Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10 spenn på at har equipped det geared for å komme på topp.

Finner jeg deg på leaderboards topp10 med tanke på du har "det beste" geared? =)

Stemmer det, hadde ikke brukt det gearet om jeg hadde spilt Grift fordi jeg har litt lite Toughness med så høy DPS. Uansett, jeg spiller ikke grift enda fordi det er litt vanskelig å multiboxe med 2 DH, 1 WD og en Barb. Gidder ikke å spille en og en konto. Men, D3 er et farming spill og få gear som gir deg max dps er en stor del av spillet, samme som det å få gear som gjør at du kan klare Tier 40 grift.

 

Men om jeg hadde spilt grift med barben hadde den ikke klart å komme på top 100 da Barb suger i grift.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Det sosiale aspektet har Blizz ødelagt for lenge siden i dette spillet.

 

Uansett, med tanke på hvor elendig drop systemet i dette spillet så føler jeg at multiboxing er det eneste man kan gjøre for å kunne få decent gear (om man skal ha en smule sosialt liv utenom spillet :p ) Alle mine karakterer er over paragon 750 og jeg drar inn som nevt 40-60 legendary i timen (hvor mange timer må du spille for å få 60 legendarys?) når jeg spiller, og kanskje 1% av disse legendaryene er brukbare (ikke instant salvage) og kanskje 1% av disse 1% brukbare droppene har brukbar stats og kanskje 1% av disse brukbare droppene med brukbare stats, er en upgrade.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Så du mener at Diablo 3 er et veldig dynamisk spill som du får mye mer tilbake om du kun spiller med en karakter? Tull, diablo er kun en ting og det er loot. Såklart, nå med leaderboard så er det jo gøy å komme seg opp over men da trenger du...ja, loot :)

 

Og hvorfor er det å multibokse som å spille som en robot? Du gjør akkurat det samme som om du spilte kun en karakter, krever abre enda mer kontroll på tastaturet (som gjør det mer utfordrende), ihvertfall om du mutlibokser med forskjellige klasser. Samt spiller du mye mer effektivt og får reward som står "bedre" stil med hvordan spillet egentlig skulle ha vært.

 

Eneste er at du ikke spiller online med masse random folk...... Såklart, om jeg vil spille med kompiser så fjerner jeg bare en karakter og multibokser kun med 3....evt fjerner 2 osv :)

 

Hvor mange av dere har 3-4 SMK (med god rolls) til WD sin? Og tilsvarende mengder gode Kindershot/Calamity til DH? Eller WoH til Wiz? eller 2600DPS SoH/Furminator/Thunderfury til barb? :) For ikke å snakke om ToT eller Witching Hours med god stats?

 

Mange spiller opp til paragon 500-550 uten å en eneste drop av disse sjeldne itemene til sin karakter....og om de en gang skulle få en av disse, må de be til alle 7 gudene om at de faktisk får en god roll.....

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

For meg høres det veldig maskinelt og mekanisk ut. Som sagt spiller jeg for å ha det gøy, ikke for å toppe DPS-boards eller andre lister. Har jeg det ikke gøy, spiller jeg noe annet eller slutter.

 

For meg virker det som om du bruker veldig mye tid (og en del penger) på å bli "ferdig" med Diablo, som ikke er et spill man blir ferdig med :p

Lenke til kommentar

Bruker formye tid ja hehe....men ferdig blir man nok aldri, blizz har alltid en patch rundt hjørnet som gjør at alt jeg har brukt tid på å loote, blir verdiløst :)

 

Jeg spiller ikke for å få høyest DPS og har som nevnt ikke begynt på grift enda, men når man får så mye legendary som jeg gjør så hvorfor ikke plassere de med god stats på en karakter slik at du kommer på en liste over ditt og datt? :)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Hvordan gearer man en char i det spillet her, hvis man spiller solo? Jeg får følelsen av at det tar laaaaaaaaang tid. Når man blir lvl 70, er det ikke akkurat som smør å brenne igjennom områder på Torment 1 vanskelighetsgrad.

Kunnskap er viktigere enn utstyr i starten, at det tar lang tid er vel grundig motbevist få timer etter at season 1 startet.

 

Når du treffer Level 70 gjør du noen bounties(på den vanskelighetsgrad du takler) for å få noen riftkeys, etter ett titalls bounties burde du ha mest level70 gult gir eller bedre, hvis du mangler ett item eller to bruk bloodshards for å få noe som er helt greit. Så er det bare å starte på rifts, disse kan du nå gjøre på T1.

 

Men du trenger noe kunnskap om hvem egenskaper som "fungerer" uten utstyr som støtter de egenskapene, måten å få den kunnskapen er enten 'testing og feiling' eller lese seg opp på cookie cutter builds.

Lenke til kommentar

Hadde helt anen oppfatning med min S1 WD. Gikk rett på Torment 1 rifts 2 minutter etter at jeg dinga 70. Det med kun 1 lvl 70 piece. Tror dette kun er mulig fordi WD(Og de andre casterne?) er gode på solo content med lite gear. Jeg lar ihvertfall petsa gjøre mye av jobben og bruker kun Pirhanado og Locust Swarm selv. Stor fordel å slippe aggro fra mobs.

Lenke til kommentar

Det skal sjelden mye til for samtlige classes å komme opp på T1 nivå nesten right off the bat etter man dinger 70. Anbefaler public games hvis man ikke kan henge seg på folk i klan/friends. Er bare å ta games til man finner en gruppe man finner effektiv og håpe de skal spille en stund.

 

Gearmessig er det enkelt: Max damage i alle slots. Craft og enchant hvis det ikke kommer via drops. Kjører man så mye chd/cc mainstat og sockets i chest/pants og et brukbart våpen med emerald klarer man lett T1.

 

Hvis jeg ikke husker feil så grindet jeg greater rifts med DHen min. Åpnet trial og teleportet ut så jeg fikk starte på lvl 1. Spillte på lvls 1+ (brukte 10+ min pr. run så det bare gikk opp 1 lvl for å slippe å farme ny trial key) helt til jeg hadde fått alle gemsa, og i samme slengen fikk jeg byttet ut mesteparten av gearet med legendaries. Derfra gikk det noenlunde raskt opp til T6.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...