Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen lifesaver blir det ikke, men noen ukers spilling blir det nok. Har enda ikke fått til en character som drar T6 på live så føler fortsatt jeg har noe å spille etter. Dog, ut fra Grift progressen min på PTR med redesignet firebirds sett til wizarden skulle visst vanskelighetsgraden være tilsvarende T6.

 

Greater rifts er dog mye mer gøyalt enn vanlige, spesielt når man beveger seg oppover. Kjennte at pumpa for første gang begynte å gå litt da jeg stod med 10 sec igjen og ca. 20% HP igjen på Grift bossen og bare såvidt fikk tatt han ned før tidsfristen gikk ut. Fraværet av loot, clickables og alt mulig greier under Grift (all loot er flyttet til bossen) gjør det også mer strømlinjet og også mer spennende å spille siden alt man fokuserer på er å drepe monstre. Jeg har også tilgode å spille en Grift på PTR uten legdrop og fant raskt oppgraderinger til characterne mine.

 

Lager man en seasonal character starter man fra scratch. Sikker uinteressant for noen, men jeg syns det var litt gøy på PTR. Ingen paragon points, ingen artisan upgrades, ingen twinked gems ingen ingenting. Heldigvis har de åpnet slik at man kan spille adventure mode fra lvl 1 (må ikke runde campaign først). Man må dog vente til lvl 70 før man kan spille greater rifts.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

tror ikke 2.1 hjelper noe stort er jeg redd :/ kanskje logger man på for å se.

 

tror ikke jeg heller. er alt for ensformig å spille. føler man ikke får igjen noe som helst. tar lang tid å lvl opp og et level så blir man 0.00001% sterkere. wow.

 

Hvorfor spiller du ikke sammen med noen du kjenner og power levler?

Du må være på lag med noen som er L70, så er du eks på L1, og du som er L1 må starte spillet på T6, da kommer du opp til L60 på ett par timer.

Endret av Svar
Lenke til kommentar

 

 

tror ikke 2.1 hjelper noe stort er jeg redd :/ kanskje logger man på for å se.

 

tror ikke jeg heller. er alt for ensformig å spille. føler man ikke får igjen noe som helst. tar lang tid å lvl opp og et level så blir man 0.00001% sterkere. wow.

 

Hvorfor spiller du ikke sammen med noen du kjenner og power levler?

Du må være på lag med noen som er L70, så er du eks på L1, og du som er L1 må starte spillet på T6, da kommer du opp til L60 på ett par timer.

 

jeg er lvl 70 P 50. og går vel opp et P lvl på en halvtime-time ca. men når det skjer så gir det meg ingenting, ingen lykke følelse. og man finner sjeldent bra utstyr (bedre en det jeg har). så for min del så er D3 over. men for de som ALDRI har spilt det. så er det nok kjempegøy nå.

Lenke til kommentar

Er Witch Doctor ganske OP eller? Spiller det på PS4 og kjører 3 zombie dogs, 1 Gargantuan sammen med Corpse Spiders og Haunt. Er ingenting som er i nærheten av å drepe meg. Hvis jeg er tålmodig så kan jeg bare stå i bakgrunnen og omtrent ikke bruke mana. Spiller då på høyeste vanskelighetsgrad som er mulig fra starten av, altså Master.

Lenke til kommentar

Sett på fetish sycophants passive og bruk plague of toads -> rain of toads som primary så blir de enda enklere/mer gøy. WD er en av de som klarer seg lengst med "dårlig" gear i forhold til andre chars, selv om det dog tar sin tid å drepe monstre.

 

jeg er lvl 70 P 50. og går vel opp et P lvl på en halvtime-time ca. men når det skjer så gir det meg ingenting, ingen lykke følelse. og man finner sjeldent bra utstyr (bedre en det jeg har). så for min del så er D3 over. men for de som ALDRI har spilt det. så er det nok kjempegøy nå.

 

Halvtime-time? Hvordan spiller du? Og hvilken diff.?

 

Men, dette spillet er ikke for alle og for noen så er ikke endgame grinding noe gøy i det hele tatt, mens andre elsker det. En kompis jeg spillte med en stund etter release av D3V spillte til han ble 60 og la det vekk, mens det var da spillet begynte for min del :p

Lenke til kommentar

 

 

 

tror ikke 2.1 hjelper noe stort er jeg redd :/ kanskje logger man på for å se.

 

tror ikke jeg heller. er alt for ensformig å spille. føler man ikke får igjen noe som helst. tar lang tid å lvl opp og et level så blir man 0.00001% sterkere. wow.

 

Hvorfor spiller du ikke sammen med noen du kjenner og power levler?

Du må være på lag med noen som er L70, så er du eks på L1, og du som er L1 må starte spillet på T6, da kommer du opp til L60 på ett par timer.

 

jeg er lvl 70 P 50. og går vel opp et P lvl på en halvtime-time ca. men når det skjer så gir det meg ingenting, ingen lykke følelse. og man finner sjeldent bra utstyr (bedre en det jeg har). så for min del så er D3 over. men for de som ALDRI har spilt det. så er det nok kjempegøy nå.

 

Skjønner deg kjempegodt, har hatt det på samme måte gjennom 2 tidligere sykluser.

 

...men nå synes jeg det er kjempeannerledes og mye mer velfungerende, og lykkefølelsen er enorm nå som jeg har satt av hele kvelden til å fortsette på min Crusader :)

 

Jeg kan ikke huske at levlinga var så fet som den er nå. Jeg startet et nytt spill for noen dager siden, valgte hardeste vanskelighetsgrad av de 3 man kan velge mellom og har levlet til level 30 i løpet av 6 timer spilling - det går fort!

