Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt de siste par ukene på å farme gear for å slite meg opp fra 80K dps til 120K dps og da begynte ting endelig å gå litt på skinner, Logget på i dag og var tilbake til 80k dps. Sukk. Gidder ikke et par uker til. Mon tro om noe av driten min selger på RMAH.

Lenke til kommentar

Hadde nesten 70 % IAS, skal bli fun å logge på etter jobb og sjekke damage, sigh......

 

Før patch var det bare weapon, rings og gloves(?) som gav ias korrekt. Ias fra f.eks hjelm telte ikke med, og items med ikke fungerende ias som droppet før 1.0.3 patchen vil fortsatt ikke virke. De skal fikse dette i en senere patch sa de.

Lenke til kommentar

Hadde nesten 70 % IAS, skal bli fun å logge på etter jobb og sjekke damage, sigh......

 

Før patch var det bare weapon, rings og gloves(?) som gav ias korrekt. Ias fra f.eks hjelm telte ikke med, og items med ikke fungerende ias som droppet før 1.0.3 patchen vil fortsatt ikke virke. De skal fikse dette i en senere patch sa de.

 

Jepp, å har vel IAS på begge ringer, gloves + våpen. Kjøpte meg ett nytt våpen til 10 million korttenkt som jeg er med IAS for ei knapp uke siden :) Regner med prisen på det har sunket ihvertfall.

Lenke til kommentar

Herregud. Jeg må inrømme at jeg sa et par 18+ gloser når jeg leste Demon Hunter.

 

LoL.

 

Witch doctor som atm er det mest OP klassen som eksisterer i spiller, en WD vil dwarfe en DH både på dmg og survivability. men neida.

 

Eller hva med archon wizards?? Huff jeg savner Blizzard North. HUFF.

 

 

Men seriøst sier det her først, Nå driter jeg i DH, på tide å rerole en klasse som folk ikke whiner på fordi dem suger sjæl, drita lei av grinete folk som har 0 peiling på sin klasse å whiner på den klassen flest spiller fordi blizzard er ræv å lage spill som faktiskt er balanced.

 

Beste er jo tross alt at det utvilsomt ikke kommer til å stoppe her, så om dere ikke vil bli nerfa å spille en latterlig OP klasse, Witch Doctor -> way.

 

/rant over

 

Nei nei, jeg kommer iallefall till å rerolle nå :p Helt ærlig så ser ikke jeg så mye vits å kaste bort tida på å stresse mer med at jeg blir trykka inn i random factors enda mer en jeg må.

 

Dette må du utdjupe. WD OP? Har du prøvd en? Meget spent på forklaringa.

 

Ok så var vel selve irritasjonsmomentet noe høyere en vanlig. WD er vel strengt tatt ikke "op" i den sammenheng.

 

Da jeg spillte en venn sin WD fordi jeg ikke ville levle en egen å bruke mange millioner på gear så bytta vi bare en kveld, (Begge har authenticator så np med havking å unsecureness)

 

Men om jeg hadde spillt en klasse som kan løpe rundt i act 2 og 3 å bare plaffre ned det meste med de der poison darts som skyter 3 piller om gangen, å ikke bry meg om å måtte ha 150k dmg :p

 

WDen jeg testa hadde "skrap" gear, å ca 40k dps, plaffa ned belial raskere en jeg noen gang selv kunne drømt om, azmodan var et fis i havet :|

Lenke til kommentar

@Kezha:

 

Då er eg interessert i å høyre stats ellers på den WD. Allres? Vitality?

 

Ligger rundt 36k sjøl (blir vel håpløst mykje mindre no etter IAS nerf), og blir oneshotta (omtrent) av alle adds på belial, berre å komme til p3 er et helvete med minimal kiteplass. Resten av act2 er tålelig ok, om en har kiteplass. Stealth nagas er en vits dog.

 

Å kalle WD op, med pets som blir oneshotta før du summoner dei, med 75% av alle spells kun fungerande i meleerange (der en får pryl), det forstår eg berre ikkje.

 

Einaste op eg har sett med WD er tank doctor. Og det krever jo heilt spesifikt gear, 7-800 res, en bråte life on hit, en bråte life regen, og både ring(?) og head med ekstra block value samt decrease melee dmg. og eit enormt skjold. Vi snakker 50-60 mill om ikkje meir.

 

35-40k er imo fullstendig i grenseland for act3 inferno. Spells du brukte på azmodan?

