Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen som har tenkt litt på at det kanskje kommer til å bli enda flere folk som blir "hacket" nå som brukernavn og passord for EU-spillere hos Riot har lekket? Det sies jo at passordene var krypterte, men ikke godt nok. Det er jo allerede tusenvis som har blitt "hacket" på grunn av at infoen deres har blitt tatt gjennom fansites eller andre spill-relaterte nettsider når disse har blitt hacket, men slike databaser kan vel ikke måle seg i størrelse i forhold til den League og Legends har.

 

Ikke usansynelig det. Lønner seg å ikke ha samme passordet på flere forskjellige ting på nett, Last Pass feks fikser det lett, selv om det tar litt tid å bytte på alt av tjenester på nettet er det absolutt verdt det.

 

Selvfølgelig er det lurt, men har jo vist seg med sikkert femsifret antall eksempler at folk verken følger anbefalinger om authenticator eller forskjellige passord. Ser ikke helt hva man kan tjene på å skaffe seg tilgang til LoL-kontoer, så det er nok databasen i seg selv de var ute etter, trolig på grunn av den enorme størrelsen. Passord som blir dekryptert tipper jeg de tester mot alt fra PayPal til Diablo 3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått et problem her. Wizarden min er i Act 2 Nightmare, men når jeg starter Public Game må jeg starte helt på begynnelsen av Act 2. Prøver jeg å heller gå solo får jeg lov å starte der jeg skal avbryte to ritualer ved å følge de magiske fotsporene. Dvs svært tidlig. Men jeg har spilt helt frem til han der Kulle-fyren, så hvorfor får jeg ikke starte derfra? :(

Lenke til kommentar

Har fått et problem her. Wizarden min er i Act 2 Nightmare, men når jeg starter Public Game må jeg starte helt på begynnelsen av Act 2. Prøver jeg å heller gå solo får jeg lov å starte der jeg skal avbryte to ritualer ved å følge de magiske fotsporene. Dvs svært tidlig. Men jeg har spilt helt frem til han der Kulle-fyren, så hvorfor får jeg ikke starte derfra? :(

'

Du må gjøre hele quest-linen på nytt, om du bytter game midt i et quest.

Lenke til kommentar

Det er sikkert fordi du er for lav level for questene, Vikingkylling.

 

*edit*

 

Og det Merko. sier er feil. Med mindre han mener enkelt-quester og ikke hele akten.

 

Tja, er level 38 i starten av Act 2. Det skulle da ikke være for lavt? Og når det gjelder å gjøre hele greien har jeg gått helt fra starten av Act 2 til jeg fikk samlet sammen han der Kulle-fyren i strekk. Det burde vel holde som en quest line? ;) Har for øvrig en av hver eneste klasse på Nightmare, og en Monk på Hell. Ingen av dem har hatt dette problemet.

Lenke til kommentar

Da har Blizz offisielt gått ut og sagt at de har bannet tusenvis av kontoer. Rapporter sier at en del bottere o.l. ikke ble bannet, så da er spørsmålet om Warden ikke klarer å ta de, eller om de blir tatt senere.

 

RMAH er også live på Americas, til info :) Vi får den vel i morgen en gang.

Lenke til kommentar

Fra den linken ovenfor!

 

What?:

 

Nå klargjør utviklerne for at ekte penger skal introduseres til spillets auksjonshus.

 

Skal man betale items med ekte penger? :/

 

Velkommen etter. Dette har vært annonsert og planlagt for LENGE siden :p Det har bare drøyd en stund, mest sannsynlig pga. legal issues som har måttet bli løst opp. Er dog kun US og EU som får RMAH (Real Money Auction House).

 

Edit: Du kan også selge items for ekte penger, om du finner noe fint.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...