Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke hatt noe særlig problem med å logge meg inn på amerikaserverne. var riktignok problemer i går, men kom inn rundt 23, og ble aldri logget ut da jeg først var ikke.

Er bare å spamme login, så etter noen forsøk så kommer man seg forbi error 37 eller hva det nå heter :)

Lenke til kommentar

Fant ut at det var deilig å ha Logitech G15 nå, gitt!

Lagde en macro som tastet inn passordet mitt og trykte enter. Den repeterte seg selv automatisk helt til jeg var inne, HERLIG!

 

Your high capacity for practical thinking is supreme! I take my hat off to you!

Har G19 og kommer til å gjøre det samme! Genialt!

Lenke til kommentar

Prøvde litt med withcdoctor nå, men jeg skjønner ikke helt greia med våpen`? I starten så bruker man jo våpnet man har equipped, men på level 2, så får man en annen skill på musknappen, hvordan får man brukt våpen? Man kan jo velge sverd eller bue, er det bare poengløst? Slik det er nå må jeg kaste spells bare for å åpne tønner o.l.

 

AtW

Lenke til kommentar

Du kommer aldri til å bruke autoattack som witch doctor. Våpenkvaliteten bestemmer skaden du gjør med spells. Jo høyere DPS på våpenet, jo høyere DPS med spells. Omtrent alle skills har skaden oppgitt i % av "weapon damage".

 

Om du har et tregt våpen vil du kaste spells tregere, og som oftest hardere. Om du har et raskt våpen får du rask cast rate, og ofte mindre skade per spell.

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Prøvde litt med withcdoctor nå, men jeg skjønner ikke helt greia med våpen`? I starten så bruker man jo våpnet man har equipped, men på level 2, så får man en annen skill på musknappen, hvordan får man brukt våpen? Man kan jo velge sverd eller bue, er det bare poengløst? Slik det er nå må jeg kaste spells bare for å åpne tønner o.l.

 

AtW

 

Det er vel slik at DPS'en på våpenet du har equippet øker styrken på spells og abilities. Det er ikke ment å være en knapp for vanlig slåing i det hele tatt egentlig, kun abilities på actionbaren.

Lenke til kommentar

Lastet ned hele klienten til fullversjonen, kjørte setup... og selvsagt. Updating setup files... Det må da for helvete gå ann å laste ned driten? Dette er ikke betaversjonen engang!

 

Edit: Denne på forumet til D3:

 

For 64-bit system users, Blizzard is currently looking into problems with agent.868 compability errors.

 

Jeg har Win7 64-bit, så det er sikkert noe tull der. Håper de ordner det til launch.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...