Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis du vil gjøre det ekstra fint i front bruker du original dekselet til brønnen og lager hull til knappene.

 

For å si det sånn, det er ikke så fristende å gjøre sånt med 800D-dekslene :nei: Hadde jeg hatt et deksel til overs skulle jeg gjerne gjort det, men jeg har ikke funnet noen nettside som selger 800D-deksler. Men joa, det kunne sett ordentlig fint ut! :dribble:

 

Du har jo ett som du ikke bruker? Fra DVD etc?

 

Ja, jeg har jo det, men det frister ikke å "ødelegge" det... Hadde jeg funnet et billig på nettet hadde det vært en annen sak ;)

Lenke til kommentar
Men du kommer vell alltid til og ha en dvd-spiller der? Så jeg ser ikke problemet. xD

 

Jeg skal borre hull i det ene 800D deksele mitt vertfall. Jeg har en zalman viftestyring nå med blåe LEDs.. Faen så irritabelt det er. :p

 

Jeg vet egentlig ikke heøt hva problemet er selv engang, men jeg liker ikke å modde på helt nye (dyre) ting... :ermm:

Lenke til kommentar
Hva som er brukbar ytelse er fryktelig relativt.

 

Men skal man ha en billig, grei og fremtidsrettet platform med ok integrerte skjermkort så er i3 et godt valg.

 

Ønsker meg en rolig PC som funker til det meste, også spille de få gangene jeg måtte føle for det. :) Så for meg en i3 eller i5 kombinert med et HD5750/HD5770 eller noe. Tror det funker bra.

Hvordan yter egentlig Core i3? Er det helt ræva, eller er det brukbart? :)

 

i3 overklokker bra iallefall :D

 

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=242924

 

Kult. :D Kanskje jeg invisterer i en god kjøler også, så kan jeg leke meg litt med den. :p Noen hovedkort å anbefale?

Lenke til kommentar
Har en ekstern Lacie 500 gb harddisk som jeg lurte på det går ann å stille inn disken slik at den skrur seg av samtidig som maskinen skrur seg på og av osv. Noen som vet om dette er mulig?
Gjør den ikke det uansett? (+/- 1-2 sek..)

Nei. Tror den er litt gammel. Er en liten knapp bakpå hvor jeg skrur den av. Egentlig pleier den å stå på i ukevis om gangen, men kunne tenkt meg å skru den av nå maskinen er av. Ganske støyende disk i grunn. Klarer ikke å se for meg at maskinen skal klare å skru på harddisken gjennom usb.

Lenke til kommentar
Klarer ikke å se for meg at maskinen skal klare å skru på harddisken gjennom usb.

 

Det er da ikke så uvanlig det... Min (WD Elements) går bare når jeg benytter filene som ligger på den e.l. Når jeg ikke gjør det er den så godt som av :) F.eks. nå jeg åpner "datamaskin" får å se hva som er koblet til, starter harddisken av seg selv ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...