Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg kjøpte meg litt mer gear har en av de dødeligste kombinasjonene blitt illusionist og reflect damage. Farlig mye skade man gjør på seg selv.

 

Yeah. Kjenner til det.

 

Det som irriterer meg er at jeg liksom aldri får spart opp nok gull til ordentlig gode items jeg vil trenge fremover, fordi det jeg har på meg så raskt blir utdatert og for dårlig. Jeg må hele tiden bruke en del tusen på oppgraderinger, og er derfor hele tiden ganske blakk. Jeg trenger jo flere titalls millioner når jeg når lvl 60, liksom.

Lenke til kommentar

Hva gjør man når man kommer til lvl 60 egentlig? :p

 

Man skaffer bedre gear, for å drepe fiender fortere, for så å få bedre gear, for å drepe fiender fortere.

Hva gjør man i max level i WoW? Man dreper bosser eller spillere for å få bedre ting, for å drepe fortere.

Lenke til kommentar

 

 

Tror kanskje jeg er litt overgeared for Act 2 Inferno med wizarden atm. Det meste går ned uten problemer og har hittil ikke daua mer enn 1 gang per elit/champ pack og Maghda gikk ned uten noen problemer.

 

Tenkte kanskje jeg skulle eksperimentere med litt forskjellige builds og se om jeg kan få en litt mer effektiv build enn det jeg har nå. Blir for det meste Blizzard kiting med magic missile som hoved damage spell og arcane orb om jeg ser jeg kan tjene på det. Eventuelt skaffe meg mer MF på base gear da jeg har svært lite nå.

Hvordan har du så bra damage? Har du vært utrolig heldig med drops eller har du gått via AH?

Meg:

http://i47.tinypic.com/308l4dg.png

 

Hva med å bytte ut life pr hit med lifesteal?

Hvis ikke dette er endret nylig, så får du mindre og mindre effekt av life steal. I Inferno er den redusert med 80%, mens life on hit blir ikke redusert.

 

 

Fy faen jeg hater dette spillet..... Er jo umulig å drepe Blues, og om jeg gjør, så tar det ca 15 min og 3 deaths.

Act 1 inferno wizard 13k dmg. Dere har lov å gi meg items. xD

Min erfaring så langt, act 3 hell lvl 58 DH, er at hvis det er vanskelig så er utstyret for dårlig. Hver gang jeg har begynt å få problemer så har jeg oppgradert, og da er vanskelighetsgraden tilbake til "normal". Ett tips kan være å se etter våpen med reduced level req., som kan gå så høyt som 14 som vil si at du kan bruke ett lvl 60 våpen på level 46. Da vil man fort finne våpen med som ligger 200+ høyere i dps enn hva man kanskje har. Og hvis man ikke går etter de aller mest attraktive stats'ene så kan man finne gode våpen billig, og 100-200+ dps veier fort opp for litt dårligere stats.

 

er level 60 :[

Endret av pmiddy
Lenke til kommentar

Dinga 60 på barben min i dag (var 17 i går :D ) Hadde 20k dps fra 50 og oppover, så suger litt å måtte bruke flere minutter på elite packs når jeg oneshotta dem i hell.

 

Hvor er beste stedet å levle follower 59-60?

 

Har ca. 6-700 all res og 40k hp. men dpsen er bare på 6.8k og enchantress kan ikke bruke neck og wep før 60, så ting går TREIGT.

Lenke til kommentar

 

 

Dette avgjør vel en stor del av damagen min. Regner med du hadde fått rundt 7000dps med det våpenet jeg har og 3-4000 damage til med off-handed. Det kommer selvsagt litt an på hva du sitter med fra før av.

 

Har kanskje brukt 300,000 gull på AH til sammen i lvl 60 der jeg oppgraderte det som var helt søppel. Ellers har jeg hvert ekstremt heldig med drops og litt smart på AH. Kjøper ikke det første og beste, men tar meg heller litt tid da jeg ikke har det travelt.

 

Edit: Jeg trykker jo aldri på quote knappen selvsagt og her har noen folk klart å lure seg inn mellom det innlegget jeg skulle svare til. Dette var da rettet mot pmdiddy.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

"Oh you cute little... what are you doing? what the fuck? Go away! Get off me, get off me! aaaargh....why pinky whyyyy?"

