Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et på høtalere med vanlige høtalerkabler som jeg gjerne skulle brukt på en PC. Vil helst unngå å koble gjennom forsterker eller lignende. Noe artig på dx som kan fikse?

 

Du trenger.... en forsterker.

Et lydkort gir deg stort sett rundt 15mw, og om du har fulgt med på forsterkere, så ser du at de sjelden kommer på 15mw, mer på 100w., eller ~700 ganger å kraftig.

 

Om du absolut vil unngå forsterker, så kan du prøve med et Asus Xonar Essence STX lydkort, med innebygget hodetelefonforsterker. Du vil ikke få høy lyd, men det vil sikkert være brukbart... Men i dette tilfellet er det vel bare billigere å kjøpe en liten forsterker.

 

Asus Xonar Essence STX

 

Lenke til kommentar

jeg har enda til overs treffe på en kundebehandler siste året som ikke har brukbar engelsk.

de har økt kravene på engelsken endel for support avdelingen.

 

RMA som privatperson kan ta opptil 2-3uker.

Vi ligger på under 0,2% doa/defekte varer levert, samt etter et halvår i drift knappe 0,6% garantisaker.

Lenke til kommentar

Sier du det samme om andre nettbutikker også?

Nei, men så er det "ingen" andre nettbutikker som har slike priser heller. :)

 

Så du mener altså at bare man er billige nok kan man drite i servicen til kunden?

 

Nå har jeg uansett fått mail fra de i dag hvor de beklaget at mailen hadde blitt oversett, og at varen er kommet på lager og blir sendt meg i løpet av dagen.

Så godt det viser seg at Dealextreme ikke deler deres syn på hva som var for mye forlangt.

Lenke til kommentar

jeg har enda til overs treffe på en kundebehandler siste året som ikke har brukbar engelsk.

de har økt kravene på engelsken endel for support avdelingen.

 

RMA som privatperson kan ta opptil 2-3uker.

Vi ligger på under 0,2% doa/defekte varer levert, samt etter et halvår i drift knappe 0,6% garantisaker.

 

Men de har vel rundt 40 kundebehandlere?

Jeg har møtt på to forskjellige som enten ignorerte det jeg skrev, eller ikke skjønte det, men det fikset seg når jeg ba om å bli flyttet over til en annen kundebehandler.

Lenke til kommentar

Men de har vel rundt 40 kundebehandlere?

Jeg har møtt på to forskjellige som enten ignorerte det jeg skrev, eller ikke skjønte det, men det fikset seg når jeg ba om å bli flyttet over til en annen kundebehandler.

sist de la ut firmainfo var det nettop blitt økt til 110 på support hvor det var høye krav til engelskkunnskap, var vel rundt 80 før det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...