Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ville ikke kjøpt noen våpen med ias på før patchen er ute. Våpen som faller 100 dps kan fort bli mye billigere. Våpen med life on hit kommer nok til å være verdt mye uansett men er ikke verdt risikoen. Jeg betalte 20 mill for en 1h øks med 930 dps 100+ str 100+ vit og 947 loh. Har også et 800 dps sverd med 100 vit og 947 loh som jeg prøver å selge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Protip: Alt av våpen som er 20+ mill som IKKE har gode stats, er ikke verd det.

 

Dette vil for eks være: vit dex socket %dmg for en DH. uten de 4 gir ikke jeg et flat pesetas mer en 2 mil :p

 

Jeg har en 1003 DPS bue med over 100 dex og vitality + socket + %dmg som jeg snappa opp for 1.5 mill. et røverkjøp ja, men original verdi er ikke den buen mye mer verd en .. tja 10 mill tops.

 

Har sett et par 2h med 1500 dps, over 300 str og vit, + loh. det lå for ca 60 mill, som er en helt ålreit pris for et våpen som er "insane".

 

for all del ikke waste penger på vrøvl å overpriced mumbo :p Tålmodighet så får dere fint noe mye bedre å billigere!

 

No er det jo slik at sammenhengen med pris og etterspørsel. Ting er jo verdt det folk faktisk betaler for det. Så kan jo vi ergre oss og vere så uenig i det vi berre vil. =)

Lenke til kommentar

type 1050 dps weapon, 19-24 attack speed, mener å huske det var dex på den også.

 

Om leaked patch notes stemmer (24% as --&--#62; 10-11% as) blir et 24% as 1050 dps våpen 931-939 dps etter patchen. Ville ventet litt og sett om det forandrer prisen.

 

Virkelig? Jeg ville solg det nå, før nerfen. Sikkert mange som ikke er klar over at nerfen kommer enda, og som er på jakt etter ias-gear.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

UPDATE: IAS on Quivers appears to be unchanged, I checked a few (including Dead Man's Legacy) and they retained their pre 1.0.3 values.

Weapons

​Haste 1: Old: (2-3%) New: (2%)

Haste 2: Old: (4-5%) New: (2%)

Haste 3: Old: (6-7%) New: (2-3%)

Haste 4: Old: (8-9%) New: (2-3%)

Haste 5: Old: (10-11%) New: (3-4%)

Haste 6: Old: (12-13%) New: (3-4%)

Haste 7: Old: (14-15%) New: (5%)

Haste 8: Old: (16-17%) New: (6-7%)

Haste 9: Old: (18-19%) New: (8-9%)

Haste 10: Old: (20-25%) New: (10-11%)

Other Types (Rings, Amulet, Gloves, Legendaries)

Haste 1: Old: (2-3%) New: (2%)

Haste 2: Old: (4-5%) New: (2-3%)

Haste 3: Old: (6-7%) New: (3-4%)

Haste 4: Old: (8-9%) New: (3-4%)

Haste 5: Old: (10-11%) New: (4-5%)

Haste 6: Old: (12-13%) New: (5-6%)

Haste 7: Old: (14-15%) New: (6-7%)

Haste 8: Old: (16-17%) New: (8-9%)

Lenke til kommentar

Det var ikke så ikke som jeg hadde trodd, men jeg ville heller ha foretrukket at crit ble buffet enn at IAS ble nerfet. Jeg liker så godt at jeg faktisk kan føle hvordan IAS påvirker karakteren min i motsetning til crit som bare gjør at det kommer store gule nummer opp - i alle fall når jeg ikke har stort Arcane Power on Crit.

Lenke til kommentar

Enig, og alle classene kommer til å føles mye treigere. Tror vi som må kite hele tiden vil merke det veldig.

 

Mye kommer an på hva en bruker, hvordan en spiller fra før.

 

+ Kiting er et "ikke eksisterende" term etter act 2 inferno hvor det virkelig teller.

 

IaS har jeg aldri personlig iallefall sett på som en super ting, har nok til å dra meg rundt 2 APS, og der skal jeg prøve å holde meg som ikke kommer til å være stress for DH iallefall.

 

WD's kommer nok til å merke det mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...