Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Han som farmer spår at bottingen fører til at items kommer til å bli ekstremt billige etter hvert. Så billige at han ikke kan leve av å botte lenger. 10.000 accounts som sitter på oppsparte items, og venter på RMAH. Når alt dette skal sleppes samtidig fyller det markedet. Bottere, og spesielt kineserene, kommer til å undercutte hverandre, og prisene faller fort.

Lenke til kommentar

http://www.diablofan...page__p__924143

 

Om dette er sant er det rimelig ille :)

 

Han som farmer spår at bottingen fører til at items kommer til å bli ekstremt billige etter hvert. Så billige at han ikke kan leve av å botte lenger. 10.000 accounts som sitter på oppsparte items, og venter på RMAH. Når alt dette skal sleppes samtidig fyller det markedet. Bottere, og spesielt kineserene, kommer til å undercutte hverandre, og prisene faller fort.

Nå har ikke jeg noen mastergrad i økonomi, men er ikke det største problemet for vanlige brukere at alle disse bottene sitter på milliarder på milliarder av gull, hvorav inflasjonen vil føre til at items på gull-AH får noen syke priser?

Lenke til kommentar

Ikke når mengden items som ligger på AH også øker.

 

Og de som botter i så stor stil som han i videon gjør ikke dette for å bruke gullet på items til sin karakter. De gjør dette kun for å selge gull til gullselgersider, for å tjene penger til livets opphold. Det er en ekstremt egoistisk ting å gjøre, og det er derfor også ekstremt egoistisk å støtte disse menneskene ved å benytte seg av tjenestene deres.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ikke når mengden items som ligger på AH også øker.

 

Og de som botter i så stor stil som han i videon gjør ikke dette for å bruke gullet på items til sin karakter. De gjør dette kun for å selge gull til gullselgersider, for å tjene penger til livets opphold. Det er en ekstremt egoistisk ting å gjøre, og det er derfor også ekstremt egoistisk å støtte disse menneskene ved å benytte seg av tjenestene deres.

Du sier akkurat det jeg mener; Bottere spytter såvidt jeg skjønner mer gull inn i systemet enn de putter items. Det er jo poenget med neph stacks etc, botter får vanskeligere items, mens de fortsatt tjener gull jevnt og trutt. Jeg har hvertfall vanskelig for å se at det skal komme mer items enn gull inn i markedet av all bottingen (med mindre det er noe jeg ikke har skjønt, enlighten me :) )

 

I artikkelen også står det jo at GULL kommer til å bli ekstremt billig, dvs. items blir ekstremt dyre.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

kompisen min er monk..

Stakkars fyr....

 

 

Jeg kan vitne til dette, er på min monk nr. 8 atm og flesteparten har død på hell vansklighetsgrad. Mitt beste tips er hvis du ser arcane enchanted/horde eller invunerable minions spring så fort bena kan ta deg. De fleste andre mobs går veldig greit for monk. Også alltid ha den "hellige treenigheten oppe" Breath of heaven/Serenity/Blinding flash (kan velge runer selv).

 

For WD er det vel den self res passiven og ability som gjør deg usyndlig og rask som er nøkkelegenskapene.

 

Er ca sånn vi er "speccet". Så da er det vel bare å trå varsomt =) Bør vi begynne å stacke opp med resistance, eller trengs ikke d før inferno? Har en lvl 60 monk på normal, og han brukte jeg ikke resistance før inferno.. men der gir jeg jo blanke om jeg dør en gang eller to =)

Lenke til kommentar

Men de øker jo dropp chancen nå da så vi helle kan farme å bruke eget gear enn å kjøpe på AH. Større sjangs i hvert fall. Det er det jeg sliter med nå. Har ikke penger eller ork til å farme opp flerfoldige milioner. Så jeg spiller heller litt på alts eller andre spill og venter på patch 1.0.3

edit: poenget mitt her er at da vil vel ikke inflasjon(en?) ha så mye å si. eller hva tror dere? måtte google litt for å finne ut hva inflasjon betyr. hehe

Endret av squuatch
Lenke til kommentar

Så problemet er at du overlever lett men tar tid å drepe hver mob? Hva har du til lifesteal eller life pr hit? Hva med å bytte ut life pr hit med lifesteal? Hvis du overlevere lett er det bare å bytte ut items og fokusere mer på hoved attributen. Trenger ikke så mye resistance f.eks. +damage socket i våpenet og mer STR, mer %attackspeed.

 

For øyeblikket (etter litt modifikasjoner og en donasjon fra et forummedlem) så skader jeg nå plenty og jeg klarer meg fint helt til det kommer en elite. Da har jeg ikke sjans. Nå kan jeg ha vært uheldig, men jeg dør på lattelrig kort tid og det kan ta en halvtime før jeg kommer forbi dem.

 

Nå driver jeg fremdeles og modifiserer og kjøper meg bedre gear, så jeg tror kanskje jeg får en ordning på det nå. Arcane og illusionists har en tendens til å kverke meg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...