Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de ingen DOA beskyttelse i hong kong heller?

hong kong generelt vet ikke jeg men DX erstatter doa.

 

men det er ikke faste retningslinjer for alle varene, dx følger rettningslinjene til levrandøren.

er du pålogget som storkunde/bedrift får du opp hvilke betingelser samt garantitid som gjelder for hvert produkt, hvorfor de ikke har lagt dette ut for alle synest jeg egentlig er litt rart.

 

generelt som privatkunde må du returnere elektronik med mindre du kan dokumentere feilen med bilde som en brent krets etc.

ved en evnt retur dekker DX 40-60% av utgiftene dine (igjen fra vare til vare) men dekker ikke mer enn varens nypris.

som bedrift har vi aldri måttet søke om retur eller sende tilbake, vi bare bestiller ny vare til kunden som vanlig ordre så fyller ut et kort skjema om defekt vare så refunderer de.

Lenke til kommentar

Det er jo en selvfølge, men når Flimzes spør om spesifikk DOA så er det ingenting spesielt med det i Norge.

Eh, hva er problemet? Rettighetene vi har i Norge inkluderer DOA.

 

Dere snakker om forbruker leddet som har dette og mye annet og i tillegg angrefrist/åpent-kjøp. Men visste du at forhandlere i Norge har spesifik DOA beskyttelse? Kanskje ikke.

 

DOA står nevnt spesifikt som et eget punkt under forhandlers RMA rutiner ved kjøp.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Men visste du at forhandlere i Norge har spesifik DOA beskyttelse? Kanskje ikke.

 

Med tanke på at B2B reguleres av Kjøpsloven som ikke har noe om DOA og i tillegg er fravikelig stemmer selvfølgelig ikke det heller.

 

Greit nok at det finnes produsenter som har slike rutiner, men det er ikke det samme som at "forhandlere i Norge har spesifik DOA beskyttelse".

 

Men nok off-topic fra min side.

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Skjer med at jeg kjøpte noe over 250 kr og tok at de skulle fjerne DX logoen også slapp meg moms? :o Trodde alt ble tollet uansett, tok at de skulle fjerne DX logoen bare for å se hvordan pakka så ut.

 

Lucky me :D

 

 

Da hadde du flaks ja, tollerne er mer mistenksomme mot pakker som kommer fra DX uten logo.

 

Men det er jo bare ett klistremerke som sitter over logoen, om du regger deg hos Volumerate kan du få din egen firmalogo på, i tilegg til at det ikke er noe DX logo på.

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter denne.

Noen som har sett dem på noen av fri frakt sjappene?

 

yl-2113l.jpg

 

 

Veldig greie å bruke på div. ladere og slippe å ha ledningen slengende..

Fin å ha i kamera veska feks.tar liten plass..

 

Har sendt request på den for 2-3 måneder siden,men ikke fått noe svar så vist flere gjør det så dukker den kanskje opp..

 

Her

https://www.dealextreme.com/feedbacks/productrequest.dx

 

Produkt: yl-2113l

http://www.yung-li.com.tw/jp/products/adpt_iec320c7.htm

Endret av taz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...