Lenke til kommentar

Diablo 3 er et multiplayerspill. Spill med flere folk for å fylle opp på deres egne mangler. Problem solved.

 

Joda, heilt klart enig der. WD har mange gode teamwork spells. Men å kalle WD op, som i mine auger er den med størst spellproblem, spells som en må stå inni mobs for å treffe er ikkje spesielt god overlevelsesstrategi i inferno. einaste classen som kan gå bokstavelig talt tom for resource også såvidt eg veit. Mana vs arcane power er jo en vits. =P Vi har ingen "gainerspells", kun spenders.

 

Eg klager ikkje sånn sett, eg har valgt å holde ved WD, og blir litt kjerringa mot strømmen, fair enough. Men å kalle det op? jaja..prøv sjøl forbi act2.

Og om en fremdeles meiner eg tar fundamentalt feil, send meg en pm, add meg ingame, så kan eg evt finne ut ka eg gjer så veldig annleis enn andre. =)

 

@ Kezha: og for øvrig, om han har slikt gear uten res, så tåler den WD ikkje et einaste tick ifra pools eller falling corpses på azmodan då vil eg tru? Så då må du nesten ha flaks på spawninga av pools? Eller er det noko som går meg hus forbi her?

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Tja de poolsa er det eneste jeg også å alle andre fint tåler et par ticks av. med rundt 30-40k hp klarer alle med rundt 100-200 res å ta 4-5 ticks. tingen er den at man lett kan ungå et eneste tick om man kjenner bossen :)

 

Tok meg personlig en hel dag å finne ut at det å løpe som en tulling for å ungå ikke var noe lur ide, men heller bare stå putt, dodge attacks som vanlig fra azmo, når en starta å komme nære deg starter det fare på fære å du må gå til sides litt å litt for å ikke bli truffet av den. han spawner ikke add pillars langt fra deg hver gang, så dette er ikke et relativt problem heller.

 

Så du kan stå mer eller mindre i ro hele figthen, først når man starter å halte litt på dps at man må posisjonere seg mer etter hvert

Lenke til kommentar

Lettere sagt enn gjort, prøvde meg på noe inferno act2 public her om dagen. "Problem Solved" var ikke akkurat mitt inntrykk.

 

AtW

Da prøver man igjen. Public Games inneholder mange folk som blir fort drept, men noen ganger møter du folk som overlever lenge.

 

Alternativet er å spille med folk fra forumet eller RL.

Lenke til kommentar

Fant et 700 DPS 700+ Life on Hit våpen i går når jeg farmet på Wizarden, som jeg ga til Monken. Døde rundt 30 ganger fra Cursed 1 til Izual (med ca. 5 forsøk på han). Logget på i dag og tok Izual på første, tok 3 Elites i Spire 2, men døde en gang da Cursed Angels med Plague, Fire Chain og Desecretor tok litt tid og den siste raget. Ble stuck i en fireball i P3 på Diablo, og døde. Tok han på neste forsøk. Har ikke logget på Wizarden enda (som clearet Inferno før patchen) så kan ikke sammenligne der, men melee virker i det minste relativt faceroll nå (gitt at du har en viss HP regen / Life on Hit)

Lenke til kommentar

Startet et game på Azmodan og drepte hver eneste elite pack jeg kunne finne + Azmodan i Act 3 Inferno. Er blitt ekstremt lett, kunne ikke farme etter Siegebreaker før patchen, nå var det ikke noe problem, bare fire deaths gjennom hele runnet, og minst 3 av de kunne lett vært unngått. Virker som om de fleste mobs skader 40-50% mindre enn før patchen.

 

Fikk 55 rares, de hadde følgende itemlevel:

 

Ilvl 63: 4

Ilvl 62: 9

Ilvl 61: 12

Ilvl <=60: 30 (!)

 

Fortsatt mye crap loot altså.

Lenke til kommentar

Lettere sagt enn gjort, prøvde meg på noe inferno act2 public her om dagen. "Problem Solved" var ikke akkurat mitt inntrykk.

 

AtW

Da prøver man igjen. Public Games inneholder mange folk som blir fort drept, men noen ganger møter du folk som overlever lenge.

 

Alternativet er å spille med folk fra forumet eller RL.

 

Det koster fort 10 minutter med spilling før man vet at ting ikke fungerer. (fordi folk feks bare leaver gamet, eller folk er enda mer uduglig enn meg :)), og det er begrenset hvor mange ganger man gidder å prøve det. Det blir mye dødtid. Det er ikke noe "problem solved" med situasjonen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...