Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Men hva er det jeg har forventet som var for mye da?

Eneste jeg gjorde var å skrive mail og spørre et enkelt spørsmål.

Synes du virkelig at å sende en mail til dette firma er å forvente for mye at du skal få et svar?

 

Som sagt har de nå svart og beklaget at mailen ble oversett, så da kan vi vel slå fast at det ikke var for mye forlangt, eller?

 

Det sier seg jo selv at når DX får flere 1000 henvendelser hver dag at de ikke kan svare deg umiddelbart, de har jo kunder i hele verden å betjene.

 

Skulle jo selvfølgelig selv ønsket at de var kjappere å svare, men jeg har uansett bare gode erfaringer ved RMA,Penger tilbake osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva er det jeg har forventet som var for mye da?

Eneste jeg gjorde var å skrive mail og spørre et enkelt spørsmål.

Synes du virkelig at å sende en mail til dette firma er å forvente for mye at du skal få et svar?

 

Som sagt har de nå svart og beklaget at mailen ble oversett, så da kan vi vel slå fast at det ikke var for mye forlangt, eller?

 

Det sier seg jo selv at når DX får flere 1000 henvendelser hver dag at de ikke kan svare deg umiddelbart, de har jo kunder i hele verden å betjene.

 

Skulle jo selvfølgelig selv ønsket at de var kjappere å svare, men jeg har uansett bare gode erfaringer ved RMA,Penger tilbake osv...

 

Selvsagt, det er jeg fullt innforstått med.

Det var jo derfor jeg spurte i denne tråden for å høre andres erfaringer om hvor lang tid det vanligvis tok.

Jeg har bestillt flere ganger, men da er varen sendt fort så dette var første gang det drøyde, og jeg er ikke negativ til butikken i det hele tatt.

Det var kommentarene her inne om at man forlangte for mye om man forventet et svar jeg reagerte på, ikke når svaret kom.

Lenke til kommentar

 

 

men jeg har uansett bare gode erfaringer ved RMA,Penger tilbake osv...

 

Penger tilbake? Hvordan fungerer det? Har du til eksempel PayPal konto eller avbestiller du kjappt etter bestilling?

 

 

Ninjahamster nevnte 3 mndrs frist etter bestilling med avbestillingen for å få penger tilbakebetalt. Senere enn 3 mndr penger tilgode hos DX.

 

Da må man i det minste kunne kommunisere pr mails.

Endret av reor
Lenke til kommentar

 

 

men jeg har uansett bare gode erfaringer ved RMA,Penger tilbake osv...

 

Penger tilbake? Hvordan fungerer det? Har du til eksempel PayPal konto eller avbestiller du kjappt etter bestilling?

 

 

Ninjahamster nevnte 3 mndrs frist etter bestilling med avbestillingen for å få penger tilbakebetalt. Senere enn 3 mndr penger tilgode hos DX.

 

Da må man i det minste kunne kommunisere pr mails.

 

 

Man går bare inn på ordren sin og avbestiller så refunderer DX pengene.

Lenke til kommentar

 

 

men jeg har uansett bare gode erfaringer ved RMA,Penger tilbake osv...

 

Penger tilbake? Hvordan fungerer det? Har du til eksempel PayPal konto eller avbestiller du kjappt etter bestilling?

 

 

Ninjahamster nevnte 3 mndrs frist etter bestilling med avbestillingen for å få penger tilbakebetalt. Senere enn 3 mndr penger tilgode hos DX.

 

Da må man i det minste kunne kommunisere pr mails.

 

 

Man går bare inn på ordren sin og avbestiller så refunderer DX pengene.

 

Prøvde på det, men pengene kunne ikke tilbakebetales så jeg fikk penger tilgode. Har hørt at det er 3 mndrs tidsfrist for å få pengene tilbake. Går det lengre tid før kanselering får man kun tilgodelapp. Jeg har ingen forsikring i kredittkortet for internetthandel i og med at jeg handler med Kina.

 

Hvordan "penger tilgode hos DX" fungerer gjenstår å se. Lang responstid fra DX support vil skape problemer.

Er interesert å høre andres erfaring.

Lenke til kommentar
Kjøpte en 200mW laser der i fra. Den lyser fan i voll med en godt synlig stråle. Anbefales før det kommer forbud mot så sterke lasere

Jeg angrer på at jeg kjøpte min grønne 50mW laser. Den er vanvittig kraftig og gøy å prøve ut men også svært farlig. Med barn i hus har jeg mest lyst til å destruere den før det skjer noe galt. At jeg bor i nærheten av en flyplass hjelper ikke akkurat på. Både fengsel og store bøter kan bli resultatet om noen bruker den uten å tenke seg om.

 

Det er gode grunner til at det utarbeides et forbud. Ta heller poenget og la være å bestill en.

Lenke til kommentar

Ta heller poenget og la være å bestill en.

Så vi som faktisk bruker dem fornuftig, skal dras under samme kam som idiotene som blender piloter? Har selv en 50mW som er mer enn nok, og jeg bor også like ved en flyplas, men jeg klarer bruke den på skikkelig måte likevel.

Lenke til kommentar

Ta heller poenget og la være å bestill en.

Så vi som faktisk bruker dem fornuftig, skal dras under samme kam som idiotene som blender piloter? Har selv en 50mW som er mer enn nok, og jeg bor også like ved en flyplas, men jeg klarer bruke den på skikkelig måte likevel.

Hva er fornuftig bruk av en slik laser? Hvilke nytteverdier har den egentlig bortsett fra morostreker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...