Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som den kommer i natt.

 

Så generelt sett finner vi mindre gull og drops fra elite / champ / boss blir mindre men med bedre stats?

 

Ser ut til at det blir:

-Dårligere å farme alt annet enn elites.

-Elites bli bedre å farme.

Med mindre jeg har missforstått.

 

Er litt spent på hvordan dette egentlig vil gjøre med drops, har funnet 1 leg og 1 set, begge deler har vært fra tønne/vase.

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Patchen kommer i nattens maintenance, ja.

 

Angående DH-forandringene er jeg glad for at jeg fikk prøve ut Nether Tentacles til jeg ble lei. Det var gøy en periode, men synes det ble kjedelig i lengden med én skill som er så mye bedre enn alle de andre til både single target og aoe.

 

Jeg har nesten ikke logget på DHen i det siste uansett, men synes de gjerne kunne buffet andre skills en del. Akkurat nå høres det ut som klassen blir litt gimped post patch.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Må lære deg å finne nye inovative måter å spille på da, ikke bare bruke cookiecutter som alle andre..

 

Hvem sier det er "cookie cutter"? Jeg personlig så ihvertfall ingen guider noe sted før jeg ganske tidlig i spillet begynte å bruke elmental arrow.

 

AtW

Er ihvertfall det 95% av alla DH spiller med nå ihvertfall., men det finnes måter man kan gjøre minst like mye skade med uten speed og tentakkel baller :)

Lenke til kommentar

Patchen kommer i nattens maintenance, ja.

 

Angående DH-forandringene er jeg glad for at jeg fikk prøve ut Nether Tentacles til jeg ble lei. Det var gøy en periode, men synes det ble kjedelig i lengden med én skill som er så mye bedre enn alle de andre til både single target og aoe.

 

Jeg har nesten ikke logget på DHen i det siste uansett, men synes de gjerne kunne buffet andre skills en del. Akkurat nå høres det ut som klassen blir litt gimped post patch.

 

Var ikke noe fan av Nether selv. Men liker Frost greia, den passet veldig bra til min spillestil og er IMO veldig undervurdert (ikke at jeg har regna på det altså). Har ikke sett noen andre som har brukt den enda, men tipper det blir flere nå etter denne patchen.

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

1208871.jpeg

 

Hater de der, er så forpult vanskelig... må være det verste der ute.

 

Først, så har de ikke "fast" men de løper som de har fast, og fire chain? wtf, kan jo ikke outrunne de!

*whine*4

 

edit:

 

Manglet bare shilding og vampiric og more health..

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Herregud. Jeg må inrømme at jeg sa et par 18+ gloser når jeg leste Demon Hunter.

 

LoL.

 

Witch doctor som atm er det mest OP klassen som eksisterer i spiller, en WD vil dwarfe en DH både på dmg og survivability. men neida.

 

Eller hva med archon wizards?? Huff jeg savner Blizzard North. HUFF.

 

 

Men seriøst sier det her først, Nå driter jeg i DH, på tide å rerole en klasse som folk ikke whiner på fordi dem suger sjæl, drita lei av grinete folk som har 0 peiling på sin klasse å whiner på den klassen flest spiller fordi blizzard er ræv å lage spill som faktiskt er balanced.

 

Beste er jo tross alt at det utvilsomt ikke kommer til å stoppe her, så om dere ikke vil bli nerfa å spille en latterlig OP klasse, Witch Doctor -> way.

 

/rant over

 

Nei nei, jeg kommer iallefall till å rerolle nå :p Helt ærlig så ser ikke jeg så mye vits å kaste bort tida på å stresse mer med at jeg blir trykka inn i random factors enda mer en jeg må.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan blir en WD OP? Jeg synes ikke min er særlig OP, men så er den bare lvl 32 også.

 

Du kan glede deg til å drepe mesteparten av bosser med relativt sub par gear på et par sekunder =)

 

Men ikke si det for høyt. Fokuset kan for skifte fra Demon Hunters som aldri har vært i nærheten av dette til WD ^_^

 

*grrr*

Lenke til kommentar

Hmm spillet påstår det ikke er patchet, men crasher når det forsøker å oppdatere seg. Når jeg starter det på nytt kommer jeg inn, men så påstår det ikke er patchet osv... :(

 

Regner med at det er fordi du prøver å logge deg inn på f.eks. USA når du hører til Europa. Det fungerer ikke fram til patchen er tilgjengelig her også.

 

 

 

Virkelig? Jeg ville solg det nå, før nerfen. Sikkert mange som ikke er klar over at nerfen kommer enda, og som er på jakt etter ias-gear.

Jajo. Trodde han skulle kjøpe, ikke selge. Kan være at jeg misforsto, eller at det ikke kom frem i innlegget hans.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar
Hmm spillet påstår det ikke er patchet, men crasher når det forsøker å oppdatere seg. Når jeg starter det på nytt kommer jeg inn, men så påstår det ikke er patchet osv... :(
Regner med at det er fordi du prøver å logge deg inn på f.eks. USA når du hører til Europa. Det fungerer ikke fram til patchen er tilgjengelig her også.

 

Takk for tipset. Var omvendt av det du sa, klarer faktisk å logge inn på «Americas», men har ingen karakterer der, så hjelper ikke mye. Kan det ha med IP rangen min å gjøre? Har opplevd lignende ting her før, f.eks. at jeg kan handle med $ på Gamers Gate.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Takk for tipset. Var omvendt av det du sa, klarer faktisk å logge inn på «Americas», men har ingen karakterer der, så hjelper ikke mye. Kan det ha med IP rangen min å gjøre? Har opplevd lignende ting her før, f.eks. at jeg kan handle med $ på Gamers Gate.

Det har med det at du har installert US client å gjøre. Last ned enGB og installér den (du trenger ikke å avinstallere den andre først).

Lenke til kommentar

Takk for tipset. Var omvendt av det du sa, klarer faktisk å logge inn på «Americas», men har ingen karakterer der, så hjelper ikke mye. Kan det ha med IP rangen min å gjøre? Har opplevd lignende ting her før, f.eks. at jeg kan handle med $ på Gamers Gate.

Det har med det at du har installert US client å gjøre. Last ned enGB og installér den (du trenger ikke å avinstallere den andre først).

 

Takk, det stemmer nok. Leste dette omtrent samtidig som jeg kom igjennom på kundeservice, etter 50 min i telefonkø. Uelegant løsning fra Blizzard.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...