Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Føler høyere Grifts har større sjanse for å droppe flere legs, men at sjansen for leg i det hele tatt er tilnærmet flat. F.eks er det sjelden jeg ser 3-4 legs på lave lvls. Og istad hadde jeg 3 runs på slutten av 20-tallet med 0 legs, og 3 runs på begynnelsen av 20-tallet med 9 legs totalt. Så det går opp og ned :p Fikk omsider marauder pants fra kadala, så da har jeg endelig 6-piece og kan leke litt mer med items. Tenkte å muligens gå for natalya hjelm + ring frem til jeg får en brubar soj eller 2x unity.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er hva en blue post skriver angående drop i GR

Chance of Legendary on Tier 1 GRs
You gotta do the higher rifts.
If you do nothing but tier 1 rifts, then it's very reasonable to go 4 rifts without seeing a Legendary. I think the chance of a Legendary @ tier 1 is around 35-40% per run.
On the other hand, if you do higher tier rifts then you are likely to see one every run (or more!)

Lenke til kommentar

 

Skaff deg bracer og amulet med samme +% elemental damage og velg skills ut fra element. Vil anbefale deg å bare prøve ut forskjellige skills. F.eks om du finner fire gear kan du kjøre fire blizzard og spectral blades.

 

Utover spender/generator bør du ha:

Magic Weapon (enten force weapon eller deflection, avhengig av om du sliter med offense/defense)

Energy Armor (enten pinpoint barrier eller prismatic armor, avhengig av samme som over)

Black Hole

Enten Teleport eller Mirror Image.

 

På passives så kommer det an på hva buildet ditt har behov for. Blur og Audacity er vel de eneste jeg kommer på som brukes av omtrent alle. Så har du jo Evocation hvis du trenger reduced cooldown, Astral Prescence hvis du trenger arcane og regen, i tillegg til de element spesifikke passivene Conflagration (fire), Cold Blooded (cold), Temporal Flux (arcane) og Paralysis (lightning). Unwavering will er fint dersom du bruker channeling spells som f.eks disintegrate, ray of frost eller arcane torrent.

 

Du vil uansett finne spesifikt gear relativt raskt, så hva du gjør i den perioden du grinder normal er egentlig ikke så nøye så lenge du bare passer på å få så mye dmg som mulig.

 

 

Kjører noe liknende det du nevnte her nå, har 40ish% electrocutedmg så bruker den som generator, men usikker på hvilken spell jeg bør kjøre som spender. Har 16% lightning, men syns alle spending lightningspells generelt suger.

 

Prøver blizzard med lightning og kjører paralysis som passive, får se hvordan det fungerer frem til jeg klarer å skaffe meg noe firegear.

 

 

Jeg ble faktisk så lei den standard firewizard builden at jeg brukte litt tid på å mekke en lightning wiz. Fungerer faktisk rimelig greit til nå, men mangler jo muligheten til setbonuser noe som svekker builden betraktelig i grifts 30+

 

her er hva jeg bruker som lightning spenders - http://eu.battle.net/d3/en/profile/Corsefied-2717/hero/47445432

 

Wreath of lightning gemmen scaler også veldig bra paralysis da gjør mye aoe samt skaper mange stuns og crowdcontrol

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min progress var hvertfall slik:

 

Normal a1 caches til RoRG

Leeching i T1 rift games til jeg fikk trial key.

Fail trial rift for lvl 1 key.

Gå gjennom Grift lvls 1-2-3-4-5-6-7-8 osv. (bruk minst 11 min pr. rift så går den bare opp 1 lvl) for å få gems + en haug med legendaries og set items.

Kjøre T1-2 rifts i public games for bloodshards.

Få Marauder 6-piece bonus. 2 deler fra kadala, 3 deler fra drop.

Solo T6 rift og Grift opptil lvl 27, der jeg er nå. Tror dog jeg kan klare opp mot 30 nå, en stund siden jeg har benchmarket.

 

Verdt å nevne: Kadala gir mye snacks. Og du får flere shards av vanlige rifts enn Grifts i forhold til nivået du klarer.

Lenke til kommentar

Du kan gamble alt fra kadala med unntak av cache-spesifikke items. Firebirds går fint an å få fra henne, men forvent å få deg noen par med blackthornes før du får Firebirds :p Hjelm, boots og shoulders virker å være de vanskeligste å få tak i fra kadala (minst sjanse) i den rekkefølgen, så det kan være en idé å fokusere på de øvrige delene føst. Gloves skal være enklest å få, med source, pants og chest like etter.

Lenke til kommentar

Å gamle hos Kadala er som å prøve å vinne i lotto, har brukt tilsammen *teller opp* 500 000 shards (takke være Rift it Forward communitien)......forferdelig lite godt som kommer ifra Kadala. Jeg kjører T6 normal rift med mine kontoer (2x DH, 1x WD og 1x Barb med multibox) og har vel 40-50 legs i timen totalt sett.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

gNO er gamer.no sitt community om du ikke er medlem der. Du må søke tilgang.

 

Er med på rift farming jeg. Nylig dinget WD, klarer T1 ganske greit.

 

Fikk meg en runde gjennom The Vault nå også. Rota inn 15 mill gull, noe som kommer godt med på fresh season char.

Det er hva @CS reffererer til?

Kom meg inn i The vault jeg også. Fikk med meg kun 12 mill... Hadde på Master. bare jeg hadde hatt på T6 :) og fult goldgear :) Da snakker vi fort 400-500 mill

 

Men som sagt jeg er intressert i å farme ja :) heter Victory#2533 bare legg meg til. (gjelder alle).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...