Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

kan WD brukde crossbow?!

 

Ja. Jeg bruker det for øyeblikket på min egen. Føles litt merksnodig, men den har best stats av de våpnene jeg har funnet så lagt så.

Lenke til kommentar

kan WD brukde crossbow?!

 

Ja. Jeg bruker det for øyeblikket på min egen. Føles litt merksnodig, men den har best stats av de våpnene jeg har funnet så lagt så.

 

Alle classes kan bruke Bow og Crossbow, men ikke quiver med det. Da må man være DH. Blir litt som å spille Wizard med shield på lvl 60 når man gainer 6k+ DPS med en Source i offhand isteden.

Lenke til kommentar

kan WD brukde crossbow?!

 

Ja. Jeg bruker det for øyeblikket på min egen. Føles litt merksnodig, men den har best stats av de våpnene jeg har funnet så lagt så.

 

De eneste klassene som er "restricted" på våpen er vel de som bruker en spesiell type våpen som requisite for hovedskillene. Hungering Arrow til DH f.eks. krever en bow/x-bow for å kunne brukes.

Så der tvinges nesten DH til å bruke bow-type våpen, da. Vet ikke om andre klasser har sånne våpen-restricted skills?

Lenke til kommentar

Heller, ALTFOR lav DPS, hadde 20k damage som 59.

Not sure if serious or just retarded...

For tank barbars holder 8k damage for inferno Act 2.

 

Mumriken prøv dette buildet: http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WSXkVP!beV!acaccZ

revenge er et must

du kan bytte ut leap med demo shout (rune: slow/attack speed slow)

 

Sånn ellers trenger du mer all resist, str, vit og armor. Prøv å skaff deg Helm of command og string of ears.

Lenke til kommentar

Kan noen vær så vennlig og gi meg et tips på hva som er galt med barbaren min?

Får griseknus av omtrent alt!

Er i Act 2

 

post-166959-0-12796700-1339617541_thumb.png

post-166959-0-15923500-1339617628_thumb.png

Jeg spiller monk, men forsatt melee. Jeg kan ta elites i starten av ACT2, og jeg er litt etter oasis men der unngar jeg elites.

 

Jeg har 800 resist, du har 350

Jeg har 550 life on hit, du har 900. Du har opplagt mer penger enn jeg har, fordi life on hit er dyrt.

Men, du har bare 1.3 i attack speed. Jeg har 2.1 i attack speed. Det betyr at min life on hit er mer effektiv enn din. Og attack speed gir skade.

Jeg har 11000 i dps, du har 7500. Det er etter min mening for lavt om du skal spille solo, fordi du vil fa for mange fiender rundt deg og det vil ta for lang tid.

Jeg har 6700 i armor ogsa og jeg har like mye vitality som du har. Det er ikke bra, fordi du er en barb og trenger mer hp enn monks. Monks er bedre i healing.

 

Og plasser gemsene dine i stashen.

Lenke til kommentar

Ikke enig. At ikke alt er regnet med som "dps" på våpnene syns jeg er bra. Da jeg liker å bruke hodet litt. Blir jernedød av å få hjelp til absolutt alt.

Mye morsommere å finne ut hva som gjør med dps selv. Selv så velger jeg f.eks bort attack speed på weps som WD, da jeg heller vil ha ett treigt våpen som gjør mer skade pr attack, f.eks firebats er så mye mye bedre da. Samme med dots osv. Er så sjelden man kan stå å skyte i fred uansett, blir som regel løp, skyt, løp, skyt osv.

 

Det over er bare et eksempel, da de fleste sikkert hadde gått for ett våpen med attack speed og 50 mer dps men mindre dmg pr attack, noe jeg ikke hadde gjort, da man aldri får sprayet noe særlig uansett :)

 

Med grasp/wall/hex får du spraya ganske masse. Men det er jo forskjell på bat/bear build og splinter build. Med splinter build, med høg AS kan kver enkelt kule critte. har du då høg crit blir det bonanza.

Lenke til kommentar

Kan noen vær så vennlig og gi meg et tips på hva som er galt med barbaren min?

Får griseknus av omtrent alt!

