Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*grrr*

Tips: Ikke reroll til den "sterkeste klassen". Den blir nok nerfet etterhvert den også, og da sitter du der.

 

Spill det du liker, og gjør det beste ut av det.

:p

 

Joa er jo sant :p Blir bare irritert av å klare rolle klassen som alltid blir mest forhat pga sjalusi!

 

En dag skal alle dere andre få føle nerfhammerens vrede! *ristepåneven* lol

Lenke til kommentar

*grrr*

Tips: Ikke reroll til den "sterkeste klassen". Den blir nok nerfet etterhvert den også, og da sitter du der.

 

Spill det du liker, og gjør det beste ut av det.

:p

 

Joa er jo sant :p Blir bare irritert av å klare rolle klassen som alltid blir mest forhat pga sjalusi!

 

En dag skal alle dere andre få føle nerfhammerens vrede! *ristepåneven* lol

 

Haha, alle som har spilt litt sånne spill før har vel kjent den følsen noen ganger, spiller selv barb som har litt sære stats atm, så er som å slå hodet i en murvegg frem til du kommer til et punkt hvor man bare tanker alt helt greit.

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Har jobbet og slitt meg frem til Diablo på Inferno, men må begynne å farme litt bedre gear.. Noen som har noen tips om hva/hvor det er bra å farme nå? Noen resplendent chest steder, f.eks?

 

Takk :)

Prøver igjen.. litt tips til farming? Trenger bedre gear/tjene penger... vet at noen av dere er veldig "oppdatert" på hva som er lurt til en hver tid, så...

 

Har alle wps frem til Diablo på Inferno. Klarer stort sett (men med en del tid/kiting) å drepe det meste, men ikke veldig bra dps (30K) og mangler mye på resists, armor osv.. så mye å gå på :)

Lenke til kommentar

Joa er jo sant :p Blir bare irritert av å klare rolle klassen som alltid blir mest forhat pga sjalusi!

 

En dag skal alle dere andre få føle nerfhammerens vrede! *ristepåneven* lol

Jeg spilte Feral Druid i WoW. Snakk om å spille i motbakke...

 

Men nå spiller jeg hovedsaklig Monk.

 

(strengt tatt har ikke jeg spilt siden forrige uke, men...)

Lenke til kommentar

Ikke at gems kanskje er det viktigste, men det illustrerer i mine øyne litt at blizzard ikke har jobbet så hardt/godt med balanseringen. Hva kostet det å oppgradere fra chipped, til flawless square (en kvalitet som dropper fint i inferno, altså du ikke trenger å crafte i det hele tatt for å få).

 

2187 gems og 750k gull. Jeg skjønner ikke helt hva de tenkte. Og ting er jo kuttet ned i kost til en 30-50ende-del. Viser jo hvor formidabelt mye de bommet.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud. Jeg må inrømme at jeg sa et par 18+ gloser når jeg leste Demon Hunter.

 

LoL.

 

Witch doctor som atm er det mest OP klassen som eksisterer i spiller, en WD vil dwarfe en DH både på dmg og survivability. men neida.

 

Eller hva med archon wizards?? Huff jeg savner Blizzard North. HUFF.

 

 

Men seriøst sier det her først, Nå driter jeg i DH, på tide å rerole en klasse som folk ikke whiner på fordi dem suger sjæl, drita lei av grinete folk som har 0 peiling på sin klasse å whiner på den klassen flest spiller fordi blizzard er ræv å lage spill som faktiskt er balanced.

 

Beste er jo tross alt at det utvilsomt ikke kommer til å stoppe her, så om dere ikke vil bli nerfa å spille en latterlig OP klasse, Witch Doctor -> way.

 

/rant over

 

Nei nei, jeg kommer iallefall till å rerolle nå :p Helt ærlig så ser ikke jeg så mye vits å kaste bort tida på å stresse mer med at jeg blir trykka inn i random factors enda mer en jeg må.

 

Dette må du utdjupe. WD OP? Har du prøvd en? Meget spent på forklaringa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...