 

Merk at goldsellers er med i alle screenshotene.

 

Jepp stol på goldsellers i general chat til å sørge for at session ikke disconnecter :)

Lenke til kommentar

Gjorde nettopp et av tidenes beste kjøp. 5k for denne saken:

 

post-38549-0-28215500-1339202485_thumb.jpg

 

Søkte opp våpen på AH med tilsvarende stats og de ligger på mellom 500k-1mill.

Skulle til å gå til innkjøp av et annet våpen for rundt 70k, men stod mellom 2 stk og regnet litt på hvilket av våpene som ville gi med best DPS, og i det jeg bestemte meg for det våpenet ble det solgt, trykka søk på nytt så kom den opp for 5k x)

Selvom våpenet ikke er av topp hylle så vil jeg si at 5k er insane for det våpenet.

Lenke til kommentar

Dagens dårligste forslag, bytte life on hit med life steal.. jeez :p

 

Foreløpig ja, men en utvikler hos Blizzard sa at han fult forventet at %life steal vil bli mer attraktiv, spesielt når mengden damage karakteren gjør øker. Men hvis %life steal fortsatt ikke er verdt det, så ville de se på måter å buffe den staten på.

Lenke til kommentar

Fy faen jeg er glad jeg levle opp barb nå :D Kjøpte random blues på AH og er inferno klar. 17 i går, 60 med godt nok gear for inferno i dag.

 

Det er det latterligste jeg har sett. DH er første char, så er vesentlig mindre dps. Men det å slippe å bli oneshotta av random ting som hopper og skytter fra utenfor skjermen, det kan ikke beskrives. For ikke å snakke om hvor mye mindre stress det er å spille, så lenge jeg bruker cds når de er oppe triller og går det av seg selv. Med DH må man jo være 110% klar på alt for å rekke å overleve mer enn 1 min sammenhengende.

 

Så på Million Gold challenge av Zrave. Og det funker fjell.

 

Han klarte både butcher, belial og siegebreaker med 5 NV stacks på inferno med kun gear kjøpt for 1 mill på barb.

 

Stats atm:

post-100859-0-64174900-1339206157_thumb.png

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Dagens dårligste forslag, bytte life on hit med life steal.. jeez :p

 

Foreløpig ja, men en utvikler hos Blizzard sa at han fult forventet at %life steal vil bli mer attraktiv, spesielt når mengden damage karakteren gjør øker. Men hvis %life steal fortsatt ikke er verdt det, så ville de se på måter å buffe den staten på.

 

Kan hende det er ett marked for life steal når pvp kommer, eller for typisk DH på hardcore som skal solo inferno.. på softcore går DM glass cannon, men man skal være sykt god for å dodge alt i act 3 og særlig act 4(flygende engler). Så da går man kanskje en del mer HP og resistance, men forsatt mye dmg som kan ta nytte av life steal. Til tross for 80% reduction på effekten.. Vet ikke helt jeg..

Lenke til kommentar

Kan booste kjapt i hell om du enda er her.

Noen som kjeder seg og vil booste slutten av act 3 for meg? Lei av randoms

I Hell vel og merke

 

kjeder meg selv og kan sikkert joine inn en tur

 

Takk gutter, men klarte meg visst selv. Da har man 2 lvl 60. Kjekt å bytte litt hvis man stagnerer med den ene.

Lenke til kommentar

Med 10% life steal på karakteren din, og 80% redukson, har du bare 2% egentlig. 2% lifesteal av all skaden du gjør. 20k DPS blir da 400 life per second. Er det da ikke bedre med Life per Second, som er mye enklere å skaffe?

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Med 10% life steal på karakteren din, og 80% redukson, har du bare 2% egentlig. 2% lifesteal av all skaden du gjør. 20k DPS blir da 2k life per second. Er det da ikke bedre med Life per Second, som er mye enklere å skaffe?

 

2% av 20 000 er nok berre 400 og ikkje 2 000 så life on hit er nok best :)

Endret av X672
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...