Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Nå driver jeg fremdeles og modifiserer og kjøper meg bedre gear, så jeg tror kanskje jeg får en ordning på det nå. Arcane og illusionists har en tendens til å kverke meg da.

Hvilken build bruker du?

 

Dette er en build jeg kan anbefale deg:

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WSgVkP!beV!acacaZ

(Krever lvl 56 riktignok, men du kan sikkert gjøre noen små justeringer som passer din level)

Endret av Merko.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå driver jeg fremdeles og modifiserer og kjøper meg bedre gear, så jeg tror kanskje jeg får en ordning på det nå. Arcane og illusionists har en tendens til å kverke meg da.

Hvilken build bruker du?

 

Dette er en build jeg kan anbefale deg:

http://eu.battle.net...gVkP!beV!acacaZ

(Krever lvl 56 riktignok, men du kan sikkert gjøre noen små justeringer som passer din level)

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WcYQkj!agY!abbaYZ

 

Denne. Har eksprimentert litt nå, så jeg tror ikke den er særlig optimal. Skal ta en titt på linken, takk :)

Lenke til kommentar

Hva med å bytte ut life pr hit med lifesteal?

Hvis ikke dette er endret nylig, så får du mindre og mindre effekt av life steal. I Inferno er den redusert med 80%, mens life on hit blir ikke redusert.

 

 

Fy faen jeg hater dette spillet..... Er jo umulig å drepe Blues, og om jeg gjør, så tar det ca 15 min og 3 deaths.

Act 1 inferno wizard 13k dmg. Dere har lov å gi meg items. xD

Min erfaring så langt, act 3 hell lvl 58 DH, er at hvis det er vanskelig så er utstyret for dårlig. Hver gang jeg har begynt å få problemer så har jeg oppgradert, og da er vanskelighetsgraden tilbake til "normal". Ett tips kan være å se etter våpen med reduced level req., som kan gå så høyt som 14 som vil si at du kan bruke ett lvl 60 våpen på level 46. Da vil man fort finne våpen med som ligger 200+ høyere i dps enn hva man kanskje har. Og hvis man ikke går etter de aller mest attraktive stats'ene så kan man finne gode våpen billig, og 100-200+ dps veier fort opp for litt dårligere stats.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Dagens dårligste forslag, bytte life on hit med life steal.. jeez :p

Utdyp please. istedenfor å bare spy piss som det. er mange (meg inkludert) som ikke vet nøyektige tall på lifesteal vs life on hit.

 

Life on hit: Som det står.

Life steal: 20% reduksjon for hver akt etter Normal, men 80% i Inferno..

Det vil si: 20% i Nightmare, 40% i Hell og 80% i Inferno.

Lenke til kommentar

 

 

Tror kanskje jeg er litt overgeared for Act 2 Inferno med wizarden atm. Det meste går ned uten problemer og har hittil ikke daua mer enn 1 gang per elit/champ pack og Maghda gikk ned uten noen problemer.

 

Tenkte kanskje jeg skulle eksperimentere med litt forskjellige builds og se om jeg kan få en litt mer effektiv build enn det jeg har nå. Blir for det meste Blizzard kiting med magic missile som hoved damage spell og arcane orb om jeg ser jeg kan tjene på det. Eventuelt skaffe meg mer MF på base gear da jeg har svært lite nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...