Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BRA. Inferno SKAL være vanskelig, og at alle ikke klarer å fullføre det er bare et stort pluss.

Alle klarer å fullføre Inferno, men ikke alle har tid til å fullføre Inferno. Det er forskjell på vanskelig og utstyrskrevende.

 

redigert:

For å presisere: man behøver ikke bli en mekanisk og taktisk bedre spiller i Diablo dersom man skaffer seg godt nok gear. I spill som "Super Meat Boy" eller "I Want to be the Guy" blir man nødt til å hele tiden øke ferdighetsnivået for å komme igjennom spillet, ikke bare spille lenge.

ATW Spiller DH. DH er mekanisk lett å geare, ferdighetsmessig mer utfordrende og mindre tilgivende å spille (1 hit og du er dau)

 

DH inferno ER jo super meat boy :p

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Protip: Alt av våpen som er 20+ mill som IKKE har gode stats, er ikke verd det.

 

Dette vil for eks være: vit dex socket %dmg for en DH. uten de 4 gir ikke jeg et flat pesetas mer en 2 mil :p

 

Jeg har en 1003 DPS bue med over 100 dex og vitality + socket + %dmg som jeg snappa opp for 1.5 mill. et røverkjøp ja, men original verdi er ikke den buen mye mer verd en .. tja 10 mill tops.

 

Har sett et par 2h med 1500 dps, over 300 str og vit, + loh. det lå for ca 60 mill, som er en helt ålreit pris for et våpen som er "insane".

 

for all del ikke waste penger på vrøvl å overpriced mumbo :p Tålmodighet så får dere fint noe mye bedre å billigere!

Lenke til kommentar

type 1050 dps weapon, 19-24 attack speed, mener å huske det var dex på den også.

 

Har for øyeblikket 1130 dps weapon men uten mulighet for gem og mangler LoH.

 

Om det er dex og helst vit på 1130 dps våpnet ditt og du skal selge det så er jeg interesert om du ikke skal ha flerfoldige millioner for det

Lenke til kommentar

Er nok ikke det, beklager. Er weapon jeg kjøpte for 4-5-6 mill for lenge siden, noe der!

 

Angående gold, fant i går bue 1000 dps 2h bue med socket, gikk fort til 11mill, mulig jeg satt den for low men who cares, tenker ikke det som har skjedd :p

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...