Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ultimate goldfarm gear: http://eu.battle.net/d3/en/profile/wienerboy-2868/hero/32219432

 

Mangler gold find på en ring og på hjelmen, boon of the hoarder bruker jeg på en annen char. Må seff bli boosta da, men håver inn rundt 40m per t6 rift. Har ca 12500% gold find på t6

 

Man kan få 180% Gold Find på Amulet

 

Ellers er dette maks:

Helm - 35%
Helm Gem - 41%
Shoulders - 35%
Amulet - 180%(Double Roll on Kymbo's Gold Amulet)
Gloves - 35%
Chest - 100%
Bracers - 35%
Belt - 35%
Ring 1 - 35%
Ring 2 - 35%
Weapon - 80%
Pants - 35%
Offhand - 35%
Boots - 35%
Paragon Points - 50%
Blackthorne's 3 piece bonus - 25%
Legendary Gem - Boon of the Hoarder(Chance to drop gold when killing enemies)

 

 

 

 

Litt helhjertet innsats på goblinfarmingen så skal det mye til for at man ikke får en vault iløpet av en kveld. Og der inne er den jo garantert drop.

 

Er det noen steder hvor man kan farme goblins nå lengre?

 

Hvis du snakker om en kveld med bounties hvor man dreper goblins man kommer over har jeg langt mer enn en kveld med det. Har vel rundt 115 timer spilt siden 2.1.

 

 

 

 

Difficulty: T6 Preferably because of the gold multiplier bonus, do whatever is efficient for your current gear level.
Game Mode: Adventure Mode
Route/High Chance of Treasure Goblin Spawns: Halls of Agony 2 -> Northern Highlands -> Southern Highlands(Cave of the Moon Clan) -> Festering Woods -> Tower of the Damned Lvl 1 -> Tower of the Cursed Level 1 -> The Core of Arreat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min mening er at det er rimlig bortkastet med goldfind gear. Mye bedre og farme goblins til man kommer inn i vault slik at man får Legendary Gem - Boon of the Hoarder.

Når jeg spiller med den gem`en på T6 får jeg ca 15-20m gold per rift. Dro inn ca 400m i går. Dette er da uten goldfind gear, kun gem`en.

Godt mulig det. Men man får den kun i vault?

Lenke til kommentar

 

Min mening er at det er rimlig bortkastet med goldfind gear. Mye bedre og farme goblins til man kommer inn i vault slik at man får Legendary Gem - Boon of the Hoarder.

Når jeg spiller med den gem`en på T6 får jeg ca 15-20m gold per rift. Dro inn ca 400m i går. Dette er da uten goldfind gear, kun gem`en.

Godt mulig det. Men man får den kun i vault?

 

Jepp. :p Derfor det er lurt at man farmer goblins.. har selv ikke kommet inn enda. gir snart opp. :p

Lenke til kommentar

 

Ikke glem Gladiator Gauntlets også for gull, men desverre er det lite som slår Boon of the hoarder som er helt random om du får.

 

Litt helhjertet innsats på goblinfarmingen så skal det mye til for at man ikke får en vault iløpet av en kveld. Og der inne er den jo garantert drop.

 

 

Bare så det er sagt så har jeg gått mer enn 200% helhjerta inn for å få tak i den vaulten. Jeg pløyer igjennnom Core of Arreat på T6 da det går fort og spawnchance er noe sånt som 50-70% , og jeg har enda igjen å se en Treasure vault portal etter 100+ goblins. Tror blizz har nerfa sjangsen rimelig betraktelig. Det har gått med flere fulle kvelder (3-4 timer) med reinspikka goblin hunting.

Lenke til kommentar

Så vi som ikke har "grinda hardcore goblins " har fått flere vaults enn dere..1-0 til oss casuals xD

Tror ikke noen sier det, det er random sjanse er hva som sies. Så random at det ikke har noe å si om man er causual eller hardcore, derfor blir det feil å automatisk gå ut i fra at alle kan få tak i gemmen bare med litt innsats som noen hintet til tidligere.

Lenke til kommentar

Med tanke på frekvensen jeg eller noen i party har fått vaults så virker det som at den er relativt grei. Må selvfølgelig ta en del av dem, men 100+ goblins uten portal er rett og slett gedigen uflaks.

 

En ting som er verdt å nevne er at når goblins spawner portal så kommer den ikke opp med en gang. Hvis man har lyd kan man høre det nesten med en gang lootet spruter, men om man er veldig kjapp med å gå videre etter killet og ikke har lyd/er på voice med andre eller har mp3 i bakgrunnen kan man faktisk risikere å ikke se at portalen åpner seg hvis man bare plukker kjapt opp og stikker.

Lenke til kommentar

Ja ikke sant.... typisk min flaks :) Alltid slik, jeg fikk 100 goblin kill achievement i season for en stund siden, mista track på hvor mange jeg har drept nå men det er alt for mange til ikke å finne vaulten... Whimsydale drittportalen har jeg fått flere ganger

 

Jeg skal farme litt goblins ikveld også hvis det er noen som har lyst til å være med så er det bare å legge meg til

 

Corsefied#2717

Endret av Akseel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...