Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Det var ihvertfall utrolig deilig å få spilt Diablo igjen, og Crusader er et friskt pust og gøyal å bruke hittils.

Liker hvordan den ene skillen er nødvendig for at en annen skal ha noe nytte. Dette gjør det til litt ferdighetsspill, og ikke bare ren hack`n slash :)

 

Startet fra scratsj jeg, med tom kiste, hardeste vansklighetsgrad hvilket fungerte fint. Det tok vel og merke en del tid å drepe Elite-dyra, men det er jo bare gøy.

Level 15 på 2 timer og hakke dævva ennå :)

 

Men jeg lurer på hvor det ble av gaven min fra Blizzard. Den Sigil ringen man ble lovt for å lage en konto hos dem helt i starten, før spillet starter..

Den er vel uansett ikke stort verdt om et par timer mer spilling men, likevel, liker ikke å bli snytt :hmm:

 

Liker også det nye Paragon systemet.

Sist jeg spilte fikk man bare et nytt Paragon level hvor penger og XP økte 3% pr. level. Nå får man jo faktisk poeng som kan brukes til noe :)

Har du linket battle.net kontoen din med SOE kontoen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Men jeg lurer på hvor det ble av gaven min fra Blizzard. Den Sigil ringen man ble lovt for å lage en konto hos dem helt i starten, før spillet starter..

Den er vel uansett ikke stort verdt om et par timer mer spilling men, likevel, liker ikke å bli snytt :hmm:

Har du linket battle.net kontoen din med SOE kontoen?

 

 

Ja, den ble linket i øyeblikket etter at profilen/kontoen var opprettet over explorer i XboxOne.

Det stod til og med - Vellykket, gå og hent din rewards..

 

lol...

Lenke til kommentar

Igår kveld var ringen på plass :) ...kan og se ut til at denne ringen er fin å ha for nyere karakterer, ganske langt opp i levels..

 

"Act Of Valor", en skill jeg låste opp igår, default på kontrollerknapp B på XboxOne med Crusader - Om jeg velger denne står det at jeg må vente 30 sekunder med å bruke den på nytt, men den virker å være aktiv hele tiden, stemmer det?

Den var aktiv i de 2 timene jeg spilte igår - sjekker på caracter details og den stod der som en buff på den høyre halvdelen av skjermen.

 

Noen som vet? bug?

Lenke til kommentar

Tror du tenker på "Laws of Valor". Alle laws har active og passive attributes. Du ser det når du ser på skillen. Når du bare har den i skill-oppsettet ditt får du 8% attack speed, mens når den aktiveres får du 15% attack speed i 5 sekunder + bonusen du eventuelt får fra en rune du har valgt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du tenker på "Laws of Valor". Alle laws har active og passive attributes. Du ser det når du ser på skillen. Når du bare har den i skill-oppsettet ditt får du 8% attack speed, mens når den aktiveres får du 15% attack speed i 5 sekunder + bonusen du eventuelt får fra en rune du har valgt.

ok, tusen takk for hjelp.

 

+1 :)

 

Men jeg forstår likevel ikke hvorfor dette ikke kommer frem, at "valgt skill gir 8% konstant +ATT Speed, men 15% ved activation".

 

Veldig greit når jeg vet det nå, men det skiller seg veldig ut fra alle de andre skillsa.

Skal nok fortsett å bruke den til noe annet feter låses opp.

 

Jeg er pr. nå inne i den feteste delen av Diablo. Den delen hvor man ikke har spilt på lang tid, med splitter ny karakter og nye skills som åpner seg hele tiden :)

Jeg er også skapt slik at jeg ikke har sjekket ut de skillsene som ennå ikke er åpnet...slik at hver LevelUp føler som juleaften :)

Lenke til kommentar

spiller folk fortsatt D3 ? åssen går det ann å ikke gå lei. er jo det samme om igjen og om igjen.

Jeg spilte D3 på PC den første måneden det ble gitt ut og det var grusomt, med server problemer etc..

 

Lenge senere spilte jeg det på 360 og irriterte meg over at ROS ikke var tilgjengelig her..

 

Nå, et halvt år senere spillet jeg det på One, og jeg må si at det ikke er sammenligntbart i forhold til de 2 første spillerundene mine.

Ny karakter og helt nytt opplegg...er blitt fantastisk hektet :) ..og dette er jeg selv om jeg ikke er ny i D3 :)

 

Teamet opp med en kamerat igår, første gang jeg spiller coop, og det var også et friskt pust.

 

Er det noen som vet noe om fremtiden til D3? kommer det til å komme DLC`s med jevne mellomrom slik det i en årrekke har gjort i Wow?

