Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte 5 av sånn, men bare i svart. Fikk 4 av 5 til å funke. bytta nye batterier på alle men bare den 1en funka ikke..

 

Har kjøpt 2 slike, men har ikke enda funnet ut hvordan jeg programmere de? Tips?

 

Du holder inne mute knappen helt til det kommer " mute " på skjermen, da slipper du raskt ! ekstremt raskt, hvis ikke så må du gjøre det igjen , og igjen og igjen og igjen helt til du får det til. Litt sånn pain in the ass

Lenke til kommentar

Hong Kong post kan vist variere veldig =)

Idag fikk jeg en ting som ble sendt 27.02 og en som ble sendt 04.03

Men en som ble sendt 01.03 er ikke ankommet enda =(

 

Men 04.03 syntes jeg var ganske kjapp? Har da tydeligvis ikke lagt lenge på Hong Kong post.

 

Deler samme erfaring selv.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som sliter med checkout på DX idag? Kommer igjennom PayPal-prosessen, men når jeg skal godkjenne ordren tilslutt, så går den ikke igjennom.

Nå har jeg samme problem :dontgetit: alt går fint helt til jeg skal trykke på Confirm Order helt til slutt. Etter det så kommer jeg til en blank side :ermm:

Lenke til kommentar

Flere enn meg som sliter med checkout på DX idag? Kommer igjennom PayPal-prosessen, men når jeg skal godkjenne ordren tilslutt, så går den ikke igjennom.

Nå har jeg samme problem :dontgetit: alt går fint helt til jeg skal trykke på Confirm Order helt til slutt. Etter det så kommer jeg til en blank side :ermm:

 

Har hatt et lignende problem, og da viste det seg at det var kortet mitt som ikke var blitt bekreftet gjennom PayPal. Det ligger inne en grense på hvor mye en kan handle for får man bekrefter kortet sitt.

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer retur dersom du er ikke fornøyd med produktet? Får du med et "prepayed" klister å sette på pakken, eller må du betale retur og du får penger for dette også?

Det er ingen angrerett i Hong Kong så du må eventuelt betale returen selv og får sannsynligvis ikke igjen noe penger for produktet. Det er altså billigere å kaste produktet.

 

Dersom det er en feil med produktet har du ingen reklamasjonsrett heller.

 

Det du har er produsentens garanti og DX sin kundesørvis. Som regel er de greie og sender deg kostnadsfritt et nytt produkt dersom du kan dokumentere med bilder hva som er galt med produktet. Du trenger ikke returnere det ødelagte produktet. På dyre varer tror jeg du må returnere produktet (for egen regning) og få DX til å se på det før de eventuelt gir deg nytt produkt eller tilgodelapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...