Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Kjære tid folkens...jeg har spilt hundrevis av timer D3, men kun før ROS og jeg hakke peiling på hva dere snakker om!

Jeg lastet ned D3 + ROS for en uke siden og startet jobben med å runde det slik at jeg kunne få testet alt det nye..

Nå sitter jeg på kafe i Luang Prabang og leser noen helt vanvittig spennende innlegg og gleder meg litt til ferien er over slik at jeg får utløp for spillesuget(:

 

Noen som vet når patch 2.1 blir tilgjengelig for Xbox one??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens jeg var online igår kveld kom det opp at et par karer var First in Europe på "Speed Racer" achievement. Sjekka den, det er å ta Act 1-5 på T6 på UNDER EN TIME.

De må jo ha en sinnssvak damage for å klare noe sånt. Vet ikke om jeg greier normal på en time engang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Trenger ikke mye damage. Har du 5-600k tar du ned samtlige bosser på null komma niks i normal. Det handler nok mer om mobility og planlegging (at folk leter på forskjellige steder osv).

 

DH klarer det vel raskest uten spesifikt gear pga vault/smoke screen og tactical advantage passiven. Slenger du på danetta settet og en harrington waistguard snakker man plutselig en helt sinnsykt runspeed. Er man to stykker kan man også planlegge en del ting for å gjøre de raskere enten ved å gjøre ting hver for seg, eller leite etter ting sammen. Hadde vært morsomt å prøve! Det er jo hvertfall en conquest som definitivt er up for grabs siden det bare er 2/1000 som har fått den til nå.

 

Edit: Litt mapknowledge er vel også påkrevd med mindre man skal basere runet på ren flaks.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Men du vet jo ikke nøyaktig hvor alle spawner og hvor de forskjellige hulene som må cleares er. Så de må jo hatt vanvittig flaks med å finne frem.

 

Hvis man har spilt de fleste mapsene 100 ganger lærer man seg godt hvor man bør løpe for å komme frem. Det er veldig lite/ingenting som er fullstendig random

 

EDIT: Speed racer er forresten ikke T6, bare på maks level :)

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Alle de større mapsa har et visst antall layouts, eller et visst antall gitte steder en ting kan spawne på. F.eks fields of misery (khazra den) kan spawne på 3-4 ulike punkter på kartet og det er kjemperaskt å finne det hvis man vet hvor disse punktene er, kontra å løpe rundt på måfå. Samme greia er det i f.eks dahlgur oasis og desolate sands som er de to andre større, random områdene jeg kommer på i farta. Arreat crater levlene er det nesten alltid opp og slakt mot høyre som er riktig vei.

 

Enten det, eller så har de brukt maphack :p

Lenke til kommentar

Tviler på at de nerfer. Nå har DH vært best så lenge at jeg tror de heller vil fokusere på å få opp de andre klassene. Med Grifts er det i prinsippet ikke noe poeng å nerfe noe som er bra, siden skalaen er "uendelig" og det vil ikke skade spillet å buffe de andre classene til å være on par. Om spillet stoppet på T6 som det gjorde før, ville det kanskje vært nødvendig.

 

Det må også ses i lys av at det (uten at jeg har noen offisiell statistikk) er uhorvelig mange DHs som spiller fremfor andre classes. Og de ligger jo forøvrig bare 3 lvls over #2 som er wizard (henholdsvis Grift lvl 37 og 34).

 

På non-season er forskjellen enda mindre der både barb og wiz kun ligger ett lvl under DH i solo-ranking.

Lenke til kommentar

Senty's vil bli fixed, det er ingen tvil om det. Måten de fungerer er bare lame, for min del kan de øke damagen på dem men gjør sentry's i allefall killable eller, gjør det vanskeligere for DH å plasere dem. Har ikke du sett de som gjør T45+. 3x DH står langt oppi gokk, eneste de gjør er å løpe inn for å kaste inn sentry's så løpe ut igjen.

 

Noe blir gjort her, det er det ingen tvil om, bare snakk om tid.

 

Og ja, hvorfor buffe andre class når du kan fikse 1 class for å gjøre det mer balansert.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Tviler fortsatt på nerf. At de endrer mekanikken, som f.eks at de slutter å skyte når du selv er utenfor en viss radius, kan godt hende. Det vil uansett være en ulempe for Blizzard å nerfe top-classen og gjøre spillerne sinte når forskjellen ned til øvrige classes er så liten.

 

Forøvrig er det ingen som har klart Grift lvl 46 i non-season europe. Og når det bare er 1 grift lvl som skiller en DHDHDH+WD gruppe og en gruppe med 2x wiz + DH og Monk vil jeg ikke si at DHs er noe stort problem. Det siste jeg sa der har også blizzard offisielt gått ut og sagt.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Begynt å spille igjen og hoi ny patchen var morsom ^^

 

Kjører min holy crusader men skiftet fra Fist of the Heavens til Shield Bash og craftet Piro Marella. Ganske morsomt å se alt foran meg ta 30 millioner dmg nesten hver gang jeg bruker Shield Bash xD.

 

Lvler en annen crusader for å prøve army spam også, brukte Baleful Remnant og fikk den ideen.

 

Btw er Skywarden bugget? Jeg får en law passive hver 60 sec men de forsivnner aldri så etter 3 min har jeg perma alle law passives, op i group :S

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Begynt å spille igjen og hoi ny patchen var morsom ^^

 

Kjører min holy crusader men skiftet fra Fist of the Heavens til Shield Bash og craftet Piro Marella. Ganske morsomt å se alt foran meg ta 30 millioner dmg nesten hver gang jeg bruker Shield Bash xD.

 

Lvler en annen crusader for å prøve army spam også, brukte Baleful Remnant og fikk den ideen.

 

Btw er Skywarden bugget? Jeg får en law passive hver 60 sec men de forsivnner aldri så etter 30 min har jeg perma alle law passives, op i group :S

Link til din første crusader? :) Trenger virkelig mer damage på min. :(

 

Ja, Skywarden er bugget.. Du trenger bare ha den i inventory så får du lawsa, selvom du bruker et annet våpen :p

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker Blessed Hammer med Thunderstruck runen. Ekstremt effektivt mot elites med slow aura. Er ikke veldig gearet enda så critter bare rundt 14k med BH. Bruker Pain Enhancer og Poison legendary gemsa, noe som passer bra sammen med høy crit chance og mange hits fra BH. Er ikke helt sikker på hvordan Thunderstruck runen ticker, men virker som om den ticker vær gang noe beveger seg i arcen mellom meg og hammeren. Veldig greit da man konstant kan holde farten oppe.

 

Aner ikke hvordan dette presterer i høyere Torment nivå, da jeg ikke har noen interesse av å farme det. Høyeste jeg har prøvd er T4 og det gikk forholdsvis greit. På T2 farming går det unna som et uvær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...