Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor på forumet jeg skal spørre men jeg får vel ta det her:

 

Jeg har store problemer med overoppheting av laptopen min. Den skrur seg av i spill og tunge oppgaver. Jeg ser det er noen vifter for laptoper på DX. Hvordan fungerer dette? Noen som kan komme med noen eksempler og/eller anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yo!

Leter etter flashcards til Nintendo DS. Har funnet det på siden før, men nå virket de helt borte.. Har de blitt fjernet eller har dere noen linker? smile.gif

 

 

Flashcardene til Nintendo DS som dealextreme hadde er flyttet til søstersiden www.volumerate.com

Den siden kjører på samme konseptet som DX. Der får du også kort til alle DS modeller.

 

Dem har R4 flashkort til under 3,5 dollar, enda billigere enn hva det kostet på DX med andre ord.

 

Bakdelen er at porto ikke er gratis, slik som DX, men gratis porto hjelper lite når DX ikke har varene på siden sin lenger.

 

Nintendo DS - Volumerate

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Yo!

Leter etter flashcards til Nintendo DS. Har funnet det på siden før, men nå virket de helt borte.. Har de blitt fjernet eller har dere noen linker? smile.gif

 

 

Flashcardene til Nintendo DS som dealextreme hadde er flyttet til søstersiden www.volumerate.com

Den siden kjører på samme konseptet som DX. Der får du også kort til alle DS modeller.

 

Dem har R4 flashkort til under 3,5 dollar, enda billigere enn hva det kostet på DX med andre ord.

 

Bakdelen er at porto ikke er gratis, slik som DX, men gratis porto hjelper lite når DX ikke har varene på siden sin lenger.

 

Nintendo DS - Volumerate

 

 

DSTTi Gold Support V1.4 Edition DS/DSL/DSi/DSi LL Black New

 

7,88 USD portofritt.

 

http://www.taobaodao.com/goods-2168.html

 

Jeg har bestilt derfra flere ganger, og er fornøyd. :thumbup:

Lenke til kommentar

Yo!

Leter etter flashcards til Nintendo DS. Har funnet det på siden før, men nå virket de helt borte.. Har de blitt fjernet eller har dere noen linker? smile.gif

 

 

Flashcardene til Nintendo DS som dealextreme hadde er flyttet til søstersiden www.volumerate.com

Den siden kjører på samme konseptet som DX. Der får du også kort til alle DS modeller.

 

Dem har R4 flashkort til under 3,5 dollar, enda billigere enn hva det kostet på DX med andre ord.

 

Bakdelen er at porto ikke er gratis, slik som DX, men gratis porto hjelper lite når DX ikke har varene på siden sin lenger.

 

Nintendo DS - Volumerate

Teller frakten som en del av 200kr grensen?

Lenke til kommentar

Der hadde veldig billig original HTC google Nexus one-telefoner. Gold supplier, verified supplier, mulighet til å betale med Paypal... Men ER det nå helt trygt? Burde jo være mulig med PayPal dispute om det skjærer seg.

Litt usikker på om frakt er inkludert, selv om det står det på noen - men da står det under Supply Availibility, så kan hende det bare gjelder ved store bestillinger.

Lenke til kommentar

Sier du det samme om andre nettbutikker også?

Nei, men så er det "ingen" andre nettbutikker som har slike priser heller. :)

Så du mener altså at bare man er billige nok kan man drite i servicen til kunden?

Nei. Det jeg sier er at når det er billig så bør du som kunde ha et realistisk syn på hva du kan forvente.

Det er egentlig ganske logisk: Jo mer man har i avanse, jo mer har man råd til å bruke på kundebehandling.

 

Er det for godt til å være sant, så er det nok det. :)

 

ebayischeaper_700.jpg

 

 

 

 

Personlig har jeg såpass gode erfaringer med kundebehandlingen hos DX at jeg tar sjansen på "dyrere" produkter også, ca. opp mot $100. :)

Lenke til kommentar

Men hva er det jeg har forventet som var for mye da?

Eneste jeg gjorde var å skrive mail og spørre et enkelt spørsmål.

Synes du virkelig at å sende en mail til dette firma er å forvente for mye at du skal få et svar?

 

Som sagt har de nå svart og beklaget at mailen ble oversett, så da kan vi vel slå fast at det ikke var for mye forlangt, eller?

Lenke til kommentar

Men hva er det jeg har forventet som var for mye da?

Eneste jeg gjorde var å skrive mail og spørre et enkelt spørsmål.

Synes du virkelig at å sende en mail til dette firma er å forvente for mye at du skal få et svar?

Jeg vet ikke. Det må du spørre dem om.

 

 

 

Som sagt har de nå svart og beklaget at mailen ble oversett, så da kan vi vel slå fast at det ikke var for mye forlangt, eller?

Så det var tydeligvis ikke for mye forlangt. Men istedenfor å hisse seg opp, kunne du jo bare sendt dem en vennlig påminnelse en gang til? :)

 

 

 

Bare minner igjen om at: Jeg har positive erfaringer med kundebehandlingen hos DX. :)

Men så forventer jeg heller ikke like mye fra et land som Kina (spesielt ikke etter at jeg var der) som fra norske butikker (off- og online).

 

 

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke. Det må du spørre dem om.

Nå var det vel deg/dere som mente det var jeg som forventet for mye, og hva som ble diskutert.

Så hvorfor jeg skal spørre de klarer jeg ikke helt se.

 

 

 

Som sagt har de nå svart og beklaget at mailen ble oversett, så da kan vi vel slå fast at det ikke var for mye forlangt, eller?

Så det var tydeligvis ikke for mye forlangt. Men istedenfor å hisse seg opp, kunne du jo bare sendt dem en vennlig påminnelse en gang til? :)

Jeg har aldri skrevet noen hissig mail, jeg har aldri hisset meg opp, så hvor du tar dette fra er i beste fall din egen fantasi.

Les hva jeg har skrevet en gang til og du vil se jeg pressiserer igjen og igjen jeg kun skrev en hyggelig mail og forhørte meg om en vare.

Ingen sure miner, ingen klaging på service, bare et enkelt spørsmål på normalt hyggelig vis.

 

Jeg bare spurte her inne om andre heller ikke fikk svar da det drøyde, og det var da dere begynte med at jeg forlangte for mye.

Og service kan selvfølgelig ikke forventes å være på samme nivå kanskje som her i norge, den er jeg med på, men som sagt lurte jeg bare på om det var vanlig å ikke få svar, eller om jeg måtte smøre meg med litt mer tålmodighet.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...