Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Men herregud da gutta boys. Er det ingen som forstår at omtrent hele Normal er PIECE of cake?

De har laga det sånn med vilje, det skal være rimelig lett.

 

Når dere begynner på nightmare så begynner det å komme seg, å enda verre Hell..

 

Ikke vær redd for at spiller blir for lett. For det blir det ikke, blir nok mye ragequit utover nightmare og hell, og atpå til har de lagt på Inferno.

 

Og historien har de vel egentlig ikke kommet med noe spesielt? Iallefall ikke som jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at d2 act 1 er rimelig enkel også.

 

Det at det ikke er et tradisjonelt skilltree plager meg lite. Alle klasser har 6 typer skills (primary, secondary osv) som hver her 4 (5?) ulike "angrep". I tillegg har vært angrep flere ulike runes som gir hvert angrep en spesiell ekstraeffekt. Er mange muligheter her.

Lenke til kommentar

Men herregud da gutta boys. Er det ingen som forstår at omtrent hele Normal er PIECE of cake?

De har laga det sånn med vilje, det skal være rimelig lett.

 

Når dere begynner på nightmare så begynner det å komme seg, å enda verre Hell..

 

Ikke vær redd for at spiller blir for lett. For det blir det ikke, blir nok mye ragequit utover nightmare og hell, og atpå til har de lagt på Inferno.

 

Mjo, og det er egentlig en uting etter min mening. Ikke like stas å gjøre det bra i et spill når du vet at andre bare svever igjennom. Bedre når man vet at alle møter samme mostand, og at den vanskelige fienden man nettopp beseiret ikke er noe bestemora mi kunne greid under rette omstendigheter. Å måtte skru opp difficulty føles nesten alltid litt lame, selv om de fleste spill gjør det nå for tida.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du vet hvordan diablo funker om du klager over at normal er for enkelt.

 

Normal er delen av spillet som introduserer deg til klassen og hvordan spillet fungerer. Er jo veldig lite tid som blir brukt på normal spilling i det store og hele.

 

Noen har skrevet at de synes det er kjedelig å levle fordi det ikke er noe man fysisk må allokere av poeng, jeg kunne ikke vært mer uenig.

 

I dette spillet får man jo enten en helt ny skill eller en ny variant av en annen skill nesten hver eneste level fra 1-60. Hvor ofte fikk man en ny aktiv ability i Diablo 2 f.eks? Tar heller ting som faktisk påvirker spillingen enn å distribuere points etter en build jeg fant på gamefaqs. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du vet hvordan diablo funker om du klager over at normal er for enkelt.

 

Normal er delen av spillet som introduserer deg til klassen og hvordan spillet fungerer. Er jo veldig lite tid som blir brukt på normal spilling i det store og hele.

 

Noen har skrevet at de synes det er kjedelig å levle fordi det ikke er noe man fysisk må allokere av poeng, jeg kunne ikke vært mer uenig.

 

I dette spillet får man jo enten en helt ny skill eller en ny variant av en annen skill nesten hver eneste level fra 1-60. Hvor ofte fikk man en ny aktiv ability i Diablo 2 f.eks? Tar heller ting som faktisk påvirker spillingen enn å distribuere points etter en build jeg fant på gamefaqs. :)

 

Amen!! Mye bedre slik det er i D3 enn det var i D2 :) Alt for mye syting ute å går.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...