Jump to content

Postkassestativ

Medlemmer
  • Content Count

    1712
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

117 :)

Profile Information

  • Kjønn
    Ikke oppgitt

Recent Profile Visitors

12983 profile views
  1. Uansett om du klarer å bygge om bilen til euro6, så blir den fortsatt en euro5. Regner med det koster mere en å kjøpe en ny bil med euro6-motor. Planen er at ingen skal kjøre fossile biler. Så det er bare ett tidspørsmål før det kun er lov til å kjøre elbil i byene uansett.
  2. Programmer bort egr å problemet er ute av verden. Det hjelper ikke å pusse å vaske så fremt problemet elektronikken.
  3. Suzuki grand vitara er billige biler med 4x4 med høy og lavserie. Kan ikke sammenlignes med de automatiske systemene.
  4. Har en Pioneer sph-da230dab i bilen der jeg prøver å legge inn egen bakgrunn. Når jeg setter i minnepennen får jeg opp bildene å de ser helt greie ut. Når jeg derimot skal bruke de som bakgrunn blir de kornete. Har prøvd flere forskjellige størrelser på bildene uten at det har blitt bedre. Er det noen eksakt størrelse de må ha for å bli bra? Har prøvd med 800x480 men de blir like dårlig da også.
  5. Hvis du tenker å skru hele motoren i biter trenger du litt ekstra verktøy og noen timer på youtube. Deler finnes billig på ebay, å handle til lokal forhandler kommer til koste flere ganger det klipperen er verdt. Du bør også sette deg inn i hva som er slitt å hva som er innenfor. Funker motoren er det ingen grunn til å åpne den. Pass bare på oljenivået. Beste vedlikeholdet er å ta plastdekslet av den for å fjerne gress å slikt, kanskje bytte plugg og olje. Luftfilteret kan vaskes i zalovann å bli godt som nytt.
  6. Hadde gått rett til forbrukerrådet med saken
  7. Da blir det tomt lenge før det har gått 14 dager. Hvis batteriet blir ødelagt på 14 dager et det kortsluttning en plass som tapper det helt for strøm. Dette bør de finne ut av Klokke og radio klarer ikke på noe vis å tappe ett batteri helt. Tviler på at en mopedbil er proppet full av moduler som trenger strøm.
  8. Med 0.02 utlading skal ett fulladet batteri vare i 3 måneder. Selv med 0.05 utlading skal det holde 1 mnd før det er tomt. Blir det tomt på 14 dager har det en utlading på 0.125 i timen. Forhandler har konkludert med dette for at det tar mye ufakurerbar tid å feilsøke.
  9. Pisspreik fra leverandør. Har hatt biler, mopeder, plenklippere som har stått over vinteren for så å starte like greit på våren. Noe er feil, de prøver bare å fraskrive seg alt ansvar ved å si at det er slik.
  10. Et batteri skal ikke bli tomt av å stå ubrukt i 2 uker. Enten er det noe galt med batteriet eller det er noe i bilen som trekker mye strøm. Blir batteriet tomt uten å være tilkoblet noe, er det batteriet som er defekt. Verksted burde ha klart å finne ut av dette i løpet av en arbeidsdag
  11. Det er nok gass. Strever virkelig i det kompressoren kobler inn på tomgang. Blir litt som å starte klipperpannen på en gressklipper.
  12. Da har jeg fått nytt kamera, å det ser ut til å fungere greit. Batteriet funker så lenge at jeg kan se gjennom videoer og bilder uten at det er tilkoblet lader. Slår seg heller ikke av umiddelbart hvis strømmen blir brutt i noen sekunder feks. ved start av motor.
  13. Har nå gått 2 uker siden kameraet ble utlevert til mottaker uten at jeg har hørt noe, har sendt flere mailer å etterspurt status uten noe svar.
  14. Har en suzuki xl7 der jeg merkbart kjenner at ac-kompressor slår seg på når jeg kjører. Om jeg ligger 80 på flat mark med gjevn gass vil bilen miste fart når ac kobler inn. Den funker utmerket, men det er utrolig irriterende at de nøkker i bilen. Har hatt mange biler med ac, men ingen som jeg merket dette på. På tomgang virker det som om at motor sliter litt akkurat når den slår inn. Det er ingen ulyder i verken vifter eller kompressor
  15. Har sendt tilbake kameraet, venter på tilbakemelding om hva de mener som er feil.
×
×
  • Create New...