Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 10% life steal på karakteren din, og 80% redukson, har du bare 2% egentlig. 2% lifesteal av all skaden du gjør. 20k DPS blir da 2k life per second. Er det da ikke bedre med Life per Second, som er mye enklere å skaffe?

 

80% reduksjon? Dette skjønte jeg ikke helt. Er ikke 2% Life Steal f.eks 2% av damage du gjør? så altså går 10000 damage vil være 200 hp inn til din karakter?

Lenke til kommentar

Visstnok så er det 80% mindre på inferno. Personlig er jeg ikke så tilfreds med at det tilsynelatende er en mengde modifiers i spillet som man ikke kan uten videre se. Gjør det jo vanskelig å vurdere gear.

 

AtW

 

Takk! Du, eller noen andre her, vet ikke om noen side hvor man kan se disse "usynlige" modifiers listet opp på en bra måte?

Lenke til kommentar

Jeg trur life steal blir det beste etter hvert. Når folk går rundt med 100-200k damage, så begynner den å bli bra.

Tror ikke jeg :p

Tror fremdeles Våpner med Life on Hit + Socket vil ta over. Mtp de beste gemsa (Radiant Star Amethyst) healer for +600 ekstra per hit.

 

Kommer jo seff an på hvor høyt man får boostet Life Steal % da..

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Jeg trur life steal blir det beste etter hvert. Når folk går rundt med 100-200k damage, så begynner den å bli bra.

 

 

Du har to våpen. Et med 847 life per hit og et med 3% life steal. Resten av stats er ikke viktig jeg skal bare forklare hvor mye damage du trenger med 3% life steal for å få mer enn 847 life per hit.

 

847 * 100/3 * 5 * 0.8 = 113k
847 = LoH du sikter etter med Life Steal
100/3 = 3% Life Steal
5 = hvor mye Life Steal er nerfa på Inferno
0.8 = hvor mye Life Steal er nerfa på Inferno i %

 

Og igjen, så er ikke 847 LoH det høyeste man kan få på et våpen i tillegg til gems som gir opp til 600 mer LoH. Altså du trenger over 250k damage for å life steale mer enn du ville ha gjort med LoH.

Lenke til kommentar

De nerfa act 1 royal crypts gold farm og, fikk 15-20k per run før, 1k nå med 240% gf

Og act 3 meteor leveling er nerfa. tror og de har nerfa underbridge noe.

 

Skurupu, mulig å kjøpe seg inn på en sigebreaker run med deg?

Lenke til kommentar

Med 10% life steal på karakteren din, og 80% redukson, har du bare 2% egentlig. 2% lifesteal av all skaden du gjør. 20k DPS blir da 2k life per second. Er det da ikke bedre med Life per Second, som er mye enklere å skaffe?

2% av 20 000 er nok berre 400 og ikkje 2 000 så life on hit er nok best

Woops, 400 er selvsagt rett. Skylder på at jeg nettopp våkna.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...