Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har blitt fjernet. Mulig direktelinkene fungerer fortsatt (ta et sæk på forumet.) Ellers hade focalprice dem sist jeg sjekket. (Serveren deres er nede nå)

 

Er litt rart at de tar bort DS-flashcartene, når det bare er DSi-kortene som innehoder ulovlig bytekode fra spill for å kjøre.

 

De har både Acekard 2 og Acekard 2i. Det første for NDS(+lite osv), siste for DSi.

 

Lat ned Akaio som er en forbedret og hurtigere oppdatert firmware enn den originale.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Noen som noen gang får svar om de skriver mail til Dealextreme?

 

Bestillte en sak den 7/2 og det står fortsatt waiting for supplyer, som tilsier de venter på å få det på lager.

Synes det drøyer voldsomt lenge etterhvert og skrev til dem for en ukes tid siden for å høre om de hadde noe tidsestimat.

Pengene ble trukket samme dag som bestillingen, men begynner nå å bli urolig for om jeg i det hele tatt får det jeg har bestillt når de ikke svarer på mail.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Noen som noen gang får svar om de skriver mail til Dealextreme?

 

Bestillte en sak den 7/2 og det står fortsatt waiting for supplyer, som tilsier de venter på å få det på lager.

Synes det drøyer voldsomt lenge etterhvert og skrev til dem for en ukes tid siden for å høre om de hadde noe tidsestimat.

Pengene ble trukket samme dag som bestillingen, men begynner nå å bli urolig for om jeg i det hele tatt får det jeg har bestillt når de ikke svarer på mail.

 

Du kan rissikere å måtte vente i flere måneder avhengig av hva du har bestillt. Det du leser om leveringstid viser seg ofte å ikke stemme ved din bestilling.

 

Her er det bare å smørre på tykt med tolmodighet og finne på noe annet i ventetide.

 

DX har ikke for vane å besvare purremails fra utolmodige småkunder. Slik er det bare.

Lenke til kommentar

Ventet en gang over 2 måneder på en vare og den kom aldri på lager fordi om det stadig dukket opp ny dato. Til slutt avbestilte jeg og fikk pengne tilbake. Det er kun mulig å avbestille og få pengene igjen før det har gått 3 måneder etter betaling. Har det gått over 3 måneder får du bare tilgodelapp da PayPal har en frist på dette. Så; gidder man ikke å vente mer avbestill. DX kan ikke gjøre noe som helst uansett hvor mange purremailer man sender når det gjelder varer som ikke er på lager hos leverandør. De er verken fabrikk, leverandør, lager eller tryllekunstner.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Det er kun mulig å avbestille og få pengene igjen før det har gått 3 måneder etter betaling. Har det gått over 3 måneder får du bare tilgodelapp da PayPal har en frist på dette. Så; gidder man ikke å vente mer avbestill.

 

Det var jo veldig greit å få rede på "tidsfristen 3 mnder etter bestilling". Jeg har lurt på det lenge og faktisk i dag forespurt Nordea kredittkort om saken.

 

Har ventet på varer i 6 måneder nu , noen varer har jeg avbestillt etter lang tids venting og lurer som rakkeren på om tilgodeopplegget til DX fungerer. Time will show.

Lenke til kommentar

Jeg har vel forsåvidt ikke purret, jeg har spurt om de kunne gi noe tidsestimat.

Om dette er for mye forlangt så eier de ikke service i hvertfall, uansett hvor billige de er.

Ja, det kan nok være for mye forlangt, faktisk.

 

Med andre ord: Liker du det ikke, så er det bare å la være å handle der.

Forsåvidt greit nok det..

Lenke til kommentar

jaja, voldsomt hvor godvilje disse har fått, men prisene er jo hyggelige.

At man mener man forlanger for mye bare fordi man etterlyser en vare synes jeg er ganske drøyt, men dere om det.

Er som sagt ingen stor krise og jeg har ikke skrevet noen sint mail og klagd min nød.

Bare hyggelig for å høre om de visste noe om når de forventet denne varen på lager.

Lenke til kommentar

Det er kun mulig å avbestille og få pengene igjen før det har gått 3 måneder etter betaling. Har det gått over 3 måneder får du bare tilgodelapp da PayPal har en frist på dette. Så; gidder man ikke å vente mer avbestill.

 

Det var jo veldig greit å få rede på "tidsfristen 3 mnder etter bestilling". Jeg har lurt på det lenge og faktisk i dag forespurt Nordea kredittkort om saken.

 

Har ventet på varer i 6 måneder nu , noen varer har jeg avbestillt etter lang tids venting og lurer som rakkeren på om tilgodeopplegget til DX fungerer. Time will show.

etter 45dager er banken din den du må gå til såfremt det er betalt med kort, etter 45dager får du automatisk avslag på alle klager med paypal med mindre det ligger noe særskilt som anmeldelse etc vedlagt.

 

forøvrig er vel DX sin leveringstid rask i forhold til enkelte norske IT/audiovideo-utstyr butikker :p

har for ofte "gleden" av 2-3måneders leveringstid for lagervarer fra norske butikker.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Det er kun mulig å avbestille og få pengene igjen før det har gått 3 måneder etter betaling. Har det gått over 3 måneder får du bare tilgodelapp da PayPal har en frist på dette. Så; gidder man ikke å vente mer avbestill.

 

Det var jo veldig greit å få rede på "tidsfristen 3 mnder etter bestilling". Jeg har lurt på det lenge og faktisk i dag forespurt Nordea kredittkort om saken.

 

Har ventet på varer i 6 måneder nu , noen varer har jeg avbestillt etter lang tids venting og lurer som rakkeren på om tilgodeopplegget til DX fungerer. Time will show.

etter 45dager er banken din den du må gå til såfremt det er betalt med kort, etter 45dager får du automatisk avslag på alle klager med paypal med mindre det ligger noe særskilt som anmeldelse etc vedlagt.

 

forøvrig er vel DX sin leveringstid rask i forhold til enkelte norske IT/audiovideo-utstyr butikker :p

har for ofte "gleden" av 2-3måneders leveringstid for lagervarer fra norske butikker.

 

Jeg har nu fått svar fra Nordea vedr. bruk av kredittkort "gull" og i forbindelse med forsikring ved handel med DX så gjelder ikke forsikringen ved handel med Asia overhode uansett beløp.

 

Hvilken ordning Ninjahamster viser til hadde vært interesant å få rede på. Pay Pal konto?

 

Det er rentefri betalingsutsettelse på intill 45 dager. For mitt vedkommende som har forfall pr 25 i mnd må handelen finne sted pr 11 i mnd for å få full betalingsutsettelse.

 

Ved forfall på regningen kan man enten håpe på at DX sender resten av pakken de ikke har sendt, evt. godta penger tilgode eller kanselere det man ikke har mottatt og redusere regningen tilsvarende.

 

Jeg har pr. i dag en god del tilgode og det skal bli spennende også med hensyn til mailbesvarelse når jeg prøver å ta ut varer for tilgodebeløpet.

 

Hvis noen har erfaring med dette ville det vært greit med info.

Endret av reor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...