Lenke til kommentar

Blizzard har vel ikke offisielt avslørt planen for D3 i fremtiden. Jeg husker ikke om det er bekreftet eller ikke, men såvidt meg bekjent skal det komme én expansion pack til. Mtp. at det tok to år fra D3V til D3X (RoS) er det vel ikke annet enn rimelig å anta at det vil ta minst to år til før D3Y.

 

Men med det sagt så patcher de jo spillet i tide og utide både med innhold og funksjoner. Både D2 og D3 har gjennomgått heftig patching som har vært gratis utenom xpacks.

 

Jeg håper dog at vi ikke trenger å vente 12 år (10 år til) på Diablo 4, som var tiden vi ventet fra D2 til D3 :p Mellom D1 og 2 var det bare fire år.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

spiller folk fortsatt D3 ? åssen går det ann å ikke gå lei. er jo det samme om igjen og om igjen.

 

Hehe, dette er jo et "problem" med alt, til syvende og sist så blir alt repetisjon, men noen takler det vel bedre enn andre.

 

Uansett, er litt nysgjerrig på 2.1 oppdateringen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Da er det offisielt :)

 

Maintenance skal i følge planen starte kl. 12.00 i dag, og være ferdig kl 22.00 i kveld med patch 2.1 klar. 300 mb download size (men som med 2.0 patchen kan den ta lang tid å installere).

 

Seasons starter fredag kl 21 (hvis jeg forstod tidspunktet riktig, 9 PM CEST)

Lenke til kommentar

Herregud kor mye bedre Diablo 3 er nå i forhold til lanseringen og 2 måneder etter. Jeg kjenner ikke igjen spillet etter å ha startet på nytt på PS4. Loot er ihvertfall endret, satt med 2 legendaries etter 30 minutt. Roll dodge er også en veldig kul feature, blir mer "skill" involvert mot monstre når du kan dodge unna med reaksjonen din. Var egentlig lei av spillet og har ikke rørt det på lenge, men nå er jeg bitt av basillen igjen.

Lenke til kommentar

Da er det offisielt :)

 

Maintenance skal i følge planen starte kl. 12.00 i dag, og være ferdig kl 22.00 i kveld med patch 2.1 klar. 300 mb download size (men som med 2.0 patchen kan den ta lang tid å installere).

 

Seasons starter fredag kl 21 (hvis jeg forstod tidspunktet riktig, 9 PM CEST)

 

 

Hva? hele denne kvelden er satt av for å spille, blir det stengt frem til 22 da?? :ohmy:

Vet du hva denne patchen består av da? Noen nye godsaker, eller bare små, umerkbare fixings?

 

Herregud kor mye bedre Diablo 3 er nå i forhold til lanseringen og 2 måneder etter. Jeg kjenner ikke igjen spillet etter å ha startet på nytt på PS4. Loot er ihvertfall endret, satt med 2 legendaries etter 30 minutt. Roll dodge er også en veldig kul feature, blir mer "skill" involvert mot monstre når du kan dodge unna med reaksjonen din. Var egentlig lei av spillet og har ikke rørt det på lenge, men nå er jeg bitt av basillen igjen.

 

Jepp :w00t:

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Legger til at 2.1 patchen foreløpig kun gjelder for PC-spillere. Konsoller (PS4 og X1) skal få oppdateringen på et senere tidspunkt (ingen ETA).

 

Det er et tonn av endringer. Regner med vi får en post med official patch notes samt en reddit liste med undocumented changes iløpet av kvelden/morgendagen.

 

Highlights er uansett:

 

Greater rifts

Seasons

 

I tillegg til en haug av andre endringer til items, classes osv. osv.

Lenke til kommentar

Legger til at 2.1 patchen foreløpig kun gjelder for PC-spillere. Konsoller (PS4 og X1) skal få oppdateringen på et senere tidspunkt (ingen ETA).

 

Det er et tonn av endringer. Regner med vi får en post med official patch notes samt en reddit liste med undocumented changes iløpet av kvelden/morgendagen.

 

Highlights er uansett:

 

Greater rifts

Seasons

 

I tillegg til en haug av andre endringer til items, classes osv. osv.

Flott! Jeg ble livredd for at jeg ikke skulle få spilt ikveld, men jeg har heldigvis XboxOne :)

Jeg er bortreist i 3 uker fra imorgen av - Ellers hadde jeg naturligvis gledet meg over Patchen :)

 

Her er mer om patchen - http://us.battle.net/d3/en/blog/14569138/patch-210-ptr-patch-notes-updated-august-13-8-13-2014

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...