemet er at nesten alle filmene og seriene mine er i divx eller xvid, men når jeg prøver å spille de av, får jeg beskjed om at det mangler en codec, noen som vet hvordan jeg kan få lasta de ned til xboxen?

 

Det går desverre ikke. Du må recode filmene til .wmv

 

googlet en liten guide

http://www.digital-digest.com/articles/AVI...uide_page1.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hallo, jeg kan ikke komme live av personlige årsaker. Derfor tenkte jeg at hvis jeg tar harddisken til min 360 i en venn sin Xbox 360 og laster ned updaten,vil jeg ha updaten på min Xbox da jeg setter harddisken tilbake til min Xbox?

 

ja, men tror du må sette inn hans HDD i din maskin.
Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Heisann, driver å setter opp Media Center på xboxen nå, og det går veldig greit, får sett bilder, streamet musikk og spilt av filmer som er .wmv.

problemet er at nesten alle filmene og seriene mine er i divx eller xvid, men når jeg prøver å spille de av, får jeg beskjed om at det mangler en codec, noen som vet hvordan jeg kan få lasta de ned til xboxen?

 

Det går desverre ikke. Du må recode filmene til .wmv

 

googlet en liten guide

http://www.digital-digest.com/articles/AVI...uide_page1.html

Takk, takk! Får prøve dette :)

Lenke til kommentar
Hallo, jeg kan ikke komme live av personlige årsaker. Derfor tenkte jeg at hvis jeg tar harddisken til min 360 i en venn sin Xbox 360 og laster ned updaten,vil jeg ha updaten på min Xbox da jeg setter harddisken tilbake til min Xbox?

 

ja, men tror du må sette inn hans HDD i din maskin.

 

Hø? Sette hans i min konsoll også ta den ut, også sette inn min, så har jeg updaten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er ikke helt sikker, fordi, NXE ligger på maskinen og avatarene på HDD.

så det er mulig du MÅ ha live for og laste ned "resten"

hvis du setter i hdd din i hans maskin så er allerde NXE der og vill ikke laste ned hele, kanskje bare avtarene.

 

vet ikke men tipper du kan gjøre slik:

sette din hdd i maskinen til kompisen din.

så setter du hdd til kompisen i din maskin.

så setter du tilbake din hdd.

 

usikker nå altså. noen som har prøvd?

 

men ville det ikke vært like greit å dra med seg hele boksen til kompisen din og laste ned oppdateringen der?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Må nesten le litt. Skulle gjøre om mottoet mitt og skrev inn "office killer", der fikk jeg avslag pga det var et ord som ikke var lovligt å bruke. "killer" tenker jeg selfølgelig, og prøver varierte kombinasjoner på "i", men fortsatt avslag. Fjernet så hele "killer" og fikk fortsatt avslag. altså, office var det slemme ordet jeg ikke fikk lov å bruke.. wtf?

 

Og så må jeg brife med figuren min.

 

avatar-body.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hvis jeg tar min 360 til han altså, også kobler meg på dems sin router. Med får jeg beskjed om updaten da? eller må jeg lage en account først?

 

det har ikke noe og si hvor du kobler deg opp.

ta med boksen din til kompisen din og logg på live med din gamertag, så skal du få spm, om å laste ned NXE

Lenke til kommentar
Har slitt med DVD-drevet mitt en stund nå, så er litt usikker på dette: Det stemmer at den nye oppdateringen skrur av automatisk start av spill ved oppstart?

 

 

Noen?

 

Du kan skru den på igjen i innstillinger:)

 

Det er greit nok. Er ikke det at jeg vil ha det på. Lurer bare på om noen kan bekrefte at det som før var på som standard nå har blitt av som standard. Altså, er det noen her som hadde automatisk start av spill ved oppstart på før NXE, men som mistet dette etter oppdateringen? Med andre ord at det ble slått av med oppdateringen til NXE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...