Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte også å starte D3 igjen nå så snart patchen er installert, og det blir første gang på noen måneder faktisk. Møtte veggem fullstendig etter at jeg fikk mange av de delene jeg var ute etter. Så rett og slett ikke noe poeng i å spille videre for kun å kanskje være heldig med enkelte drops for å forbedre stats. Dette spillet handler jo om gear så jeg mistet lysten til å spille videre, selv om jeg ikke hadde "det perfekte gear".

 

Men får teste igjen nå. Greater rifts kan jo bli interessant. Har de gjort noe med antall mobs i rifter også? Å fullføre på 15 minutter hadde vært et problem i enkelte rifter sist jeg spilte, da du kunne ende opp i en med veldig få mobs og du løp bare rundt og lette etter mer å drepe.

Lenke til kommentar

Det skjedde på PTR og ser ut som det skjer i live også at enkelte rifter har for lavt antall monstre til å fullføre riften, men det er svært sjelden. De er dog klar over problemet og jobber med å fikse det.

 

Ellers har de gjort tuning på density i rifts, så det føles ikke like håpløst som før. En annen viktig endring er at måten rift progressbaren fylles opp på har blitt endret. Før måtte man drepe 999 monstre før RG spawnet, mens nå går det på antall XP akkumulert fra de monstrene du har drept. Vanskelige monstre og Elites vil dermed gjøre progress raskere i rifts der det spawner mange av dem, mens skeletons, spiders og annet scrub kan man med fordel skippe over hvis de ikke oneshottes. Generelt sett fra PTR så synes jeg density var blitt mye bedre og mer konsistent (selv om et og annet lvl var håpløst) enn det var før patch. Det eneste jeg ikke likte på PTR var frekvensen på den forpulte spidercaven til Aranaeae :p

 

Jeg synes alle classes er interessante selv om jeg har spillt mest Wiz og WD så jeg føler fortsatt at spillet har mange timer til gode selv om jeg har tikket snart 900 timer siden release. Eneste grunnen til at jeg har hatt pause nå har vært fordi jeg har ventet på patchen egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det bør de være klar over siden dette har vært et problem i noen rifts siden tilleggspakken ble lansert. Men fikk testet en nå og har nettopp fullført den trialen og endte opp med en rank 18 keystone. Forstod det slik at rank 25-27 er sånn ca torment 6 eller i det landskapet så det passer vel bra med gearet mitt. Her er det faktisk muligheter for at man ikke blir lei med det første, og jeg har ikke allverdens bra gear. Synes det er lovende i hvert fall, men skal teste en greater rift nå.

Lenke til kommentar

Jepp. Med vanlig gear stoppet det på 24 for wizarden min på ptr mens med redesignet firebirds kunne jeg nok nærmet meg 30 hadde det ikke vært for at jeg dreit meg loddrett ut på lvl 27 og døde ro ganger på RG et sted hvor det tok over 2 min å løpe tilbake fra spawn/checkpoint :p

Lenke til kommentar

Hvorfor blir de meh pga ramaladnis gift?

 

Fordi om du fikk et våpen med socket i så kunne du rolle noe annet...f.eks dmg eller 10% dmg...og da kan du ikke bruke ramadalidingdong og har egentlig kastet bort en stats på gearet.

Ser ikke helt problemet med ramaladnis gift, kult at man kan sette 1stk gem slot i ett våpen som ikke har gems.

 

gems kan du kun sette i amulet eller ringer.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Jepp. Med vanlig gear stoppet det på 24 for wizarden min på ptr mens med redesignet firebirds kunne jeg nok nærmet meg 30 hadde det ikke vært for at jeg dreit meg loddrett ut på lvl 27 og døde ro ganger på RG et sted hvor det tok over 2 min å løpe tilbake fra spawn/checkpoint :p

 

klarte lvl 34 solo med min DH (uten unity på meg/follower), fikk da lvl 37 tror jeg men da stopper jeg....men det er 100 paragon leveler siden jeg spilte PTR.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Nå var D3 rett og slett morsomt igjen. Var kun en tabbe og et litt jalla map (ble for mye løping) unna å klare rank 21 så har fortsatt ikke funnet grensen for barben min. Et godt stykke unna de på toppen, men kan ikke forvente noe annet når jeg ikke har spilt på flere måneder :)

Lenke til kommentar

Møtte på mine to første goblins i 2.1, og ble tatt med inn i Greed's Realm (eller hva det kalles), fikk rundt 20m gold og 2 grønne og 1 legendary item, dette var torment 1. Trodde denne portalen skulle være sjelden? Ikke at jeg klager, men gold blir vel ikke noe problem med det første om det fortsetter slik, hehe.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor blir de meh pga ramaladnis gift?

 

Fordi om du fikk et våpen med socket i så kunne du rolle noe annet...f.eks dmg eller 10% dmg...og da kan du ikke bruke ramadalidingdong og har egentlig kastet bort en stats på gearet.

 

Det er vel kun om våpenet roller natural socket + en annen kjip stat at det er meh siden du da er stuck med den kjipe staten når du skal rolle vekk socket for så å bruke ramaldldldld.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor blir de meh pga ramaladnis gift?

 

Fordi om du fikk et våpen med socket i så kunne du rolle noe annet...f.eks dmg eller 10% dmg...og da kan du ikke bruke ramadalidingdong og har egentlig kastet bort en stats på gearet.

 

Det er vel kun om våpenet roller natural socket + en annen kjip stat at det er meh siden du da er stuck med den kjipe staten når du skal rolle vekk socket for så å bruke ramaldldldld.

 

 

Men nå snakker jeg om våpene som man fikk før vi i det hele tatt fikk vite om ramadadikingkong. Om man fikk natural socket og 2 perfekte stats så brukte man rollen til å fikse den siste statsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...