Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

RMAH er jo fantastisk..

 

De som farmer hele tiden kan faktisk tjene penger selv.

Så på stream i går at det ble solgt en god del våpen til 250 dollar, nå skal jo blizzard ha litt av det.

Jeg har ikke noe problemer med å betale noe kroner ett item jeg vil ha, kanskje jeg er heldig å får ett drop som jeg selv kan tjene litt på..

Når folk priser f.eks ett skjold til 40 000 000 gull, så kan jeg heller betale noen kroner å få skjoldet også ha det gøy.

 

Mange vil absolutt ikke bruke real money på ett spill, men det gjør meg ikke noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RMAH er jo fantastisk.. De som farmer hele tiden kan faktisk tjene penger selv. Så på stream i går at det ble solgt en god del våpen til 250 dollar, nå skal jo blizzard ha litt av det. Jeg har ikke noe problemer med å betale noe kroner ett item jeg vil ha, kanskje jeg er heldig å får ett drop som jeg selv kan tjene litt på.. Når folk priser f.eks ett skjold til 40 000 000 gull, så kan jeg heller betale noen kroner å få skjoldet også ha det gøy. Mange vil absolutt ikke bruke real money på ett spill, men det gjør meg ikke noe.

 

Ble våpene solgt for 250 dollar, eller lå det bare ute for 250 dollar? Om du sjekker våpen, maks 300 euro (feks) og sorterer etter pris, kommer nok ingen opp som 'sold' før du er nede i 20-50euro... nekter jeg ihvertfall å tro før jeg ser det selv :)

Lenke til kommentar

Ble våpene solgt for 250 dollar, eller lå det bare ute for 250 dollar? Om du sjekker våpen, maks 300 euro (feks) og sorterer etter pris, kommer nok ingen opp som 'sold' før du er nede i 20-50euro... nekter jeg ihvertfall å tro før jeg ser det selv :)

 

Nekt så mye du vil – det endrer ikke det faktum at mange våpen (og armor) allerede har blitt solgt for 200-250 USD.

Lenke til kommentar

Så faktisk på en del streams at items ble kjøpt for 250 dollar, hehe, helt sykt

 

Tjah, de som kjøper disse veier nok opp tiden de ville brukt på å grinde frem våpenet og veier det opp mot inntekt i timen. Går fort i pluss selv om 250$ er mye penger.

 

Spesielt om du driver eget firma er jo dette veldig relevant, da du muligens "gir deg selv mer tid til å tjene penger" på å ikke spille så forbanna mye for å få den gjenstanden du vil ha. Så kan man diskutere prioriteringer osv, men det er ihvertfall et scenario jeg kan se som sannsynlig.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Så faktisk på en del streams at items ble kjøpt for 250 dollar, hehe, helt sykt

 

Tjah, de som kjøper disse veier nok opp tiden de ville brukt på å grinde frem våpenet og veier det opp mot inntekt i timen. Går fort i pluss selv om 250$ er mye penger.

 

Spesielt om du driver eget firma er jo dette veldig relevant, da du muligens "gir deg selv mer tid til å tjene penger" på å ikke spille så forbanna mye for å få den gjenstanden du vil ha. Så kan man diskutere prioriteringer osv, men det er ihvertfall et scenario jeg kan se som sannsynlig.

 

I guess, men hva er rasjonalet bak? om man ikke synes det er gøy å grinde, hva kjøper man våpnet for? å gjøre spillet lettere? Er ikke det mye penger å bruke på noe sånt?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Så faktisk på en del streams at items ble kjøpt for 250 dollar, hehe, helt sykt

 

Tjah, de som kjøper disse veier nok opp tiden de ville brukt på å grinde frem våpenet og veier det opp mot inntekt i timen. Går fort i pluss selv om 250$ er mye penger.

 

Spesielt om du driver eget firma er jo dette veldig relevant, da du muligens "gir deg selv mer tid til å tjene penger" på å ikke spille så forbanna mye for å få den gjenstanden du vil ha. Så kan man diskutere prioriteringer osv, men det er ihvertfall et scenario jeg kan se som sannsynlig.