Kan ikke huske å ha 150% XP bonus på denne måten, i fra starten av en karakter uten Paragon Levels included.

 

Det er eeen ting jeg synes er trist - man kan bare velge mellom 3 vanskelighetsgrader til å begynne med.

At man ikke kan starte på Hell eller Inferno forstår jeg, men de minde vanskelighetsgradstweaksa burde man kunne kjøre på fullt med en gang.

Jeg har ikke vært i nærheten av å dævve en eneste gang ennå.....men vet at jeg snart møter veggen.. :)

Lenke til kommentar

Ga meg med Diablo 3 etter å ha spilt 2 karakterer til inferno. Spilte bare Diablo konstant etter lanseringen. Så ble jeg lei og kalte det ensformig. Men nå på PS4 versjonen, starte fra scratch så er jeg like hekta som lanseringen. Det er MYE endringer ihvertfall for spillere som ikke har testet spillet siste månedene, rett og slett veldig mye nytt.

 

Men tror jeg vet hvorfor jeg elsker dette spillet, det er noe unikt med å slaye monster og være en badass haha. Fra første sekund av sender du minions flyvende utav skjermen siden du er så kraftig. Tror jeg liker det av samme grunn som God of War spillene. Drømmen i framtiden er en kombinasjon av settingen i Diablo med gameplayet til Dark Souls. Like hektisk og like mektig.

Lenke til kommentar

Da er det offisielt :)

 

Maintenance skal i følge planen starte kl. 12.00 i dag, og være ferdig kl 22.00 i kveld med patch 2.1 klar. 300 mb download size (men som med 2.0 patchen kan den ta lang tid å installere).

 

Seasons starter fredag kl 21 (hvis jeg forstod tidspunktet riktig, 9 PM CEST)

 

Regner med du mener i morgen? Altså onsdag?

Lenke til kommentar

Yeah, tidene for patchen var visst NA tider så blir nok i morgen for oss. Seasons hadde dog spesifikk EU tid og skal starte 21.00 fredag.

 

Ikke rart folk som plukker opp spillet igjen nå synes det er kult hvis de ikke har spillt siden release av vanilla, det er jo i prinsippet to helt forskjellige spill.

 

Inferno ble vel først redesignet med "monster power" fra 1-2, for deretter å bli fjernet fullstendig til fordel for Torment 1-6 en liten stund før RoS. Bare dette gjorde jo spillet vesentlig mye mer spillbart. RoS content holdt jo også veldig lenge for min del, spillte vel hvertfall 2-3 mnd før jeg begynte å bli lei. Hvor for jeg blir lei nå tror jeg står og faller på hvordan de har tweaket loot til 2.1 patchen i forhold til Grifts. Hvis det faktisk er mulig å få nok items til å endre build iløpet av noenlunde fornuftig tid kommer jeg nok til å spille en del for å teste alle classes.

Lenke til kommentar

 

 

jeg er lvl 70 P 50. og går vel opp et P lvl på en halvtime-time ca. men når det skjer så gir det meg ingenting, ingen lykke følelse. og man finner sjeldent bra utstyr (bedre en det jeg har). så for min del så er D3 over. men for de som ALDRI har spilt det. så er det nok kjempegøy nå.

 

Halvtime-time? Hvordan spiller du? Og hvilken diff.?

 

Men, dette spillet er ikke for alle og for noen så er ikke endgame grinding noe gøy i det hele tatt, mens andre elsker det. En kompis jeg spillte med en stund etter release av D3V spillte til han ble 60 og la det vekk, mens det var da spillet begynte for min del :p

 

jeg bruker ca en dag på å gå opp en level, 25 billioner exp pr level nå -_-,

Lenke til kommentar

Man kan kun gå opp en vanskelighetsgrad om gangen. Så avslutt spillet, usikker på om det holder å gå til mainmenu, og når man da starter opp igjen kan man gå opp en vanskelighetsgrad. Repeat if needed :-)

Beklager, skulle nevnt at jeg spiller på XboxOne. Her får man ikke spille på hardere vanskelighetsgrad enn grad-3, hva den nå heter, før man har runda spillet en gang. Rævva - jeg sprang nettopp gjennom act2 uten noen som helst motstand. Jeg kan stå rolig midt i flammehav eller gift-røyksopper samtidig som fiender slår på meg uten å miste noe særlig health...lol...men, finner ihvertfall jevnlig utstyr til å oppgradere gubben min med :)

Lenke til kommentar

Ser på streams nå, og gold blir jo nærmest kastet i fanget på folk, 70m+- for en runde i goblin realm, har gold fått noe mer bruk nå?

 

 

Edit: Da dukket melding om vedlikehold på EU klienten, starter 03:00 inatt, skal vare til 13:00 imorgen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Gold har jo vært tidvis ekstrem mangelvare helt siden RoS så det er en god ting imo. The Vault spawner dog relativt sjelden så det blir neppe noen inflasjon akkurat.

 

Edit: Blizzard har sluppet to buffs med patchen: 100% gold find, og double goblins.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Patchen kom plutselig? har jo ikke vært annet en syting og grining de siste 3 måndenene på forumet om når 2.1 kommer :p

 

Jeg er ikke helt fornøyd med Blizz med denne patchen, masse supervåpen som egentlig blir meh nå pga Ramadalidingdong featuren. HELDIGVIS så har jeg 2 perfect rolled SMK'er der jeg kun enchantet den enne (til 1165-1473) og den andre kan jeg heller rolle socket til Vita eller evt IAS....

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...