Er i Act 2

 

post-166959-0-12796700-1339617541_thumb.png

post-166959-0-15923500-1339617628_thumb.png

Jeg spiller monk, men forsatt melee. Jeg kan ta elites i starten av ACT2, og jeg er litt etter oasis men der unngar jeg elites.

 

Jeg har 800 resist, du har 350

Jeg har 550 life on hit, du har 900. Du har opplagt mer penger enn jeg har, fordi life on hit er dyrt.

Men, du har bare 1.3 i attack speed. Jeg har 2.1 i attack speed. Det betyr at min life on hit er mer effektiv enn din. Og attack speed gir skade.

Jeg har 11000 i dps, du har 7500. Det er etter min mening for lavt om du skal spille solo, fordi du vil fa for mange fiender rundt deg og det vil ta for lang tid.

Jeg har 6700 i armor ogsa og jeg har like mye vitality som du har. Det er ikke bra, fordi du er en barb og trenger mer hp enn monks. Monks er bedre i healing.

 

Og plasser gemsene dine i stashen.

 

Bare for å komme med et raskt tips til det Camlon sier om AS her. Magic ring med 13%(?) attackspeed og 71/str/dex/int/vit ligger det massevis av på AH til en billig penge, sånn 15000gull. Kjøp 2 sånne så ser du fort at AS og ikke minst damage øker betraktelig.

Lenke til kommentar

I morgen RMAH kommer til Europa?

 

Har sittet og fulgt med litt rundt det i USA og ser flere som allerede nærmer seg 4-sifret inntekt på RMAH. Det mest latterlige er jo at mange selger items de har kjøpt for 3-5 millioner på GAH for $250 på RMAH. Gullprisen utenfor spillet var jo sånn $5-10 per million sist jeg sjekket. Altså betaler folk 5-16 ganger mer enn det itemen egentlig er verd. Godt gjort altså. :p

 

Spent på hvordan prisene blir her til tross for at jeg ikke har spillet lenger. Kan ikke forestille meg at det skal bli like latterlig. Prisene må jo stupe snart på US.

Lenke til kommentar

Kan noen vær så vennlig og gi meg et tips på hva som er galt med barbaren min?

Får griseknus av omtrent alt!

Er i Act 2

 

post-166959-0-12796700-1339617541_thumb.png

post-166959-0-15923500-1339617628_thumb.png

 

Regner med du har War Cry med 50% increased ress? Du bør ha minst 600 ress all for å klare deg noe særlig i Act2 (med 50%ress war cry aktivert), og selv da vil elite packs være harde. Armor bør være tettere oppunder 9000 når war cry er aktivert OG enchantress med 15% armor aura er med deg. (Det er hun du skal ha med deg rundt). 35k hp er ok (minimum) for act2. Life on hit 900 er veeeeldig bra, så her har du gjort noe rett :) 7500 dps er greit, kanskje litt lavt men det er ikke det viktigste for tank barb. Block chance er veldig bra, men skjoldet har litt lav block amount.

 

Og få inn revenge i buildet ditt (med provocation rune). Bytt ut enten furious charge eller leap. Jeg ville beholdt WotB pga din lave dps, kan bli tøft å ta elite packs uten...

Lenke til kommentar

I morgen RMAH kommer til Europa?

 

Har sittet og fulgt med litt rundt det i USA og ser flere som allerede nærmer seg 4-sifret inntekt på RMAH. Det mest latterlige er jo at mange selger items de har kjøpt for 3-5 millioner på GAH for $250 på RMAH. Gullprisen utenfor spillet var jo sånn $5-10 per million sist jeg sjekket. Altså betaler folk 5-16 ganger mer enn det itemen egentlig er verd. Godt gjort altså. :p

 

Spent på hvordan prisene blir her til tross for at jeg ikke har spillet lenger. Kan ikke forestille meg at det skal bli like latterlig. Prisene må jo stupe snart på US.

 

Jeg har til gode å se noe gå for 250$ på RMAH. Det der er nok bare en gjeng med lykkejegere som prøver seg i starten av RMAH. Om du sorterer på buyout pris, og skroller nedover, og nedover og nedover, ser du først de begynner å gå på "sold" når du er i området 30ish$....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...