 

I guess, men hva er rasjonalet bak? om man ikke synes det er gøy å grinde, hva kjøper man våpnet for? å gjøre spillet lettere? Er ikke det mye penger å bruke på noe sånt?

 

AtW

 

Nei, godt poeng. D3 er neppe spillet for en person som vil kutte ned på spilletiden sin. Men kan jo tenkes at han innser at han vil game D3 til han har tatt Diablo på inferno, og jo fortere han er ferdig jo fortere kan han komme seg tilbake til jobb. Men ja det blir vel litt søkt.

Lenke til kommentar

Jeg er confuse. Har spilt rundt 12 timer diablo på en PC i trondheim, er nå i Oslo, installerte på en annen pc og logger inn med samme account. Nå er det som om det er første gang jeg logger på, jeg har ingen heroes og det står ikke at jeg har spilt noe under time played by class etc, så det er ikke bare at noen har slettet heroen min. Forslag til hvordan jeg fikser dette?

Lenke til kommentar

Syns ikke vi trenger å legge oss opp i hva andre bruker pengene sine på, jeg. Akkurat som at ingen trenger å bry seg katta om jeg kjøper enda en synth til 6000kr istedet for å gjøre det "fornuftige" å betale ned 6000 på lånet istedet. Det irriterer bare når kompiser maser om det.

Lenke til kommentar

Jeg er confuse. Har spilt rundt 12 timer diablo på en PC i trondheim, er nå i Oslo, installerte på en annen pc og logger inn med samme account. Nå er det som om det er første gang jeg logger på, jeg har ingen heroes og det står ikke at jeg har spilt noe under time played by class etc, så det er ikke bare at noen har slettet heroen min. Forslag til hvordan jeg fikser dette?

 

Hvilken server har du valgt?

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Jeg er confuse. Har spilt rundt 12 timer diablo på en PC i trondheim, er nå i Oslo, installerte på en annen pc og logger inn med samme account. Nå er det som om det er første gang jeg logger på, jeg har ingen heroes og det står ikke at jeg har spilt noe under time played by class etc, så det er ikke bare at noen har slettet heroen min. Forslag til hvordan jeg fikser dette?

 

Hvilken server har du valgt?

 

Jepp, tenkte på det etter jeg skrev det. Var på EU nå, men det er mulig jeg spilte på US først. Pøvde å bytte - fikk accounten min locked pga endringer i login pattern. Husker ikke secret question jeg lagde for 9 år siden, account locked. GG blizz

Lenke til kommentar

Jeg er confuse. Har spilt rundt 12 timer diablo på en PC i trondheim, er nå i Oslo, installerte på en annen pc og logger inn med samme account. Nå er det som om det er første gang jeg logger på, jeg har ingen heroes og det står ikke at jeg har spilt noe under time played by class etc, så det er ikke bare at noen har slettet heroen min. Forslag til hvordan jeg fikser dette?

Europa /america?

 

En kompis spillte på amerikanske servere til i forrige uke, uten å vite det xD

Lenke til kommentar

Husker ikke secret question jeg lagde for 9 år siden, account locked. GG blizz

 

Ja, dette var helt klart Blizzards feil.

 

Jeg vil si det ja? Hva er grunnen deres for å låse accounten min, at jeg i løpet av 3 dager uten noe spilling har forflyttet meg fra Trondheim til Oslo? HWO COULD THAT BE?

 

Vanligvis hvis man glemmer passordet til et sted eller noe sånt får man en reset password mail. Her antar de at eposten min også er comprimised. De eneste mulighetene mine til å låse opp accounten er å bruke et secret question av typen "name of your first pet" som er latterlig usikkert, og å bruke cd-key fra noen utvalgte blizzard spill som de selv burde vite at jeg ikke har tilgang til siden alle er kjøpt gjennom battle.net.

Lenke til kommentar

Syns ikke vi trenger å legge oss opp i hva andre bruker pengene sine på, jeg. Akkurat som at ingen trenger å bry seg katta om jeg kjøper enda en synth til 6000kr istedet for å gjøre det "fornuftige" å betale ned 6000 på lånet istedet. Det irriterer bare når kompiser maser om det.

 

På personnivå, kanskje, men generelt sett er det jo svært interessant hva "samfunnet", bruker penger på.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...