Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaff deg bracer og amulet med samme +% elemental damage og velg skills ut fra element. Vil anbefale deg å bare prøve ut forskjellige skills. F.eks om du finner fire gear kan du kjøre fire blizzard og spectral blades.

 

Utover spender/generator bør du ha:

Magic Weapon (enten force weapon eller deflection, avhengig av om du sliter med offense/defense)

Energy Armor (enten pinpoint barrier eller prismatic armor, avhengig av samme som over)

Black Hole

Enten Teleport eller Mirror Image.

 

På passives så kommer det an på hva buildet ditt har behov for. Blur og Audacity er vel de eneste jeg kommer på som brukes av omtrent alle. Så har du jo Evocation hvis du trenger reduced cooldown, Astral Prescence hvis du trenger arcane og regen, i tillegg til de element spesifikke passivene Conflagration (fire), Cold Blooded (cold), Temporal Flux (arcane) og Paralysis (lightning). Unwavering will er fint dersom du bruker channeling spells som f.eks disintegrate, ray of frost eller arcane torrent.

 

Du vil uansett finne spesifikt gear relativt raskt, så hva du gjør i den perioden du grinder normal er egentlig ikke så nøye så lenge du bare passer på å få så mye dmg som mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Syncz-1441/hero/44135246

 

extremt morsom build ^^ lvlet til 70 i går og synergy er helt syk. Kjøerer med greed sin leg for å farme penger :p

 

Med phalanx ringen der har jeg 100% uptime med bowmen og dobbelt så mange med shield xD. Kjører med pet falling sword og med våpnet har jeg en hel hær (hence navnet Armyman :p)

 

gikk rett inn på t3 og kan sikkert gjøre t4 lett for t3 går unna

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Skaff deg bracer og amulet med samme +% elemental damage og velg skills ut fra element. Vil anbefale deg å bare prøve ut forskjellige skills. F.eks om du finner fire gear kan du kjøre fire blizzard og spectral blades.

 

Utover spender/generator bør du ha:

Magic Weapon (enten force weapon eller deflection, avhengig av om du sliter med offense/defense)

Energy Armor (enten pinpoint barrier eller prismatic armor, avhengig av samme som over)

Black Hole

Enten Teleport eller Mirror Image.

 

På passives så kommer det an på hva buildet ditt har behov for. Blur og Audacity er vel de eneste jeg kommer på som brukes av omtrent alle. Så har du jo Evocation hvis du trenger reduced cooldown, Astral Prescence hvis du trenger arcane og regen, i tillegg til de element spesifikke passivene Conflagration (fire), Cold Blooded (cold), Temporal Flux (arcane) og Paralysis (lightning). Unwavering will er fint dersom du bruker channeling spells som f.eks disintegrate, ray of frost eller arcane torrent.

 

Du vil uansett finne spesifikt gear relativt raskt, så hva du gjør i den perioden du grinder normal er egentlig ikke så nøye så lenge du bare passer på å få så mye dmg som mulig.

 

 

Kjører noe liknende det du nevnte her nå, har 40ish% electrocutedmg så bruker den som generator, men usikker på hvilken spell jeg bør kjøre som spender. Har 16% lightning, men syns alle spending lightningspells generelt suger.

 

Prøver blizzard med lightning og kjører paralysis som passive, får se hvordan det fungerer frem til jeg klarer å skaffe meg noe firegear.

Lenke til kommentar

faen, jeg hater RNG i dette spillet. Craftet over 60 hellfire amuleter igår fordelt på 2 DH characterer og skulle man ikke tro det, kanskje 3-4 var brukelige!

 

Jeg vil ha 20% element dmg, 9-10% crit og 90-100 crit dmg pluss socket....og melee/range dmg reduction som secondary hadde ikke vært feil heller. SÅ, må man håpe at man får en god passive.

 

- Først må du bruke år og dag på å finne Warden, så håpe at han dropper key.

-Så må du kjempe deg igjennom Ubers å håpe at de dropper crafting items

- OG SÅ, etter mange mange timer med å spare opp crafting items, må du be til de 7 gudene om at du får noen gode rolls.

 

Jaja, begynner å få ganske gode M6 DH nå, begge med 2.3M sheet DPS (+60% elemental dmg) samt 12M toughness på begge. Begge klare braking point 5 med 2H (2750DPS demon machine) så M6 sentry funker ganske bra nå.

 

Mangler bare en god Hellfire Amulet nå :(

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

60 :| Jeg er så lei av den keyhuntinga fra vanilla at jeg orker ikke tanken på å begynne på det igjen :p

 

Hvilke slots har du ele dmg på for M6? Har fått inntrykk av at ele dmg ikke er noen prioritert stat for det buildet.

 

Ja, tok endel timer for å ende opp med 60 crafting material kan du si. Har forsatt 200+ av hver key igjen men ja, føler det er så bortkastet.

 

Jeg bruker Ele dmg på Bracer (20% fire, dex, % IAS og Crit chance), Ring og Amulet. Når du kommer opp i Grift så MÅ du ha god dmg for å kunne ta ut disse mobsene med 1++++++++ milliarder i HP så da er ele den enkleste veien til dette.

 

Jeg kjører 45% sentry dmg, 15% cluster (vekk med movement statsen) og 60% fire dmg på begge DH'ene.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Siden vi har proffe DH i hus her, kanskje du har noen tips til meg? Syns gearet mitt slik det er, er veldig bra.. Sliter litt med å se hvordan jeg kan få det så mye bedre som andre som har 1.2-1.5M sheet dps osv.

 

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bifrost-2432/hero/35671204

 

EDIT: Når jeg tar solo-grifts har jeg klart rank 37.. Bør klare litt høyere om jeg spiller mer (uten å skifte gear). Spiller da med immortal templar og unity ring som ikke synes på profilen der nå.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Helt enig når det gjelder farming av hellfire amulett. Det er rett og slett for mye jobb for og crafte 1 amulett. Gjorde noen runs i går. 50% dropsjanse på key på t6, så er det 50% dropsjanse på del til amuletten. Tar 10 ganger lenger tid en før, hvor det var 100% drop på Mp10. Det er så mye jobb at det ikke er verdt det. Jeg kommer ikke til og farme etter hellfire amuletten før de har buffet droppraten på keys eller organ. Rimlig sikker på det det kommer til og bli buffet litt. De kan øke key dropsjansen til 100%.

Endret av @CS
Lenke til kommentar

Loot på greater rifts, blir det bedre jo høyere rift man får?

Jepp.

Men man kan også få legendaries på lvl 1. samtidig så kan man få 0 legendary på 25. Så er litt random. Men normalt sett så jo lengre du kommer, jo bedre reward får du.

Du må også komme opp i høy greater rift level om du skal oppgradere gemsa, ellers får du sånn 0-3% upgrade chance :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...